FERRER

farib جان شما با وارد کردن لرد خیلی دل خوشی نشان ندادید. ولی مثل اینکه خیلی لذت بردید با وارد کردن این سیلمی تک.
در مورد اسب اصیل نیز اطلاعات کاملی دارید ولی اینجا استفاده نشد.
Farib گفت:
این اسب ایشالا هفته دیگه ایرانه!
 
پاسخ : FERRER

Farib گفت:
perlan el javier و lord bey shah از دو خط خونی کاملا متفاوتن . از نظر خط خونی و همینطور مقام های کسب شده ferrer خیلی سره چون scottsdale اصلا رنکش با مسابقات اروپایی فرق میکنه . ولی خود اسب رو هم باید دید. راستش انتظاراتی که امریکاییا از تولیدشون دارن از اروپاییا متفاوته واسه همین همه منتظر یه اسب متفاوتن .
سلام فریب جان ، شما با این حرفتون خیلی راحت perlan و lord رو که هیچی کلا تولیدات و مسابقات اروپا و جهان رو زیر سوال بردی عزیزم.در مورد این حرفتون که انتظارات امریکاییها با اروپایی ها از تولیداتشون متفاوتن یعنی چی ؟
 
(البته اسبای ما خدارو شکر اگه دست و پاشون صاف نیست حداقل دم صاف میگیرن.): :-\ِ نقل قول farib در بحث lord bey shah
(بله خوب . حالا چرا کاش؟ کاش رو که کاشتیم در نیومد. دوربین که الحمدلله همه جا یه جوره شمام یه عکس از اسبت بگیر بده. بهبه و چهچهشم با ما!) :-[(بازم سلام.این که لرد امسال مقام پنجم زیبایی جهان رو اورده که اصلا بحثی توش نیست.........اما بحث چیز دیگه ای بود . این بود که اصلا می خوایم چه کار کنیم ؟ . اگه میخوایم اسب شو تولید کنیم و با این رویکرد که خون ایرانیم بهش اضافه کنیم راه درستیه و چیزی که بهش اعتقاد دارم. حالا می رسیم به این که کدوم اسبا میتونن بهمون کمک کنن . امید معتقده که ایجن روز تونسته در زمان خودش این کار رو به نهو احسن انجام بده و در ادامه کار مبارک . نمونشم برفین که تولید بسیار موفقی هم هست . اما ایا برفین یه اسب کامله آیا خودمون نواقصشو نمیدونیم؟ ایا برفین به اندازخ پدرش خوب کره داده؟
حالا با مادیونایی از مبارک روبروییم که اگرچه کامل نیستن و نواقص زیادی دارن ولی ما خودمون بسیار از داشتنشون خوشحالیم و می خوایم تولیدات بهتری داشته باشیم .
اسبایی که تو ایران هستن دو دستن : 1. سیلمیای خالص ایرانی که دوستامون سزار و پازن رو مثال میزنن اما کاملا مخالفم . ولی تجریه تولید از خون ناصر و نسیم رو با مادیانهای زاده مبارک داشتم که فوق العاده مثبت بود و حداقل اگر شرایطی رو که میخواستم نگرفتم . .........!
2. استفاده از سیلمی های خارجی که اونام دو دستن . اولی که اصلا نباید اسم سیلمی روشون گزاشت و فقط چنتا اسب یا کره جهت دلخوشکنک مالکینشونه و دومی اسبایی مثل لرد . سیف . وصف . لجند. ساروخ و دو سیلمی جدید که هنوز وارد ایران نشدن و نمیتونم فعلا اسمشون رو بگم ) ??? خوب با توجه به این مطالب به نظر من اقای امیر حسین خیلی سیاست دارن. ???
 
Farib گفت:
perlan el javier و lord bey shah از دو خط خونی کاملا متفاوتن . از نظر خط خونی و همینطور مقام های کسب شده ferrer خیلی سره چون scottsdale اصلا رنکش با مسابقات اروپایی فرق میکنه . ولی خود اسب رو هم باید دید. راستش انتظاراتی که امریکاییا از تولیدشون دارن از اروپاییا متفاوته واسه همین همه منتظر یه اسب متفاوتن .
فریب جان من متوجه این حرفتون که " خود اسب را باید دید " نمیشم،من نمیدونم به چه هدفی وارد شده ولی مطمئنا هدف اصلی تولید و سیلمی بودنه ، واینکه در آینده چه جور کره هایی خواهد داد واقعا نا مشخصه ، پس فکر نکنم الان وقت درستی باشه که فرر رو به این راحتی تایید و تمجید کرد
 
فریب در بحث لرد بی شاه :"اولا که لرد حرفای جهانیش رو قبلا تو مسابقات جهانی زده. ثانیا بزار کره هاش بیان اونوقت میشه سیلمی رو بهتر شناخت."

آقا فریب گل شما همه این حرفا رو تو بحث لرد زدی ولی الان رویکرد و حرفاتون چیزی دور از اونهاست،من انتظار داشتم شما خیلی بیشتر و کارشناسانه تر در مورد فرر بحث کنین اما نمیدونم چرا دیگه خبری از اون اعتقاداتون نیست
 
جناب اقای دکتر شما هنگام خریدن لرد در لهستان بودید. ایا به نظر شما که کنترل نهائی . روی لرد انجام می دادید زیر دمش اثراتی از نشادور مشاهده نشد؟ ما شنیدیم که نشادور می زنن تا اسب دم بگیره....
پیشنهاد می شود که اقای ferrer نیز تست شوند چون می گن اثر نشادور تا 7 ماه می مونه.
دکتر جان بحث اوج گرفته و اقای امیر حسین نیز از بحث کردن لذت می برن. حالا شما گیر دادین حدودا چند؟
 
پاسخ : FERRER

فریب جان ، تنها مسابقه ای که فرر بوده همینه که اسمشو زدی که چامپیون شده ؟
کاش شجرشو میفرستادی،حتما داری ؟ با مقام های تک و طایفشو.

