خانم زهره سلطان آبادی

sohrab

Active member
چه طوفانی شروع کردین بعد از یک هفته تعطیلی سایت! :coolsmiley02:بیچاره چی گفت مگه؟
 

Farib

Member
سلام . اول اینکه میشه این بحث هارو ببریم تو یه تاپیک دیگه تا تاپیک خانم سلطان ابادی خراب نشه ؟ مثلا یه تاپیک به اسم WANTED یا BUSTED درست کنین نا به کارای ما رسیدگی شه.
من همینجا جوابم رو مینویسم تا بعدا ایشالا منتقل شه جای دیگه .
دوستان . اینکه کارهای من رو بدون اینکه در موردشون اطلاع داشته باشین اینجوری نقد کنین نشون دهنده چیز خوبی در موردتون نیست پس لطفا به تاپیک هایی که درمورد اسب های ایرانی و خارجی تو همین سایت نوشتم یه نگاهی بندازین و بعد بگی چه اطلاع رسانی؟
البته شاید من اشتباه کردم و شما باز هم به مجلات تبلیقاتی احتیاج دارین ؟ نمیدونستم وقتی خوبم که چیزیو که شما میگین رو تصدیق کنم . در مورد کارهام و نظراتم نیازی نمی بینم اینجا یا هر جای دیگه بحث کنم.چون نیازی به این که دیگران تصدیقم کنن ندارم و اصولا عقیده دارم که وقتی دیگران باهام هم عقیده میشن تازه میفهمم اشتباه کردم.
ولی امیر حسین قرار نیست وقتی خیلی رلحت و برادرانه باهات در مورد کارم صحبت میکنم بهم نیشخند بزنی . Aj HAKEEM رو من به همراه دوستم اوردیم ایران . ایک کره یه ساله بود که اومد ایران. پدرش از موفق ترین اسبای دنیاست و جزو ائلین خریدهای گرون دنیا و برادر دیگش تو ایران همین امروز قهرمان شو یزد شد. با این تفاوت که مادر حکیم از مادر فنان خیلی قوی تره. و زمانی که حکیم رو خریدیم مهم خط خونی و وضعیت اونروزش بوده. حالا نمی دونم شما چطور انقدر راحت صحبت میکنین. ولی هنوز هم میگم دیگه کاری مثل حکیم رو تکرار نمیکنم چون تو ایران باید سیبلمی های درجه یک دنیا تولید کنند نه کره نریون ها. ولی حکیم در مقایسه با .........!
بد نیست یه بار دیگه صفحات همین فروم رو ورق بزنین تا یه کم به اطلاعات عمومیتون اضافه شه . الحمد لله جهت رفاه دوستان ایکون جستجو هم کار میکنه .
 

Farib

Member
راستی یادم رفت. مخلص همه بچه های با معرفت قزوینم هستیم .
 

♘امیرحسین♞

♘ مدیریت انجمن اسب ایران ♞
امیر حسین قرار نیست وقتی خیلی رلحت و برادرانه باهات در مورد کارم صحبت میکنم بهم نیشخند بزنی . Aj HAKEEM رو من به همراه دوستم اوردیم ایران . ایک کره یه ساله بود که اومد ایران. پدرش از موفق ترین اسبای دنیاست و جزو ائلین خریدهای گرون دنیا و برادر دیگش تو ایران همین امروز قهرمان شو یزد شد. با این تفاوت که مادر حکیم از مادر فنان خیلی قوی تره. و زمانی که فنان رو خریدیم مهم خط خونی و وضعیت اونروزش بوده. حالا نمی دونم شما چطور انقدر راحت صحبت میکنین. ولی هنوز هم میگم دیگه کاری مثل حکیم رو تکرار نمیکنم چون تو ایران باید سیبلمی های درجه یک دنیا تولید کنند نه کره نریون ها. ولی حکیم در مقایسه با .........! .
نیازی به WANTED یا BUSTED نیست برادر. خیلی راحت داریم با هم صحبت میکنیم و نیشخندی هم در کار نبوده, صادقانه میگم , و از اطلاعات شما بهره مند میشویم. ولی تاثیراتی که aj hakeem خواهد گذاشت اجنتاب ناپذیره. قبول داری؟
اینکه تعدادی افراد دیگه چیزهایی بهشون فروخته شده از طریق یک دلال که در حد و اندازه خیلی حرفایی که براشون زده میشه نیستند, دلیلی بر مقایسه بین این و آن نیست. چون از دم همه بی کیفیت هستند. و این مشکل هم ناشی از اینست که موضوع اسب در ایران اقتصادی نیست, بنابراین سودهای مقطعی بسیار جوابگو بوده تا تولید چیزی بهتر از آنکه وارد شده. که عملا امکانپذیرم نیست.
چون تولید چیزی که کره یک نریان که از لحاظ وقت گذاشتن و سسلسه تولید 30-40 سال جلوتر از بهترین تولیدات ماست نتیجه ای خاصی نمیده. و مارو فقط عقب تر میبره.
اگر دنبال تولید مصری هستیم با تیپ امروز باید نریون و مادیانش رو وارد کرد و تولید. رسوندن خالصهای یا دو سه نسل از مبارک (با ایرادهایی که داره) تمام پس رفت و هدر دادن پول و زمانه.
 

