DADAR
Member
آیابرای دستیابی کامل به این مقصود (حذف مرحله بازیابی !) تنها راه, رسیدن به تجمع کامل است؟
به طور کلی 3 فاکتور اصلی در به انجام رساندن یک پارکور نقش دارند که عبارتند از: تعادل, فرمانپذیری و تعلیق ,
من احساس میکنم که بحث انتخابی شما به هر 3 مورد اشاره دارد اما بیشتر حول فاکتور سوم یا حفظ تعلیق میباشد ,
ببینید بهترین حالت یا به عبارتی ایده آل ترین حالت این هست که میزان تعادل و تعلیق در نقطه جهش با نقطه فرود یکسان باشد , اما از آنجائی که موارد بسیار زیادی در این میان تائثیر گذر هستند احتمال زیادی برای تغییر میزان تعادل و تعلیق بعد از مانع وجود دارد .
پس اگر به گفته شما بر گردیم که کاملا هم متین میباشد مرحله که برای برگشت این تغییر صرف میشود را میتوانیم مرحله بازیابی بنامیم.
در بهترین حالت که تغییری ایجاد نشود بنا بر اینمرحله بازیابییی وجود نداشته و اسب اصطلاحا قبل از مانع , در هنگام عبور از مانع و بعد از فرود از مانع کاملا به دهانه و در میان اثرات قرار گرفته است,