استاد شما در زیبایی کیست؟

میرزا

Member
سلام
1زمانی که مری خانم برفین را به آقا ضیاء فروختند شماری از دوستانشان معترض شدند خانم فرمودند آقا ضیاء از خودمان است چه شد آقا ضیائی که مری خانم ایشان را جزء نزدیکان خود می دانستند کمر به حذف اسبان ایرانی بستند چه شد آقا ضیائی که مری خانم بهترین خطوط خونی را به ایشان دادند تا اسبهای عربمان را سرپرستی کنند.2 آن میدانهائی که یزدیها در آن اول شدند کدام بود که ما ندیدیم در این پنچ سال ؟3 پازن که تولید لرها بود که تاج افتخارشان همیشه بر سر ماست4 برفین که تولید مری خانم بود که آن هم در دست یزدیها کره ای در حد خودش نداد.5 میدانهای کورس هزار متری اسب عرب را شما فقط در ایران می توانید ملاحظه کنید زیرا از لحاظ فیزیولوژیک همانطور که جناب نایگل فرمودند اسب عرب اسبی استقامتی است و دقیقا بر خلاف اسبان تروبرد دیر گرم می شود بنابراین کورس هزار متر برای اسب عرب نه علمی است و نه با ساختار این نژاد هماهنگی دارد. و صرفا ابداعی است از طرف افرادی ذیصلاح که چند سالی است پس از مری خان درصدد تصاحب جایگاه ایشان هستند. در همین کشورهای حوزه خلیج فارس در کدام کشور کورس 1000 متر یا 1400 متر برای اسب عرب برگزار می شود . تمام کورسهای که جزء کاپ های بین المللی اسب عرب هستند دارای مسافتهای دو هزار به با لا هستند. در کشور امریکا و آلمان هم برای اسب عرب کورس هزار متر نمی گذارند جامعه اسبی ما دیر یا زود باید این موضوع را درک کند که در دنیا تنها دو تیپ اسب عرب وجود دارد یکی تیپ زیبایی و دیگری تیپ ورزشی که برای مسابقات.
1مری خانم همان روزدلیل راگفته پس من دیگر چیزی نمگوییم تا از حرف او پیروی کرده باشیم.اگر قرار به حذف اسبان خالص باشه اولین قدم را خود مری خانم با ورود مبارک برادشت.سید ضیا برای هر مادیان خالصی که داشته چند جانشین گذاشته وبعد با برفین کشیده.
2شاید شما نبودید تا ببینید.:coolsmiley02:
3تمام افتخاراتش توسط یزدیها بدست امده.یکی از اسبان پر افتخار که پیش لرها است نام ببر
4داده شما ندیدی:tonguesmiley:
5چون ایران یکی از منبع های اسب عربه پس ما راه را به کشورهای که از ازپیش مااسب بردند نشان میدهیم .این کشورهای که گفتی بیشتر با خوصوصیات اسب ما اشنا هستند یا خود ما
6سابقه شما در اسب عرب؟تولیدات؟افتخارات؟استان؟نقد کردن کار بس اسان است.
به عمل کاربراید نه سخن
 

s.parizimanesh

Active member
پازن هم به غير از زلزله نتونسته به اون صورت كره اي همچون خود ، در كورس توليد كنه .
از کجا میگی شاید کسی برای کره کورسی ازش استفاده نکرده
در صورتی که داریم میبینیم کره های پازن تو زیبایی هم مقام میارن ولی نه به اندازه سزار.
 

bakhshi

Member
سهیل صنعتیالان که این همه پولدار ریخته.چرا یکیشون 4 تا اسب درست حسابی نداره.پول مهم هست ولی مهمتر دید خوب و عشق به اسب عربه

لازم شد عشق معنی شود؟ منظوراز عشق تولید اسبهای سطح پایین و دلالی است بهتر است بگویید بوی پول به مشا مشان خورده نه خدمت :blinksmiley: افرین اصلا هزار افرین دیگههههه چی خریدن و دواوندند؟ چند تا برفین خریدن ؟ چیزی هم تولید کردن یا بازم خریدن؟ در اینده کدوم شاهکارو مثل قجری با 50 تومن میخرن ؟
 

امید زمانی

Active member
یزدیها عاشق اسب عرب هستند ؟ چرا 10 سال پیش نبودند و این که چرا زمانی که بهترین مادیان عرب 1 تومان بود سیلمی عرب وارد نمی کردند واسه عشقشون؟؟
 

bakhshi

Member
علیرضا مشکی باف عاقلان دانند.....جناب بخشی....

خوب شد معنی عاقل را هم فهمی دیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! منظورتان حتما خائنان است بی شک یا مشتی تا زه به دوران رسیده و کاسب نه عاشق . حتما تاریخ قضاوت میکند که کی خادم......... بود وکی...............خائن یا حق.......بدرود :smilingsmiley:
 
بالا