Farib

Member
حق با شماست ولي در مورد مقايسه منظورم اين بود كه در اون بازه زماني جاي خودش رو داشت و ديگه به اين شكل كره نريون جواب داده نميارم چون هندونه در بستس. ولي اينكه با وجود واردات تاپ 1 سال اخير هنوز هم يه سري دنبال خريد هاي 100000$ و فروش هاي 100 مليونين جاي تعجب داره از مردم ما . اينجاس كه ديدن حداقل عكس اسبها . مطالعخ خط خونيشون يا ديدن كارهاي ديگران ميتونه كمك كنه . حالا هركي نميخ.اد در مورد اسبهاي خارجي بدونه و مطالعه اونارو بي تاثير ميدونه خوب فكر خودشه. نخونه و ندونه. ن بعد از حكيم 2سري ديگه واردات داشتم كه هر كدوم يه گروه بودن و از همشون بيش از حد راضيم به نظر ديگران هم كاري ندارم . ولي به موقع توليدت و نتتايجشون رو به تايم معرفي ميكنم. بازم از همه ممنون .
 

sohrab

Active member
اينجاس كه ديدن حداقل عكس اسبها . مطالعخ خط خونيشون يا ديدن كارهاي ديگران ميتونه كمك كنه . حالا هركي نميخ.اد در مورد اسبهاي خارجي بدونه و مطالعه اونارو بي تاثير ميدونه خوب فكر خودشه. نخونه و ندونه

در مورد اون تاپبکی که زده بودی منظور این بود که یکسری عکس و اطلاعات داده شد از سیلمی های مختلف ولی یه جورایی نیمه کاره و بدون نتیجه موند
 

Farib

Member
در مورد اون تاپبکی که زده بودی منظور این بود که یکسری عکس و اطلاعات داده شد از سیلمی های مختلف ولی یه جورایی نیمه کاره و بدون نتیجه موند
درسته ولی خیلی خوبه اگه کمکم کنین و تبا هم سیلمی های دیگهای رو معرفی کنیم.
 

ali_horse

Member
. Aj HAKEEM رو من به همراه دوستم اوردیم ایران .

سلام. من نمیدونم شما چند ساله به طور حرفه ای در اسب فعالیت میکنید ولی پیشنهاد میکنم در اوردن اسب از بیرون کمی بیشتر دقت کنید یا لااقل با چند نفر مشورت کنید.
چون هر نریونی که از بیرون میاد نمیشه اسمشو گذاشت سیلمی.
و به نظر من بجز مذکر بودن باید مشخصه های دیگه ای هم دشته باشه.
 

Farib

Member
مرسی از اینکه نظرتون رو گفتین . من هم نمیدونم شما چه مفدار به طور حرفه ای در مورد اسب کار کردین ولی پیشنهاد میکنم پست های دیگه ای رو که در مورد این اسب خاص هست رو مطالعه کنین و بهم بگین چند بار اسم سیلمی روش گزاشتم.
حکیم یه اسب از یه خط خونی خوبه. امسال یه مادیون ابستن ازش داریم. ایشالا اگه کرش خوب بود یه این پسرمون میگیم باریکلا مرد شدی و همه با هم شیرنیشو میخورین. اگه نه هم نه من ازش مشکم نه شما بکشین. به همین سادگی . ولی جهت اطلاع . دو چیز رو عرض میکنم :
1. از 2 سال پیش تا به حال نحوهکارم خیلی متفاوته به طوری که کاملا مدون و برنامه ریزی شدس.
2. پیشنهادی که در مورد مشورت دادین کاملا به جاست و من هم کاملا با اون معافقم. به نحوی که چند ماه پیش قصد خرید یه سیلمی رو داشتم و اون رو در همین انجمن به بحث گزاشتم و تاپیک کدام سیلمی خارجی بر این مبنا ساخته شد تا 1. من به هدفم برسم و 2. اطلاعات تمامی دوستانی که در مورد اسبهای خارجی اطلاعات دارن رد و بدل شه .
 
بالا