قوانین جدید سایت

♘امیرحسین♞

♘ مدیریت انجمن اسب ایران ♞
قوانین

دوستان و کاربران گرامی خواهشمندیم این قوانین را کامل و تا آخر مطالعه کنید . این قوانین برای رعایت حقوق و خروج از سردرگمی تمامی کاربران تهیه شده است. پس ما را در بهبود وضعیت سایت با رعایت این قوانین یاری کنید.

نکته: این قوانین هر زمان ممکن است تغییر کند، و این وظیفه شما است که همیشه این بخش را مطالعه نمایید .

1- لطفا در نام کاربری خود از کلمات مناسب استفاده کنید.

2- از زدن تاپیکهای بیهوده و نامفهوم خوداری کنید.(در صورت مشاهده پاک و یا قفل میشود )

3- در جواب دادن رعایت کامل احترام و ادب را درباره طرف مقابل فرمایید.

4- قبل از ارسال پست جدید از تکراری نبودن آن اطمینان حاصل کنید.

5- انجمن مناسب با مطلب خود را برای ارسال پست انتخاب کنید.

6- از بکار بردن آواتار بزرگ ( حداکثر عرض 7 سانت و طول 9سانت ) جدا خوداری نمایید در غیر این صورت تغییر این بخش همیشه برای شما مسدود می شود .

7- آواتار (نشان کاربری) انتخابی شما نشان دهنده شخصیت و منزلت شماست. در انتخاب آواتور مناسب کمال دقت را داشته باشید.

8- هر کاربر در یک روز میتواند تنها 4 تاپیک ارسال کند در صورت مشاهده تاپیک اضافی، آنها حذف خواهند شد.

9- هر کاربر در یک روز مجاز به ارسال هر مقدار پاسخ درست میباشد در صورت مشاهده پاسخ ها و پیغامهای بیمحتوا در صورت لزوم آن موارد حذف میشوند.

10- حق حذف یا انتقال یک نوشته یا تاپیک، بدون دلیل و اطلاع قبلی برای ادمین و مدیران سایت محفوظ است. که البته در صورت تمایل، می توانند در آن مورد توضیح یا اخطار دهند.

11- هر گونه پیشنهاد و یا انتقاد خود را به صورت کاملا صریح و بدور از هر گونه توهینی بیان کنید صمیمانه پذیرا میباشیم.

12- در صورتی که کاربری از طریق پیغام خصوصی برای شما مزاحمت ایجاد میکند حتما با مدیر سایت در میان بگذارید تا این موضوع را پیگیری کند.

13- نوشتن هرگونه تاپیک یا پستی با محتوای سیاسی و یا کاملا خارج از بحث موضوع گفتگو و کار این سایت ممنوع میباشد. در صورت مشاهده اینگونه تاپیک ها یا پستها مدیران موظفند که آنرا قفل و بزودی پاک نمایند.

14- سایت horses.ir تابع قوانین کشور ایران است و از پذیرش کاربرانی که آواتار آنها حاوی تصاویر و مطالب آنها غیر اخلاقی و همچنین مغایر با قوانین ایران باشد معذور است.

15- احترام به کاربران و مدیران سایت، حفظ روحیه دوستی و رعایت حقوق دیگران، شرط ادامه فعالیت در یک محیط عمومی مجازی مانند انجمن است.

16- انتخاب عناوین مناسب برای بحث ها و تاپیکها، نوشتن مطالب به فارسی و درج لینک مرجع در هنگام نقل قول از سایت دیگر، شروع بحث (تاپیک) در بخش (انجمن) مناسب، از وظایف مهم کاربران است. ارسال تاپیکهای مشابه، انحراف موضوع تاپیک و نوشتن مطالب غیر مرتبط با موضوع مورد بحث مجاز نیست. همچنین هر تاپیک را فقط در یک انجمن(مناسب موضوع تاپیک) بنویسید.

17- بحث در مورد راه های عبور از فیل ---تر، نرم افزارهای فیل --- ترشکن و مسایل مرتبط تحت هیچ شرایطی مجاز نیست.

