غزال الشغب gazal al shaqab

Farib

Member
کلا منظورم این بود ما با سلیمی خارجی و مادیون خالص به جایی نمیرسیم خالص هم از بین میره
این حرکت شما جای تحسین داره
من متاسفانه مادیون خالص ندارم. البته چند تایی رو در ذهن دارم ولی مالکینشون نمیفروشن و چند سیلمی خالص که در صورت داشتن مادیان ازشون تولید کنم . ولی مادیون خارجیم رو با سیلمی های ایرانی تست میکنم . مثلا یابر رو برای این کار خیلی میپسندم و برفین رو در شرایط خاص. البته در صدد خرید یه مادیون دیگه هستم که به برفین خیلی میخوره. امید وارم بشه . کلا هم نظرم اینه که در شرایط حال حاظر به جای خرید سیلمی زیر 100 یورو بهتره مادیون با این قیمت خرید شه. مگر این که خود مالک چند مادیان خون خارجی داشته باشه . و بخواد از تلفیق و تیپ منحصر به فردی رو از خون ایرانی و ورود به تدریجخون خارجی انجام بده. مثل روند تدریجی ایجن روز . مبارک و امروز ...؟
 

bakhshi

Member
اقای بخشی قرار نیست عقاید ما درست باشن. شما میخوای اینجوری تولید کنی. اینجوری تولید کن. من میخوام چیز دیگه ای تولید کنم. که زیبایی خون خارجی و سلامت خون ایدانی رو داشته باشه.
اقا سروش هم که الان دارن اینارو میپرسن تا اونجا که من میدونم از من خیلی بیشتر میدونن. خوبه که از این دونسته ها خوب استفاده کنیم.

شما اگر 2 سال منظم و پیوسته در مورد اسب عرب ایرانی تحقیق می کردید ، متوجه صحبت بنده می شدید شما از پتانسیل اسب های ایرانی اطلاعات کافی ندارید ضمنا داور و کارشناس خارجیو برای گوش دادن به راه کارهایش به ایران دعوت می کنن ، نظرات شخصی در ایران ما شا الله زیاده !!!:laughingsmiley: دعوتشان با تفسیر شما نا بخردانه است ظاهرا !!!!!!:rolleyessmileyanim: خدمت سروش عزیز عرض شود که نتنها نظیر ، شماری از مادیان های پایه مصری هم از سوریه خریداری به مصر برده شده ، مثال بنت البحرین همان طور که از نامش پیداست تولید مزرعه شیخ عیسی ( ملک بحرین ) است ، بعدا توسط ایشان به عباس پاشا هدیه شد و بعدش هم توسط خانم بلانت خریداری شد می خوای یاد داشت های خانم بلانت دربارش بگم:rolleyessmileyanim: هنوزم به من شک داری:rolleyessmileyanim: یا دست کم می گیری منو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
 

ashkann.m

Member
غزل الشغب بدون شک یکی از زیباترین نریانها و سیلمی های حال حاضر دنیاست وزیبایی این اسب مثال زدنیه من که از عکساش سیر نمیشم
 

ashkann.m

Member
Byatt_12-10_Gazal_0203-3.jpgByatt_12-10_Gazal_0214-3.jpggazal_trot_s.jpgGazalw.jpgq2_gazal.jpg
 

پیوست ها

  • Copy (2) of 24320_994.jpg
    Copy (2) of 24320_994.jpg
    61.5 کیلوبایت · بازدیدها: 12
  • GazalAlShaqab2008.jpg
    GazalAlShaqab2008.jpg
    27.9 کیلوبایت · بازدیدها: 11
بالا