دراین متن به مشخص شدن نقطه جهش توسط تیربر روی زمین در هدایت اسب به مانع قائم اشاره شده است.
شماجوابی به این سئوال ندادید ولی من شروع می کنم
اگر اجازه بدی سئوالهای بیشتری هم از کاربرد وهدف ازتکنیکهای اصلاحی در فواصل تیراوستا,تمیزوسایرتیرهای الحاقی به مانع برای اصلاح تکنیک پرش اسب رانیز بپرسم.
در تعریف کلاسیک ,پرش اسب رابه 5 مرحله هدایت,بلندشدن, پریدن,فرود و باز یابی تقسیم بندی می کنند.
حال درهر مرحله ممکن است بامشکلاتی مواجه باشیم که سعی دربر طرف کردن مشکل ونزدیک شدن به ایده ال حرکت بنماییم.
مرحله اول نزدیک شدن به مانع است که بنابه تعریف ,بایداسب را متعادل به مانع هدایت کنیم.
اینکه سوار چه فاکتورهایی را برای متعادل نمودن اسب در مواجه بامانع لحاظ کند به اصول سواری برروی زمین بازمی گردد که پیش نیازشروع کار برروی مانع است که در این مقال نمی گنجد.ولی در هدایت به مانع بااسبهایی مواجه هستیم که به مانع هجوم میآورند ویا بالعکس در نزدیک شدن به مانع دودل ومردد ویابسیار کندهستند.
دراکثرمقالات لزوم استفاده ازتیراوستاو یا کاوالتی باگام یورتمه قبل ازمانع(البته تعدادونحوه چیدمان این کاوالتیها خود باعث تحریک ویاهیجان اسب می شود که اگه تاپیکی در این موضوع ایجاد کنید بسیارقدر دان خواهم بود.)رابرای مواجه باهیجان اسب درنز دیک شدن به مانع می شناسند ولی علت اصلی از هدایت باگام یورتمه به مانع,شاید انجام متعادلتر وآسانترحرکت برای گذر از مانع تعبیه شده باشد که این تعادل,فاکتورهایی ازقبیل نشست اسب بر روی پاهاو..را نیزشامل می شود.
واماسئوال
آیالزومی به استفاده از کاوالتی یورتمه در قبل ازمانع برای اسبهای خونسرد ویامرددوجوددارد؟
در صورت پاسخ خیر,آیاهدایت با گام یورتمه در نزدیک شدن به مانع برای چنین اسبهایی توصیه میگردد؟
دراسبهای متعادل که آهنگ گام خودرادر نزدیک شدن به مانع حفظ می کنند چطور؟
البته این شرایط بافرض وجود تیر اوستادر تمامی حالت ها است.
شماجوابی به این سئوال ندادید ولی من شروع می کنم
اگر اجازه بدی سئوالهای بیشتری هم از کاربرد وهدف ازتکنیکهای اصلاحی در فواصل تیراوستا,تمیزوسایرتیرهای الحاقی به مانع برای اصلاح تکنیک پرش اسب رانیز بپرسم.
در تعریف کلاسیک ,پرش اسب رابه 5 مرحله هدایت,بلندشدن, پریدن,فرود و باز یابی تقسیم بندی می کنند.
حال درهر مرحله ممکن است بامشکلاتی مواجه باشیم که سعی دربر طرف کردن مشکل ونزدیک شدن به ایده ال حرکت بنماییم.
مرحله اول نزدیک شدن به مانع است که بنابه تعریف ,بایداسب را متعادل به مانع هدایت کنیم.
اینکه سوار چه فاکتورهایی را برای متعادل نمودن اسب در مواجه بامانع لحاظ کند به اصول سواری برروی زمین بازمی گردد که پیش نیازشروع کار برروی مانع است که در این مقال نمی گنجد.ولی در هدایت به مانع بااسبهایی مواجه هستیم که به مانع هجوم میآورند ویا بالعکس در نزدیک شدن به مانع دودل ومردد ویابسیار کندهستند.
دراکثرمقالات لزوم استفاده ازتیراوستاو یا کاوالتی باگام یورتمه قبل ازمانع(البته تعدادونحوه چیدمان این کاوالتیها خود باعث تحریک ویاهیجان اسب می شود که اگه تاپیکی در این موضوع ایجاد کنید بسیارقدر دان خواهم بود.)رابرای مواجه باهیجان اسب درنز دیک شدن به مانع می شناسند ولی علت اصلی از هدایت باگام یورتمه به مانع,شاید انجام متعادلتر وآسانترحرکت برای گذر از مانع تعبیه شده باشد که این تعادل,فاکتورهایی ازقبیل نشست اسب بر روی پاهاو..را نیزشامل می شود.
واماسئوال
آیالزومی به استفاده از کاوالتی یورتمه در قبل ازمانع برای اسبهای خونسرد ویامرددوجوددارد؟
در صورت پاسخ خیر,آیاهدایت با گام یورتمه در نزدیک شدن به مانع برای چنین اسبهایی توصیه میگردد؟
دراسبهای متعادل که آهنگ گام خودرادر نزدیک شدن به مانع حفظ می کنند چطور؟
البته این شرایط بافرض وجود تیر اوستادر تمامی حالت ها است.