18- مسئولیت تمامی فایلها و یا تصاویر و ... كه از طریق سایت رد و بدل میشوند بر عهده كاربر فرستنده بوده و سایت در قبال این گونه مسایل هیچ تعهدی در زمینه سالم بودن و ویروسی نبودن آنها و ... ندارد. ما به شما پیشنهاد میكنیم حتما پس از دریافت فایلها و ... آنها را قبل از استفاده توسط نرم افزارهایی كه كار ویروس یابی و اسكن فایلها را بر عهده دارند ، چك نمایید.

19- به غیر از مدیران سایت کسی حق ندارد در مورد تکراری بودن موضوع کاربران سایت سخن بگوید و یا حرفی بزند که باعث دلسرد شدن کاربر شود .

20- لطفاً در هنگام جواب دادن به سؤالات از به کار گیری الفاظ و جملاتی که باعث دلسردی کاربر سؤال کننده شود خودداری فرمایید. این را بدانید که این سایت محل عمومی است و کسانی هستند که سؤال‌هایشان بسیار ابتدایی می‌باشد. لذا از به کارگیری کلماتی که باعث شود کاربر به جای گرفتن جواب سؤال خود دلسرد شود اکیداً خودداری فرمایید.

21- در صورت مشاهده هر گونه بی احترامی به کاربران دیگر و مسئولان سایت و یا عقاید هر قشر یا فرد ٬ با کاربر مربوطه برخورد خواهد شد و در صورت لزوم دسترسی وی به سایت قطع خواهد شد.

22- مدیران سایت به هیچ وجه در مسائل و دعوا های کاربران دخالت نخواهند کرد و اختلافات کاربران به خودشان مربوط است و باید بیرون از محیط انجمن به دعوای خودشان رسیدگی کنند و از آوردن دعوا به تاپیک ها و پست ها به شدت پرهیز کنند در غیر این صورت به آنها اخطار داده خواهد شد و در تکرار این کار با آنها برخورد خواهد شد.

23-چنانچه کاربری از هر کدام از قوانین بالا سرپیچی کرد و این قوانین را زیر پا گذاشت هیچ کدام از کاربران دیگر حق ندارند به آن کاربر تذکر دهند و اشتباه آنها رو به آنها اطلاع دهند و تذکر فقط مخصوص مدیران سایت است. کاربران میتوانند توسط پیغام خصوصی اشکالات و ... را با مدیریت در میان بگذارند.

24-با توجه به شناسايي کابران از روي IP آنها، از ساخت بيشتر از يک ID در سايت خودداري فرماييد. در صورت مشاهده بيشتر از يک ID از طرف يک کاربر ، تمامی آنها پاک خواهند شد.

25-در صورتي كه حرفي براي گفتن نداريد ٬ سكوت كنيد.

26-درج شماره تلفن و آدرس در پست ها ممنوع است.

27-اين سايت محل درج آگهي تبليغاتي حرفه يا سايت شما نيست.

28-از ارسال پست های متوالی خودداری کنید اگر خواستید چیزی به مطلبتان اضافه کنید از گزینه ی ویرایش استفاده کنید


با رعایت کامل قوانین , ما را در پیشرفت سایت یاری نمایید.
 

♘امیرحسین♞

♘ مدیریت انجمن اسب ایران ♞
پاسخ : قوانین

سهراب گفت:
قوانینی که پیشنهاد دادم تصویب نشد؟
-با توجه به شناسايي کابران از روي IP آنها، از ساخت بيشتر از يک ID در سايت خودداري فرماييد. در صورت مشاهده بيشتر از يک ID از طرف يک کاربر ، تمامی آنها پاک خواهند شد.
-در صورتي كه حرفي براي گفتن نداريد ٬ سكوت كنيد.
-درج شماره تلفن و آدرس در پست ها ممنوع است.
-اين سايت محل درج آگهي تبليغاتي حرفه يا سايت شما نيست.
-از ارسال پست های متوالی خودداری کنید اگر خواستید چیزی به مطلبتان اضافه کنید از گزینه ی ویرایش استفاده کنید

غیر از اینها چیزی اگر بنظر میاد که کمه
 
پاسخ : قوانین

من تشکر میکنم از اقای قاسمی وسهراب جان.
که قوانین سایت را در جریان کابران گذاشتن.
مرسی از لطف شما اقای قاسمی.وهمچنین از اقا سهراب.
 

عاطفه

Member
پاسخ : قوانین

این قوانین خیلی عالی هست و جای هیچ گونه صحبتی رو نزاشته :)
فقط آقا امیر حسین در رابطه با مورد 19 حتی یک تذکر کوچیک هم نباید بدیم،البته به صورت دوستانه ::) ???
 

