چگونه زمين بخوريم؟!

برا اینکه تفاوتهای ریز رو توی عکسها مشخص کنین و متوجه بشین عکسی که اسب خورده زمین, یه صحنه و یه اسب دیگست به این چیزها خوب نگاه کنین:
کلاه سوار کار. بسته نشدن یال اسب با کش توی عکسی که اسب خورده زمین. سفیدی قلمهای اسب.رکاب زین، زاویه عکسها و زاویه نور که مشخص می‌شه در یک نقطه نیستن(البته زاویه هایی که عکس گرفته شده فرق داره اما باز هم اگه خوب دقت کنین می فهمین)

معلومه که این اسب و سوارا یکی نیستن.
 

mahsa

Member
اوه اوه اوه
عجب بد صوتی دادم :blushsmiley:
بچه ها ببخشید که دقت نکردم
اما میشه لطف کنید و عکسای مرتبت به عکس آخر را بزارید چون برام جالبه که بدونم تو این صحنه چی شده
ممنون میشم

پریسا جان خودت ناراحت نکن منم تابلو شدم:blushsmiley:
ولی خدایش به جز اقا امین کسی چیزی نگفت کاش زودتر گفته بودن انقدر ذهنم درگیر نمیشد:wacsmiley:
 

سنا

Active member
پريسا جون من يادمه كلاس اول دبستان معدلم 20 نشد ميدوني چرا؟:confused:
چون اسب رو با ص نوشتم اصب! به خاطر غلط املايي:ph34r-smiley:
آبجي توصيه ميكنم يه كلاس املا بري :biggrin:
الحي فداط شم :dodgy:
 

parisa

Member
سنا جان حتما این کار را می کنم
اما همیشه می گن تا 3 نشه بازی نشه :tonguesmiley::dodgy:
اما این را یادت باشه غلط املایی من مثل خوردن زمین این سوارکارا هست :biggrin::blushsmiley::biggrin:
اما حتما مرسی از توجهت
 
پس چرا با این عکسها گذاشتینش؟؟؟؟ :winksmiley02:
اگر زحمتی نیست عکسهای مرتبط با اخرین اسب بذارید

این عکس ها مربوط به یه سوار نبود.من چند تا عکس از زمین خوردن داشتم گفتم ببینم اینا که تو المپیک هستن حرفه ای خوردن زمین یا نه.از رنگ اسب آخر معلومه در نگاه اول که یکی نیستن و پرچم برزیل روی کلاهش.
 

parisa

Member
خوب حالا نمیتونی عکسای پشت سر هم عکس آخر را بزاری البته اگر دارید اگر هم که نه که دیگه هیچی ،از عکسات متشکرم بسیار جالب بود نکات خوبی هم داشت
 

SPIRIT

New member
یکجلسه در کلاس آقای واحدی کار میکردم و موقع پرش زودتر تکیه به رکاب میکردم و آقای واحدی هم میگفتند که اگر اسبت کپ کنه با سر میری تو مانع و بزار اسبت بلند شه و بعد تکیه کنم.
ایندفعه دیگه اسبه هم فهمیده بود جریانو و درست سر نقطه یه کپ جانانه و من هم تو هوا و پشت مانع با کمر اومدم پایین. سر کلاسهای آقای واحدی اگر حادثه جدی نباشه و ایشون واقعا متخصص این مسئله هستند که شاگرد داره تظاهر میکنه یا جدیه و شاگرد لوس بازی دربیاره خدا باید بفریادش برسه چون از فریادهای آقای واحدی کر میشه و تنش میلرزه و منم متاسفانه لوس بازی دراوردم. خلاصه آقای واحدی با توپ و تشر منو دوباره سوار کردند(البته قبلش خودشون سوار شدن و بمن استراحت دادن و بهم درست پریدن و تکیه کردنو نشون دادن.نتیجه خوبی گرفتم اون روز البته تا 5 الی6 روز کمر درد داشتم. آقای واحدی استاد خوبی هستند که علم انتقال بالایی دارند و شاگرد سر کلاسهاشون اگر فهش هم بخوره باز هم لذت میبره.
 

علی واحدی

Active member
سر کلاسهای آقای واحدی اگر حادثه جدی نباشه و ایشون واقعا متخصص این مسئله هستند که شاگرد داره تظاهر میکنه یا جدیه و شاگرد لوس بازی دربیاره خدا باید بفریادش برسه چون از فریادهای آقای واحدی کر میشه و تنش میلرزه و منم متاسفانه لوس بازی دراوردم.
:smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile: اسپریت خانم خواهر خوبم خیلی بمن لطف دارین ولی من متاسفانه یا خوشبختانه نمیتونم نسبت به شاگرد بیتفاوت باشم و در طول مدت کلاسش یا با پام با خاکهای مانژبازی کنم یا با موبایل حرف بزنم یا تو مانژ نباشم. اصولا چون مربی خود من هم زیاد فریاد و شور میزدن این خصلت بمن هم منتقل شده و کاریشم نمیتونم بکنم. البته همون جوری که شما فرمودید تا بحال هیچکدام از شاگردهام نسبت به این موضوع اعتراضی هم نداشتن:smilingsmiley::rolleyessmileyanim::smilingsmiley:
 
خوب حالا نمیتونی عکسای پشت سر هم عکس آخر را بزاری البته اگر دارید اگر هم که نه که دیگه هیچی ،از عکسات متشکرم بسیار جالب بود نکات خوبی هم داشت

سلام.این عکس ها از سایت رسمی المپیک پکن بود.می گردم اگه پیدا کردم.چشم.
 
بالا