در آرزوی زمین خوردن از اسب

خوب اره دیگه لخت بدون هیچی اول سخته بعد پاها عادت میکنه و بعد چند وقت دیگه عضله نمیگیره و نمی بنده 2 سال بت زین سوار میشم اول که زین میزاشم امکانی که زمین بخورم بیشتر بود اصلا به رکاب عادت نداشتم بعد خوب شد
 
فکر نمیکنم زمین خوردن لذتی داشته باشه که آرزوی دوستان شده و هستند چابکسواران حرفه ای که بخاطر زمین خوردن از اسب بازنشسته شدن و یا با عصا راه میرن و یا روی ویلچر هستند. به هر حال انشا... هیچ وقت از روی اسب نیوفتید چون هیچ تضمینی نیست که زیر دست و پای اسب صدمه نبینید و یا پاتون تو رکاب گیر کنه و با سر بیاید پائین.
 

mohammadd

Member
من هیچ وقت زین نمیزارم یعنی حوصلشو ندارم یه نمد میزارمو یاعلی...
اما دفعه ی هشتم داشتم یورتمه میرفتم وبا دوستم حرف میزدم که دهنه از تو دسم شل شد واسب گازشو گرفت و من هم یه وری روی اسب بودم و دیدم نمیتونم خودم رو روی اسب بکشم( اخه وزنم یه کم بالاس) به همین دلیل به شیوه ی کاملا فنی روی زمین افتادم بعد لنگون لنگون دنبال اسب دویدم و اون رو گرفتم!!!:confused:
 

badiasky

New member
خدائیش دوربین مخفیه...
خوب دختر خوب توکه بلدی زمین بخوری چرا ماهارو سر کار میذاری که یادت بدیم چجوری زمین بخوری؟؟؟!111111111111
لطفا بعد از اینکه زمین خوردی اینجاتعریف کن و اسم تاپیکم بذار " ... """
نه خودم ی تاپیک میزنم بعدش همه بیان تعریف کنن...
 
کسانی که میخان زمین بخورن یه شلاق درساژ وردارن و سوار یه اسبی بشن که پرشی نباشه بعد چند بار بزنن توی کپل و شکم اسب تا عصبی بشه و تاخت بره حین حرکت هم شلاق بزنین تا دیوانه بشه بعد مستقیم هدایتش کنین سمت نرده! و بووووووووووووووووم شلیک میشین به بیرون مانز تبریک میگم الان احتمالا شما قطع نخا شدین و دیگه آرزوی زمین خوردن از اسب رو ندارین! :))
 
به نظر من که اصلانم خفت نداره تو باشگاه ما هرکی از اسب میخوره زمین همه نگرانش میشن و کمکش میکنن در بین مبتدی هایی مثل من هم که باتجربه محسوب میشن:dodgy:
البته کسی که خورده زمین تا موقعی که از باشگاه بیرون بره همه هزار بار بهش میگن شیرینی یادتون نره.
 

علی اصفهانی

Active member
والله من که خیلی وقته میخوام مربی ام رو عوض کنم. ولی از اونجایی که تو شهر ما میشه گفت همین یه باشگاه رو برای آموزش داریم این کار امکان پذیر نیست :'( :'( :'( و من نزدیکه یک ماهه که نرفتم باشگاه البته نه به خاطر نیفتادن بلکه به خاطر نبود اسبها و ساعت های مناسب برای آموزش :'( :'( :'( :'( :( :( :( بابا این مربیه یه قوانین عجیب غریبی واسه سوارکاری درست کرده که فکر میکنم باید ثبت جهانی بشن. مثل: کارآموزای چهارنعل نمیشه همزمان با کارآموزای یورتمه بیان چون اسبها همدیگه رو می بینن و اسبای یورتمه هم شروع میکنن چهارنعل رفتن!!!! اما اسب قدم اشکال نداره با اسب یورتمه تو یه مانژ باشن و البته هر کدوم هم کار خودشون رو انجام میدن. جالبه نه؟؟؟؟؟؟ حالا فهمیدین ما چرا از اسب نمی افتیم!!!!!!!!! ;D ;D ;D ;D

این مربی خوبتون را ممکنه معرفی کنید ؟
 

علی اصفهانی

Active member
زمین خوردن من وقتی بود که توی مانژ سوار یک کره تازه سواری شدم که مدتی هم سوارش نشده بودند !
البته با پای خودم اومدم زمین و دهنه و اسب را هم ول نکردم.

اینطور که بنده تجربه کردم کسانی که تمرین سواری بدون رکاب یا بدون زین را دارند احتمال زمین خوردنشون خیلی کمتره تا کسانی که عادت تکیه به رکاب داشتن.

اسب تعلیم دیده و پخته و نجیب هم معمولا کاری نمیکنه که سوارش بیفته ولی با یک کره یا اسب نانجیب و شیطون یا اسب ترسو بخصوص توی سواری آزاد احتمال زمین خوردن خیلی بیشتره.
 
اینم 2 نمونه .....خدا واسه هیچکس پیش نیاره

nf00068040-1.jpgعنتت.jpg
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
 
بدترین تجربه من مال زمانی بود که اسب برداشتم و پام گیر کرد داخل رکاب.


وقتی این اتفاق برای من پیش میاد کاملا احساس ترس و عدم وجود امنیت می کنم.
اما بدترینش اینه که وقتی دو تا اسب توی یک اصطبل باریک پشتشون به همه و تو وسطشون گیر میکنی بطوری که نتونی از کنارشون رد شی...
 
بالا