♘امیرحسین♞

♘ مدیریت انجمن اسب ایران ♞
پاسخ : قوانین

عاطفه گفت:
این قوانین خیلی عالی هست و جای هیچ گونه صحبتی رو نزاشته :)
فقط آقا امیر حسین در رابطه با مورد 19 حتی یک تذکر کوچیک هم نباید بدیم،البته به صورت دوستانه ::) ???
کاملا درسته
هیچکس از اعضاء گوشزد تکراری بودن نکند, اگر حس کردید مطلب تکراریه یا مکلی داره از گزارش به مدیر انجمن استفاده کنید
و یا پیام خصوصی برای من
 
پاسخ : قوانین

من یک بار مطلب تکراری گذاشتم.
خدا میدونه چقدر به من گفتن مطلب تکراری.
عاطفه گفت:
این قوانین خیلی عالی هست و جای هیچ گونه صحبتی رو نزاشته :)
فقط آقا امیر حسین در رابطه با مورد 19 حتی یک تذکر کوچیک هم نباید بدیم،البته به صورت دوستانه ::) ???
 
پاسخ : قوانین

عاليه. من کمتر سايتی رو ديدم که محيطش اينقدر دوستانه و سالم باشه. زحمات دوستان جای تشکر و قدر دانی داره.
 

moazzeni977

New member
پاسخ : قوانین

قوانینی که نوشته اید کاملا عاقلانه و منطقی است و فکر نمی کنم کسی پایش را فراتر بگذارد . قبلا از زحمات شما و دوستان انجمن متشکرم.
 

sezar1972

Member
پاسخ : قوانین

با سلام و خسته نباشید خدمت مدیران زحمتکش این سایت از طرح این قوانین خیلی خوشم امد واقعا ابتکار جالبیه :)
 

♘امیرحسین♞

♘ مدیریت انجمن اسب ایران ♞
قوانین جدید

قوانین سایت




قانون مذکور در 19ماده و7 تبصره به شرح ذیل تدوین گردیده است .

تعریف برخی عناوین:

مسئولین سایت : اعم از مدیریت کل سایت و مدیران بخشهای مختلف که در سایت با نام همکار،نامیده شده اند.
برخورد : اعم است از 2مرتبه اخطار از سوی مدیریت به کاربر خاطی،که منجر به بسته شدن اکانت وی برای مدت 2هفته می باشد و با اخطار سوم نام کاربری وی در سایت حذف خواهد شد.
تبصره: شایان ذکر است با در نظر گرفتن تمهیدات فنی ، ایجاد نام کاربری جدید توسط همان کاربر خاطی قابل تشخیص بوده و مجددا" حذف خواهد شد.
برخورد قانونی: پیگیری تخلفات از طریق مراجع ذیصلاح قانونی.
انجمنها: شامل انجمن های معرفی شده در سایت می باشد اعم از انجمن اسب و سگ و ....


ماده1-تمامی کاربران می بایست هنگام ثبت نام در سایت و همچنین هنگام ارسال پیام ،از کلمات مناسب جهت ایجاد نامکاربری خود استفاده نمایند. در صورت مشاهدهکلمات رکیک و نامناسب، اشتراک آن كاربر در اولین فرصتحذف و دسترسی وی بهانجمنها قطع خواهد شد.
تبصره: ترجیحا" نام كاربری را با حروفانگیسی به جای فارسی ایجادنمایید.

ماده2-کاربران می بایست هنگام ارسال سوالات ، مشکلات وپيامهای خود از یک موضوع مناسب استفاده نمایند. این موضوع می بایست مرتبط باسوال ، مشکل و یا پيام ایشان باشد. درغیر اینصورت اگر کاربر جدید باشد بهاو اخطار داده خواهد شد. در صورت تکرار اینموضوع توسط کاربران (جدید و قدیم) ، برخورد خواهد شد. از انتخاب عناوینی از جمله" كمك، تورو خدا كمكم كنید ،خیلی مهم ، هر كی میتونه جواب بده ، نیاز به پاسخ فوری ، یك برنامه ،جطوری میتونم، كرك برنامه و جملاتی شبیه به این پيامها " جدا"خودداری نمایید، در غیر اینصورت با کاربر خاطیبر خورد خواهد شد.
راهنمایی در این خصوص: ‌برای انتخاب موضوع میتوانید از كلمات كلیدی سوال خود استفاده كنید.

