سفر دکتر غفاری با اسب

کدام اسب ره برای استقامت انتخاب می کنید؟دره شوری؟ کرد؟


  • مجموع رای دهندگان
    20

DADAR

Member
salam ghaffari jan
be nazar meyad ke in site bishtar germany hast ta texasi vali be har hal agar baraye kharid az kharej az keshvar moshkeli dashtid
man mitonam chahar changoli to in zamineh komak konam

dar morede oon tajrobeye safare 2 rozeh ham midonam ke be tehran nabodeh
dar har sorat etelaatesh ro mifrestam be peyghame khosoosi
 

DADAR

Member
asbe irani salami dobareh

ey kash to hamisheh inghadr khosh khabar bashi pas ishoon 6 mahe ke digeh sareh kar nist!!!!!!!garcheh man fekr mikonam ishoon hamisheh sareh kareh
begzarim ghaffareye aziz shirazheghane zeyadi dasht ke hameh fealan dar be dar shodand omidvaram shomaha ke fealan oonja hastid meydan ro khali nakonid va ta mitonid har chighadr ham kam taasire mosbate khodetoon ro baraye pishrafte savari ostan dashteh bashid
manzoretan az door mandan ra zeyad nafahmidam ama dar shakhseyate mohtarame jenabe dastgheyb hich kas shakki nadasht va nadareh
amma shakhseyat tanha ke baraye savari noono ab nemisheh ...?1
darigh az tajrobeh ,,darigh az modireyat,,,darigh az nazare karshenasi
baraye pey bordan be in nokteh ham fekr nemikonam bishtar az 1 sal zaman lazem mibood
behar hal ab dar havan kobidan ast rajea be gozashteh sohbat kardan garcheh pand amooz ast
 
سلام
دادار عزیز بله اینجوریاست!! گويا دستغيب یکی از دوستان خوبمون را می خواسته دبیر بگذاره که فکر کنم قبول نکرده. اونایی هم که رفته بودن تهران و اصفهان را زنگ زده که بر گردن! حتما تو را هم می خواسته برگردونه(!) به هر حال کسی دیگه بهش اعتماد نداره. امیدوارم حالا اوضاع بهتر بشه و نه مثل اصفهان 4 سال پیش که از چاله دراومدیم افتادیم تو چاه!!!
راستی داماسب هم انگار دوباره داره جون می گیره. یادش بخیر
 

Dr_Ghaffari

Active member
سلام سال گذشته 26 دیماه مسابقات کورس اسب عرب در یک پیست مستقیم به طول هزار متر شخصا با اصرار و پافشاری و گدایی از اینجا و آنجا و بالاخره با زور و زحمت برگزار کردم آقایان از هیات استان آمدند البته محل برگزاری را تایید کردند و مام و کمال هزینه ثبت نامها را به ازای هر سوارکار 10 هزار تومان گرفتند ما به نفر اول یک و نیم سکه نفر دوم یک سکه و نفر سوم نیم سکه بهار آزادی جایزه دادیم به کلیه شرکت کنندگان و دست اندرکاران لوح یاد بود با قاب دادیم و ...در نهایت خبر آن در روزنامه خبر اینگونه چاپ شد:"درخشش سوارکاران گراشی در رقابتهای کورس قهرمانی فارس به همت اداره تربیت بدنی شهرستان ارسنجان (نه هیئت سوارکاری) یک دوره مسابقه اسبدوانی هزار متر کورس زیر نظر هیات سوارکاری استان فارس در شهرستان ارسنجان برگزار گردید . در این دوره از مسابقات 15 برتر از شهرسانهای فارس با هم به رقابت پرداختند که در پایان عبدالرضا صادقیان از گراش بر سکوی اول ایستاد .محمد زارع قشلاقی از ارسنجان دوم شد و مراد آذزمینا دیگر سوار کار گراشی نیز به مقام سوم دست یافت . در پایان به نفرات برتر این مسابقه حکم قهرمانی و سکه بهار آزادی اهدا شد. تلاش رییس و دبیر هیات سوارکاری فارس مهندس دستغیب و مهران کتابچی در امر برگزاری مسابقات و عبدالحمید حسن زاده مسول هیات سوارکاری گراش به جهت اعزام تیم به مسابقات در خور تقدیر بود....! بله دیگه...!ضمنا من با این سایت مکاتبه کردم یک کتاب کتالوگ برایم فرستادند تصاویر کاملا گویا است اسم سایت را نوشتم برای استفاده دوستان ولی گشتن لازم دارد....!بابت خرید لوازم از خارج هم ممنونم اگر نیاز شد مزاحم می شوم .
 

Dr_Ghaffari

Active member
سلام اسب ایرانی من فردا صبح به امید خدا حرکت می کنم اگر پیام من را خواندی یک شماره تماس برای من بگذار ممنونم.
 

