سرخوش (طلاقوش*گل آق بند)ن

matina

New member
آقای هوشمند عزیز
احتراما باطلاع میرساند مادیان ماتینا ( سمند * گل نار آغوزم) مورخ 93/01/29 از بابل به باشگاه آقای مجید احمد اغلو انتقال داده شد تا شرایط آمادگی قبل از کشش از سیلمی رزان ( سرخوش ) مهیا گردد احتمالا جناب احمد اغلو خودشان نیز با شما هماهنگ نموده اند و مراتب جهت اطلاع رسانی مضاعف و پیوست نمودن عکس مادیان مورد نظر مرقوم گردید.ماتینا.jpg
 

hooshmand

Member
سلام جناب اقاي عبدالله زاده
ازبابت حسن انتخاب جنابعالي در خصوص كانديد نمودن سيلمي ارزشمند رزان براي ماديا ن ما تينا ....حضورتان تبريك عرض مي نمايم..

هماهنگي كشش هاي رزان در منطقه گنبد با مديريت جناب استاد يلقي انجام مي شود و قطعا جناب مربي مجيد احمد اقلي اطلاع رساني
مربوط به ورود ماديان ماتينا را را بعمل خواهند اورد .....
.علي ايحال اينجانب سفارش لازم را به جناب اقاي يلقي خواهم نمود
 

matina

New member
جناب آقای هوشمند

از اینکه فردی با تجربه و با درایت در امور پرورش و اصلاح نژاد چون شما بنده را مورد حمایت و ورحمت خود قرار میدهد خدا را شاکرم و سلامتی تان را آرزو مندم.

بر قرار باشید

عبدالله زاده
 
رزان : سرخوش ( طلاقوش ، گل آقبند ) سيلمي تركمن اخال

image.jpg گنبد كاووس
 

پیوست ها

  • image.jpg
    image.jpg
    251.2 کیلوبایت · بازدیدها: 16

matina

New member
جناب مهندس هوشمند بزرگوار و جناب حاج آقا
نورياقدي يلقي​
بدينوسيله مراتب امتنان و سپاسم را از بابت مهمان نوازي روز گذشته که در حاشيه ي کشش ماديان ماتينا از { سيلمي رزان ( سرخوش ) که سراسر زيبايي بود و صلابت و جلال } پذیرا باشید .
از اینکه بواسطه ی این کشش عضوی هر چند کوچک در جمع حامیان قوی ترین خط خونی { طلاقوش اساطیری } قرار میگیرم موجب مباهات بنده بوده و آرزو دارم خدا بطن ( مادیان ماتینا ) را بستری توانمند برای پرورش کره ای زیبا و اصیل از این نسل قرار دهد . بنده در این مسیر تمام تلاشم را برای اقدامی پاک و عاری از پلیدی های مادی ومعنوی بکار گرفته ام لکن آنچه از توانم خارج است را به یگانه جبران کننده ی هستی میسپارم و به او توکل میکنم .

در پناه خدا مصون از بلایا باشید

عبدالله زادهمن وماتینا گنبد .jpg
 

hooshmand

Member
جناب اقاي مهندس عبدالله زاده
از اظهار لطف جنابعالي سپاسگذارم
اميدوارم حاصل تلاقي سيلمي ارزشمند رزان با ماديان ماتيناي زيبا براي جنابعالي و خانواده محترم يك كره سالم ..قوي ..متناسب و زييا در بهار سال اينده باشد..انشاالله و جنابعالي ان كره را در جشنواره اسب اصيل تركمن در صوفيان براي ارديبهشت ماه 1394 شركت دهيد .............................
ارزوئي كه دور از دسترس نيست ومصداق ان كره هاي زيبا وشاخص سيلمي رزان در منطقه تركمن صحرا مي باشد زيرا كره هاي سيلمي رزان در جشنواره هاي اسب اصيل تركمن در صوفيان در سالهاي 1391و 1392 و امسال 1393 حائز مقام بوده اند ....
 

matina

New member
جناب آقای مهندس هوشمند عزیز
اظهار لطف حضرت عالی موجب دلگرمی ماست و صد البته پیشنهاد حضرت عالی در سایه ی راهنمایی های شما برای فردی چون من مقدور و متصور خواهد بود و خود را همواره متقاضی و نیازمند کمک های معنوی و استاد گونه ی شما میدانم.
لطف تان مزید سلامتی تان مستدام
ارادتمند
عبدالله زاده ( بابل )
 

navid-mafi

New member
با سلام خدمت اساتید و بزرگواران انجمن می خواستم بدونم که کره زیبا (رزان و مایسا) محل نگهداری و مالکیت چه شخصی در کدام باشگاه می باشد . با تشکر
 

hooshmand

Member
سلام جناب اقاي نويد مافي
كره ماديان زيبا و مادرش مايسا حدود يك ماه قبل براي زايمان مايسا به شهرستان امل ا نتقال يافته اند چنانچه جنابعالي تمايلي به باز ديد داشته باشيد ادرس را از جناب سرهنگ خيرانديش اخذ و اعلام خواهم نمود .

مرسی جناب حقگو ،کدوم باشگاه کرج می خواستم از نزدیک ببینمش با تشکر
 

ramezany

Member
ظاهرا این سیلمی زیبا امروز سه شنبه 98/3/20 از روستای چاروایلقی گنبد به کرمان منتقل شد.
 

hooshmand

Member
قابل توجه دوستداران اسب اصيل تركمن در استان كرمان ...................
............................................................................................................

سيلمي رزان زاده سيلمي طلاقوش gts10

صبح روز چهارشنبه مورخ 21 خرداد ماه 1393 از شهرستان
گنبد كاوس روستاي چاروا يلقي به سمت استان كرمان شهرستان كرمان باشگاه جناب اقاي سيد مهدي حق گو حركت خواهد نمود. علاقه مندان مي توانند جهت جهت بازديد از اين سيلمي ارزشمند از روز جمعه به باشگاه مذكور مراجعه نمايند .
 

matina

New member
امیدوارم نهایت دقت و احتیاط در این جابجایی ها بشود و تمام عناصر دخیل در این کار قدر محموله ی خود را بدانند که هر گونه آسییبی به این گونه مخازن ژن اسب اصیل ضایعه ای برگشت ناپذیر به صنعت پرورش اسب ایران خواهد بود.

و امثال من فقط میتوانیم دعا کنیم .

و چه خوب بود عکسهایی از مراحل حمل و نقل و رسیدن به مقصد را میداشتیم.
 

matina

New member
آقای مهندس هوشمند عزیز سلام
آدرس محل نگهداری
كره ماديان زيبا و مادرش مايسا را میفرمائید تا از این فرصت که شهر آمل در نزدیکی ما میباشد استفاده کنیم و بازدیدی از آنها داشته باشیم؟

متشکرم
 
بالا