ماده3-مسئولیت مطالب ارسال شده توسط کاربران به عهده ایشان می باشد و لزوماً مورد تایید مسئولین سایت نمی باشد.

ماده4- در صورت ارسال مطلب از سایتهای دیگر، ذکر منبع مربوطه، ودرصورت نقل قول مطلب دیگری ، ذکر نام وی، الزامیست.

ماده5-موضوع سوال مطرح شده می بایست مرتبط با انجمن مربوطه باشد، خواهشمند است از طرح سوالات غیر مرتبط باانجمن خودداری نمایید. شایان ذکر است کلیه سوالها و پاسخهای غیر مرتبط با موضوع اسب حذف خواهد شد.
تبصره1:قرار دادن عکسهای بی محتوای اسبی و غیر اسبی که از لحاظ حجمی و موضوع عکس غیر قابل توجیه می باشد ممنوع و در صورت لزوم با صلاحدید مدیریت حذف خواهد شد.
تبصره2: از مزاح و شوخی، بحث و مجادله، تمسخر و بی احترامی جدا" خودداری نمایید. در صورت مشاهده، کلیه پست های مذکور حذف و به همه کاربران خاطی که در آن تاپیک مشارکت داشته باشند اخطار داده میشود.
ضمنا" مدیریت و کنترل چنین تاپیکهایی تنها در حیطه اختیارات مسئولین سایت می باشد بنابراین، اخطار و تذکر کاربران به یکدیگر یا به کاربر خاطی ممنوع و تنها باعث گرفتن اخطار به خود خواهد شد.

ماده6-لطفاً در صورت تعدد پرسش ،آنها را به صورت جداگانه مطرح نمایید. بدین معنی که تمامی سوالات در یک ارسال صورت نپذیرد.

ماده7-خواهشمند است در صورت اظهار نظر و یا پاسخ به سوالات کاربران، از الفاظ و جملاتی که باعث یاس و دلسردی مخاطب خواهدشد ، ممانعت نمایید.

ماده8-در صورت عدم اطلاع از پاسخ سوالات دیگران سکوت نمودهو هرگز با ارسالهای غیر مربوط بعنوان جواب، باعث ایجاد همهمه و شلوغی در آن موضوعنشوید، ودر صورت تمایل می توانید بحث مورد نظر خود را در تاپیکی جداگانه مطرح نمایید.

ماده9-از نوشتن مکاتبات و تبلیغات تجاری پرهیزنمایید. اگر پاسخ دادن به سوال كاربری به گونه ای بود كه مربوط به سایتهای تجاری
میشد میبایستتنهاسایت مورد نظرمعرفی شودو از به كار بردن جملات و كلمات تبلیغاتیخودداری نمایید.
تبصره: ذکر شماره تلفن و نشانی و ..... در سایت و توسط کاربران ممنوع و در صورت تمایل ، این امر با قبول مسئولیت توسط خود کاربر تنها از طریق پیام خصوصی امکان پذیر خواهد بود.

ماده10-مسئولیت تمامی فایلها ،تصاویر و ... كه از طریقسایت ارسال میشوند بر عهده كاربر فرستندهمیباشد و مسئولین سایت در قبال این گونه ارسالات هیچ تعهدی جهت تاییدو سالم بودن، ویروسی نبودن آنها و ... ندارد.
راهنمایی در این خصوص: حتما پس از دریافت فایلها و ... آنها راقبل از استفاده توسط نرمافزارهایی كه كار ویروس یابی و اسكن فایلها را بر عهده دارند ، چكنمایید.

ماده11-برای حفظ امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوال خود از انجمنهااستفاده نمایید در صورتی كه مستقیما با یك كاربر از طریق ایمیل ، چت و یا هر طریقهدیگری ارتباط داشته باشید مسئولین سایت هیچ گونه تعهدی در مقابل بوجود آمدن مشكلات احتمالینخواهد داشت.

ماده12 -بحث و مذاکره در خصوص مسایل سیاسی ، مذهبی ، اقتصادی و مشابه آنها جدا" ممنوع می باشد.

