مربی من مرا میفهمد ؟

parisa

Member
درسته اما به شرط داشتن مربی خوب اما بعضیا هم تو خونشون مربی بودن اسب هست
 

سنا

Active member
parisa گفت:
آره بشرط این که صاحب اسب از اون آدمایی نباشه که گوشش به این حرفا بدهکار نباشه
چون الان اسب داره پس نزاره کسی تو سواری کمکش کنه
آره درسته موافقم
parisa گفت:
سنا جان کاملا درست
به نطر من سوار مبتدی اسب خوب وصبور را هم خراب می کنه
منم همين نظر رو دارم كه اگه ترينر نباشه اسب هم زير پاي مبتديه خراب ميشه مثل رانندگيه كه از اول كسي كه تازه ميخواد ياد بگيره ميزنه ماشينو داغون ميكنه(اگه تنها باشه) در صورت وجود مربي(كه اكثر كسايي كه اسب ميخرن ديگه مربي نميگيرن)مشكلي نيست
 

mahsa

Member
متاسفانه این مساله خیلی رایج مربیهای که فقط به مادیات توجه میکنن اگر بیشتر بهشون بدی اطلاعات بیشتری میگری این مسئله تجربه کردم اگر اسب داشته باشی که هم احترام بیشتری بهت میذارن هم اطلاعات بیشتری میدن اگر هم اسب نداری و نمیتونی بخری مجبوری بیشتر از هزینه یک جلسه بدی تا یکم اطلاعات بدن البته به قول خودشون کسی مجبور به انجام اینکار نکردن
خدا رو شکر این مشکل خیلی وقت که دیگه برای من پیش نیومده واقعا" از مربیم ممنونم
 

sima

New member
خوب مربیانی هم هستند که طرف کسی هستتند که اسب خریده و یا قصد خرید اسب را داره. ولی مقصر اصلی باشگاههایی است که برای پرش اسب برای آموزش نمیدهند, ولی ای کاش مربیان به این سؤال جواب بدهند که در این مواقع شاگردها باید چکار کنند
 

mahsa

Member
به نظر من اگر مدیریت باشگاه با مربی به موقع برخورد کنه خیلی از مشکلات حل میشه
 

علی واحدی

Active member
من فکر میکنم در این شرایط اگر خرید اسب از طریق خود مربی صورت بگیره شاید منفعت مالی هم براش داشته باشه ولی در غیراین صورت هیچ منطق و عقلی نمی پذیره که مربی به شاگردی که بخواد اسبی بخره بیشتر توجه کنه.
مربی من هم در خصوص خرید اسب من و راهنمایی کردند اما این هرگز باعث نشده که بین شاگردها تفاوتی بگذارن.ناگفته نماند درخصوص آموزش هم بین شاگردان راغب، مشتاق، ترسو، شجاع و......تفاوتی نمیگذارن ولی اگر شاگردی بخواد مثل من از مربی اطلاعات بیشتری بگیره با کمال میل پذیرا هستن.
نقش مربی در یادگیری شاگرد چه مبتدی وچه حرفه ای تاثیر بسزایی داره واگر یه مربی صرف مادیات بخواد ارزش علوم ورزشی رو نادیده بگیره اصلا آدم قابل اعتمادی نیست.

مربی من در کمال صمیمیت به نخریدن اسب و ادامه دادن درس تشویق میکنه...

فروغ خانم کاملا دست فرمودند و یک مربی با صلاحیت که آبروی حرفهای خودش رو هم در نظر میگیره دقیقا همین خصوصیات رو هم داره.
خشایار عزیز هم کاملا درست میگن چون یک دانش آموز که براش آینده درسیش هم مهمه باید اول بفکر آیندش باشه که در سایه یک آینده موفق تحصیلی که صددرصد تضمین مالی آیندشم هست میتونه باشرایط بهتری به ادامه سوارکاریش و خرید اسبش برسه و بنظر من یک سوارکار باسواد خیلی با یک سوار کار بیسواد فرق میکنه. چون مثلا یک مربی باید با چه زبانی به یک شاگرد بیسواد بگه که مثلا یک نیم دایره بزن بقطر تقریبی 10 متر بعد با یک خط اریب با زاویه 45 درجه وارد خط حصار بشو.
پس یک دانش آموز که مشخص شد و فرموده فروغ خانم هم که کاملا به آبروی حرفه ای مربیش وابسطس.
بهتره یک نگاهی هم به تاپیک اصول انتخاب یک مربی مجرب در همین تاپیک تازه وارد بیندازیم.
 

علی واحدی

Active member
وظیفه مربی

ببخشید یک موضوع رو فراموش کردم که خیلی هم مهمه و اونم اینه که یک مربی باید حد اقل تا 2 سال شاگردشو از نظر اسب ساپورت کنه حتی برای مسابقات مبتدی هم به اون اسب بده تا شاگرد تا وقتیکه کاملا به اصول اسبداری و حتی مسابقات پی نبرده مجبور به خرید اسب نشه و موقعی اسب بخره که بدونه و بتونه که از تمام موارد اسبشو ساپورت کنه و بهترین شرایط رو از نظر دارو و درمان و تغذیه و نگهداری و ... برای اسبش فراهم کنه.
 

hmd

Member
توی یه باشگاهی یه تعداد شاگرد مبتدی که تازه داشتن یورتمه یاد می گرفتن بودن.
بعد از سواریشون مربیشون بهشون پیشنهاد داد که تو کلاسای مربیگری شرکت کنن!!!!!!
کلاس های تئوری...!!!!:blinksmiley:
و به شاگرداش فهموند که مربی خوب حتما لازم نیست سوارکار خوبی باشه!!!!!!!:blinksmiley:
هرچند یکی از شاگردا معتقد بود که کاملا سوارکاره و دیگه چی می خواد یاد بگیره!!!!
باورش خیلی سخته ولی هستند مربی هایی که به شاگرد مبتدیشون پیشنهاد مربی گری می دن....
واقعا همچین کلاسی هست؟؟!!آموزش مربی اونم تئوری؟؟!!:mellowsmiley:
 

روشنک

New member
راستش رو بخواین من در رفتار مربیم احساس نمیکنم که با توجه به وضعیت مالی افراد به اون ها آموزش میده.بیشتر به توانایی هامون اهمیت میده و از این بابت واقعا خوشحالم.
 

soror

New member
مربیه من خیلی خوبه. سواریو کاملا اصولی به من یاد داده و الان داره به من کمک میکنه که تو استقامت موفق بشم اسبمو خیلی خوب سواری کرده و منو برای درس خوندن خیلی تشویق میکنه استاد من تمام خصوصیاتی که یه مربی باید داشته باشه داره:happysmiley:
 
مربیه من خیلی خوبه. سواریو کاملا اصولی به من یاد داده و الان داره به من کمک میکنه که تو استقامت موفق بشم اسبمو خیلی خوب سواری کرده و منو برای درس خوندن خیلی تشویق میکنه استاد من تمام خصوصیاتی که یه مربی باید داشته باشه داره:happysmiley:

خوب خداروشکر...
به شما و مربیتونم تبریک میگم...
اگر از نظر مدیر انجمن مشکلی نیست مربیتون رو معرفی کنید لطفا!!
 
بالا