مجله دنیای اسب

sohrab

Active member
موفق به تهیه چند شماره اخیر مجله نشده بودم. الان آخرین شماره (16) دنیای اسب پیش رومه و واقیعیت اینه که بعنوان نشریه ای که سالی 4 شماره چاپ میشه محتوای مناسبی نداره. نسبت به شماره های قبل بجز بهبود کیفیت جنس و رنگ صفحاتش حرکت رو به جلویی نداشته. به قول کنستانتین نیم ساعته میشه حفظش کرد! اگر از همین چند صفحه مطالب تخصصی و آموزشی اش (که اغلب هم ترجمه هستند و حاصل زحمت دوستان)، صرفنظر کنیم، چیزی بجز یک دفترچه تبلبغاتی از این شماره باقی نمیمونه. البته مقادیری مطلب خاله زنکی هم رویت شد!
ویرایش مناسبی هم نداشت. از جمله بندی ها و غلطهای املایی مشخصه که خیلی با عجله آماده ی چاپ شده (3 ماه کافی نبوده؟)

گزارش های مربوط به حراج اسبهای فدراسیون و جشنواره زیبایی اصفهان پیامهای خوبی داشت ولی باید کامل تر می بود.
 
کاملا درسته شده یک مجله تبلیغاتی اسبان وارداتی و با هزاران هزار غلط فاحش که طی نامه ای به آقای یوسف نیا نوشته ام واشتباهات درتیره تبارنامه وحتی خالص ایرانی که از ایشان که شاگرد مرحومه خانم بودند بعید است مثلا در شماره آخر جنبش را خالص ایرانی تبلیغ کرده که خالص نبوده و خون اجین رز دارد(جهرمی کره اجین رز است)و مسائل دیگر ..........
 

امید زمانی

Active member
alirezainejad گفت:
مثلا در شماره آخر جنبش را خالص ایرانی تبلیغ کرده که خالص نبوده و خون اجین رز دارد(جهرمی کره اجین رز است)و مسائل دیگر ..........
کاملا درسته این مورد رو ما هم منعکس کردیم ! ولی در این بی رسانه ای بد نیست دلمون خوشه یه مجله با 1 ماه تاخیر میاد!جالبه خیلی از اخبار مسابقات آینده و اخبار زمان و مکان برگزاری بعد از برگزاری به دست همه میرسه!
 
همه قابل قبولولی باید طوری باشد که اقلاغلط فاحشنداشته باشد .اینمجله در حال حاضر تبلیغی کامل است نه خبری نه انتقادی ونه علمی وبر عکس صحبتهای خود سر دبیر در مجالس و....کمر به نابودی اسب خالص ایرانی بسته .ما در اولین سال اسبواره اسپهان هم قرار بر حفظ خالص ایرانی گذاشتیم ولی متاسفانه ...........
 
بابا حد اقل یه پرانتز باز کنید بگید بغیر مطالب علمی بی خود دکتر شهبازی؟!!!! :D: البته دوست خوبم ناصر سعیدیان هم در دو شماره مطالب خبلب خوبی در مورد اندام حرکتی نوشتن ! در دو سه مورد دارید تند روی می کنید! به هر حال یه مجله اون هم در این رشته نیاز به تبلیغات زیاد داره برای در اوردن مخارج و تامین مخارج! بله غلط زیاد داره! موافقم! غلط املائی که نگو! اما بهر حال همین یه دونست که خودمون باید بسازیم که مهندس در این مورد دستمون رو فکر می کنم تا حدی باز گذاشته!
 
من خودم که مشترک نشریه هستم و می دونم لااقل کسی هست که زحمت نشریه رو بکشه . با این که تبلیغات توش زیاده .
مطالبشم می تونه پر بار تر بکنه و در کل دستشون درد نکنه .
 
نامه من به دست آقای یوسف نیا رسیده بود امروط خودشان زنگ زدند و قول دادند بهتر شود. قرار شد منم کمک کنم .انشا الله بتوانم.
 

sohrab

Active member
alirezainejad گفت:
.اینمجله در حال حاضر تبلیغی کامل است نه خبری نه انتقادی ونه علمی وبر عکس صحبتهای خود سر دبیر در مجالس و....کمر به نابودی اسب خالص ایرانی بسته .ما در اولین سال اسبواره اسپهان هم قرار بر حفظ خالص ایرانی گذاشتیم ولی متاسفانه ...........

اقای یوسف نیا در اینکه هدف توجه به خالص ایرانی در اسبواره سال 87 کمرنگ شده بود نقش داشتند؟
 

kahar

Member
pendar گفت:
شماره جدید مجله دنیای اسب دیروز(11/10/1387) به دستم رسید.اگه می خواهید چاپ شده.ضمنا داخل آن 2 کتاب جدید هم معرفی شده.1 کتاب هم از دکتر خلیلی این هفته به بازار اومد به نام اسب و آنچه من می دانم که بیشتر مثل کتب مرجع است حدود 800 صفحه.

پس مشخص شد چرا انقدر تبليغ كرديد.
 
چاپ فصل نامه دنياي اسب(ويژه نامه پرسپوليس)

اين مجله اول تير ماه منتشر شده است
و از لحاظ تصاوير زيباي اسب هاي ايران و وارداتي نسبت به شماره قبل تفاوت بسياري كرده و با پيشرفت چشم گير همراه شده است
تصاوير جلد و پاره اي مطالب آن بزودي ارسال مي شود
 

vatan

Member
پاسخ : چاپ فصل نامه دنياي اسب(ويژه نامه پرسپوليس)

چرا اسمش هست ویژه نامه پرسپولیس؟؟؟
 

Farib

Member
پاسخ : چاپ فصل نامه دنياي اسب(ويژه نامه پرسپوليس)

vatan گفت:
چرا اسمش هست ویژه نامه پرسپولیس؟؟؟
جدا منم نمی دونم چرا اسمش رو گزاشتن ویژه نامه پرسپولیس وطن جان . فکر کنم به خاطر اسپانسرش. وگرنه اگه اسمش رو میزاشتن ویزه نامه فرهنگ فاضلی. بیشتر بهش میومد.
 

kamyab

Member
پاسخ : چاپ فصل نامه دنياي اسب(ويژه نامه پرسپوليس)

بخاطر جام برگزار نشده پرسپولیس در شیراز هست ??? ;D
 

sohrab

Active member
پاسخ : چاپ فصل نامه دنياي اسب(ويژه نامه پرسپوليس)

Farib گفت:
اسمش رو میزاشتن ویزه نامه فرهنگ فاضلی. بیشتر بهش میومد.

خوب گفتی ;)

شماره های اول مجله را با چاپ های اخیر مقایسه کنید، جالبه موضع مجله نسبت به مسئله حفظ خلوص اسب ایرانی و مساله واردات چقدر تغییر کرده. البته علت تغییر رویکردش وابستگی به تبلیغاته و در حال حاضر تنور واردات اسب گرم و آماده ی چسبوندن نون!
 

سنا

Active member
برگزار میشه ایشالله ::) :-\
جمله ی دبیر هیيت : ((کنسل نشده/فقط عقب افتاده)) :D ;D
 
بالا