ماده13- از گذاشتن چندین پاسخ متفاوت روی یک نقل قول که باعث بالارفتن مجازی پست های کاربران می شود خودداری نموده، در غیر اینصورت ابتدا با ارسال یک اخطار و ادغام آن پاسخها، و در صورت تکرار ، کلیه پست های مربوطه حذف خواهد شد. شایان ذکر است در صورت ارسال پاسخهای کوتاه که صرفا" به منظور افزایش پست ها می باشد منجربه 2اخطار و سپس بسته شدن اکانت مربوطه به مدت 2هفته می باشد.

ماده14-ثبت نام با چندین نام کاربری در سايت ممنوعبوده و در صورت مشاهده برخورد خواهدشد.

ماده15- بهکاربرانی که معرف اسبهای جدید در سایت هستند امتیاز کاربری اعطاء شده ودرجه کاربری آنها ارتقاء می یابد.
تبصره1: امتیاز فوق به کاربرانی که اطلاعات جدید در خصوص اسبهای معرفی شده پیشین نیز ارائه می دهند ، تعلق خواهد گرفت.
تبصره2: به کاربرانی که در بخش خاصی فعالیت چشمگیری دارند عنوان مدیریتی آن بخش تعلق گرفته و همینطور در صورت عدم فعالیت مدیران در بخش مربوطه عنوان مدیریتی از آنان سلب خواهد شد، تشخیص این امر بعهده مدیریت کل سایت می باشد و اعتراضی بر این امر وارد نیست.

ماده16-کاربر نشر کنندهمطالب کذب 3 اخطار همزمان گرفته و مطابق قانون مربوطه، نام کاربری وی حذف خواهد شد.

ماده 17- از بحث و گفتگوی نامربوط و بی محتوا در چت باکس جدا" خودداری نموده و در صورتی که با تذکر مدیریت سایت مبنی بر عدم ادامه ی گفتگو، مکالمه ادامه پیدا کند منجر به اخطار به کاربران خواهد شد.

ماده 18- حذف و ویرایش و ادغام و بسته شدن تاپیکها و پست های کاربران در صورت صلاحدید مدیریت سایت امکانپذیر است و ایراد و اعتراضی بر این امر وارد نیست، با عنایت به اینکه مطالب حذف شده، در آرشیو، بایگانی خواهند شد و قابل دسترسی است ،تنها به اعتراضاتی رسیدگی خواهد شد که قانونا" صحت آن اثبات واز طرف کاربر معترض مستند و مستدل به مواد قانونی سایت باشد.

ماده19- عدم احترام به عنف عمومی ، افتراء ، توهین به افراد از قبیل فحاشی و استعمال الفاظ رکیک ، هتک حرمت ، اعمال ضد عفت و اخلاق عمومی و موارد مشابه آن ،منجر به برخورد قانونی خواهد شد.



این قوانین + قوانین قبل از 20-12-88 برقرار و اعمال میشود
 

علی واحدی

Active member
تشکر از قانونمند کردن سایت

از مدیدرت محترم سایت و همکاران ایشان در جهت قانونمد کردن سایت کمال تشکر را مینمایم و امیدوارم که با صلاحدید ایشان سایتی داشته باشیم که نمونه و خالی از هر گونه عنوانهای نامناسب که در شخصیت افراد نمیباشد باشیم.
 
قوانین سایت




ماده 17- از بحث و گفتگوی نامربوط و بی محتوا در چت باکس جدا" خودداری نموده و در صورتی که با تذکر مدیریت سایت مبنی بر عدم ادامه ی گفتگو، مکالمه ادامه پیدا کند منجر به اخطار به کاربران خواهد شد.
این نا مربوط وبی محتوا یعنی چه؟ چه حدودی را شامل می شود ؟وچه کسانی مستثنی هستند؟
کاربرد چت باکس را مجددا" در زیرآن تعریف کنید؟
 

♘امیرحسین♞

♘ مدیریت انجمن اسب ایران ♞
این نا مربوط وبی محتوا یعنی چه؟ چه حدودی را شامل می شود ؟وچه کسانی مستثنی هستند؟
کاربرد چت باکس را مجددا" در زیرآن تعریف کنید؟
هیچ کس مستثنی نیست. هر چیز نامربوط.
کاربرد چت باکس فقط اعلام حضور اعضا در انجمن