Dr_Ghaffari

Active member
سلام دوستان سفر به تهران تنها فايده اش براي بستگان بود كه خيلي مشتاق زيارت من بودند !البته فيض زيارت جناب آقاي شاپوري هم نصيب ما شد دعا مي كنم انشاءالله سعادت ديدار ايشان نصيب شما هم بشود تا قسمت چه باشد!با صحبتي كه با آقاي ابن النصير داشتم منطقي تر ديديم از هر نژاد ايراني يك اسب همراه داشته باشيم راستي اسب ايراني تلفن آلبرت در شبكه موجود نمي باشد فكري به حالش بنماييد ممنون مي شوم...
 

sohrab

Active member
اگر ممکنه در مورد نتایج کسب نشده سفر هم بفرمایید. استقبال از برنامه چطور بود؟
 

Dr_Ghaffari

Active member
سهراب خان! اين چه فرمايشي است ! آنچه مربوط به فدراسيون بود كه وااسفا استقبال نكردند كه هيچ از ما خواستند استغفار كنيم ! اما سازمان دامپزشكي شديدا پيگير مساله است براي كل كشور و مسابقات برون مرزي و در حال رفع معايب موجود براي بازديد مجدد و آقاي دكتر سعيدي اظهار اميدواري كردند اين مسايل مي تواند به كاهش فشارهاي قرنطينه اي ايران كمك كند.و راهنمايي فرمودند كه در حال پيگيري هستم و به محض كسب نتيجه اطلاع رساني مي شود.گويا بايد با تركيه مكاتبه شود و پس از موافقت تركيه نمونه ها توسط سازمان دامپزشكي اخذ و ارسال شود احتمالا در مرز بازرگان ممكن باشد كه اسبها با قطار به محل قرنطينه در تركيه منتقل شود ممكن است بتوانيم براي جلوگيري از اتلاف وقت اسبها را به صورت نوبتي قرنطينه كنيم يعني 2 اسب را بفرستيم در قرنطينه و همزمان با دو اسب ديگر سفر را در ايران آغاز كنيم وقتي به مرز تركيه رسيديم 2 اسب مربوطه را تحويل بگيريم و اسبهايي كه سواريم به قرنطينه بفرستيم و در انتهاي تركيه با هر 4 اسب به سفر ادامه دهيم هرچه پيش آيد خوش آيد!
 

مرضیه

Member
با سلام خدمت همه ی دوستان
دکتر غفاری عزیز ، کار بزرگی رو شروع کردید که اگر چه دشوار ،ولی بر خلاف نظر برخی دوستان ممکن و بسیار با ارزشه. باعث افتخاره که یک ایرانی برای شناساندن تاریخ و تمدن کشور عزیزمان همت میکنه. صمیمانه براتون آرزوی موفقیت میکنم و امیدوارم هر چه زودتر موانع بر سر راهتون هموار بشه ، و چنانچه نشد، با اسبی از تبار ایران پرش رو تجربه کنید...! ببخشید که اطلاعاتم اونقدری نیست که کمکی بکنه!موفق باشید و استوار.
 

Dr_Ghaffari

Active member
اسب ايراني سلام سايتي كه براي سفر با اسب پيش بيني و خريداري نموده ام نياز به طراحي دارد 500 مگ فضا دارد و در ويندوز است و مي خواهم به دو زبان ارايه شود و بازديد كنندگان بتوانند نظرات و مطالب خود را ارايه نمايند آيا در اين خصوص راهنمايي و كمك مي توانيد بنماييد از نظرات و ياري ساير دوستان نيز استقبال مي كنم .
 

Dr_Ghaffari

Active member
راستي خبر مسرت باري دارم ! مشكل قرنطينه ايران به زودي حل و منحل خواهد شد ..! اميدوارم تا تابستان بشود و خيال ما راحت شود !
 
برای سایت منظورتان خود طراحی است یا مطالب آن؟
در مورد قرنطینه هم از این به زودی ها خیلی شنیدم!!
اگر خبر از سمت فدراسیونه دل نبند عزیز!! اگر از دامپزشکی است شاید بتوان امیدوار بود!!
 
خوب برای طراحی بسته به حجم سایت و تعداد صفحاتش فرق میکنه. میشه هم کل صفحات را با برنامه طراحی کرد و هم میشه یک برنامه CMS نصب کرد.
 

Dr_Ghaffari

Active member
مشخصات اولیه را ارسال کرده ام اگر اطلاعات دیگری نیاز است تقدیم کنم تعداد صفحات و بخشها نیز می خواهم شامل 1-گالری(عکس و نمونه فیلم)2- نقشه سفر . 3-تماس (ویژه میهمانان)4-بخش معرفی فرهنگ و تمدن ایران .و سایر مواردی که ضرورت دارد و دوستان پیشنهاد نمایند. می خواهم به دو زبان باشد (فارسی و انگلیسی) و...نام دومین هم saddle-up.irاست .500مگ ویندوز
 
دکتر جان هم میشه از CMS استفاده کرد که خیلی راحت تره و اگه با طراحی آشنا نیستید این راحت ترین راهه. به صورت عادی هم میشه طراحی کرد که خوب تغيير صفحات مانند اخبار و عکس ها نیاز داره که با برنامه های طراحی آشنایی داشته باشی.
در مورد CMS خیلی اطلاعات ندارم اما هم نوع رایگان آن وجود داره و هم نوع خریداری کردن. نمونه آن سایت فدراسيون است. یا مثلا همین انجمن که یک برنامه آماده است که بر روی هاست آپلود میشه و بعد از روی سايت کنترل میشه. سایت های طراحی شده دشواری های خاص خودشون را داره.
 
بالا