فکر میکنم از لحاظ درشتی و دست و پاهای بلند و خصوصا فرم کپل از لرد بی شاه خیلی کمتره
 
نقل قول از جناب farib
اگر منظورتون اینه که عکسای مجله با عکسای ما منافات داره که باید بگم بیخیال شین . چون اون عکسا کاملا جوری گرفته شده که بر امدگی روی بینی اسب دیده نشه .
تقریبا این برامدگی اخرین چیزیه که توی زیبایی صورت بهش توجه میشه .
از چند نفر هم شنیدم که میفرمودن این عکس توی مجله ماله pianissima است که کاملا بی پایه و اساسه .
اینجا فقط میتونیم به صنعت عکاسیه دوستای خارجکیمون ایمان بیاریم .:ِ:D


اقای دکتر عذاب وجدان گرفتند و فرمودند که: حقیقتا ما که اونجا بودیم با دوربین سایبرشات و لنز کارلزایس 20 مگا پیکسلی از جناب فرر عکس گرفتیم و واقعیت این است که دوربین شارژ تموم کرد و با موبایلم که vga بود چند تا عکس از لرد هم گرفتیم. بالاخره.....
 
به نظر من امتیازی رو که فعلا شاید بتونم به فرر بدم بابت رنگشه،البته رنگ لرد بی شاه هم سیر کهره بسیار زیباییست ، حالا باید منتظر بود و دید که نطفه ی این دو با رنگ کره هاشون چیکار میکنه بعد راجع به این موضوع رنگشون بهتر می تونم قضاوت کنم.
 
اقای فریب چرا شما یکی از بهترین مادیونهایتان پیش مبارکه؟
(من مبارک رو واقعا دوست دارم همین الان که وفور سیلمی تو ایرانه بهترین مادیونم پیشه مبارکه . هنوز معتقدم این حیوون نتونسته خودشو ثابت کنه. هنوز خیلی جا داره. ) ودر ادامه...
(امیر حسین جان میدونی کاملا با این صحبتت مخالفم . چون عزیز من هرچیزی یه نقصی داره. اگه هدف تولیو برطرف کردن این نقص هاست که نمیشه اینطوری پیش رفت . من نمیدونم چرا زور الکی میزنیم . اگه بحث زیباییه که کره های مبارک کم مقص تر و زیبا ترند و نتایج شو واینکه چند وقته خون خارجی و خالص ایرانی جدا شدن خودش مبین این ماجراست . اگه بحث کار ورزشیه که تو کورس همین چند سال اخیر و ببین زیار. زاماس . هنر . چنتا کره غرور داری که از خنجر بهتر دویده باشن که مادرش کره مبارکه ؟ قدیمیاشم که همه میشناسن . خوب پس مسیله چیه؟
مطمینم اگه کره های sala el din اصلا از زیر تمرین کورس در نمیان ولی مبارک خونش به اسبای ایرانی خورده و اوناروکامل کرده . اصالت مهمه ولی این نقش پر رنگ یه سیلمی رو همینجوری لگدمال کنیم . ؟؟؟؟؟؟؟؟)

به نظر شما مبارک خونش به اسبهای ایرانی خورده؟ اگه این حرفو کسی دیگه می زد شما جواب می دادید (دور از جون اسبامون)

و اینک.. (هدف تولید اسبان بهتر با مشخصات کاملتره ولی این اسبایی که در حال حاضر امید دارن که بهترین سیلمی ایران بشه نه تنها چیزی به اسباتون اضافه نمیکنه بلکه فوق العاده خرابشون میکنه . اگرم کسی جدا میخواد از ای اسبا دفاع کنه و خودش مالک اون اسب هست لطفا بگه تا بطور جدی عرض کنم چرا این اسبا نه تنها مفید نیست بلکه مضر هم هست. اما 1. اسبی که میخواین ازش دفاع کنین خودتون مالکش باشین یا از کسانی که حق دفاع ازش رو دارن و 2. بدون نظر مقرضانه بحث کنیم)
 
چون اگه من این حرفها رو می زدم شما 2 جواب می دادید.
1. لیلی زن بود یا مرد؟
2. چرا هر جا یه حرفی می زنی؟ اخطار!!!!
(شما در یکی از جوابهای من اسب عربو با ادم عرب اشتباه گرفتید واخطار دادید.)
در ضمن در هر مورد قراره که بحثی بشه و یکسری اطلاعات ردوبدل بشه نه هر چیزی که هر کسی خواست روش زوم بشه و به طریقی به یک جبهه تبدیل بشه. شما سیاست دارید چون مدیر سایتید واگه قرار بود شما لوبیا و نخود بعضی از اشهارو زیادوکم نکنید که مدیر سایت نمی شدید. بالاخره مدیر سایت شدن کار هر کسی نیست. با تجربه و سیاست مدار.

. از اقای مرتضوی شنیدم که قراره به سیرجان تشریف بیارین.خوشحال شدم چون خیلی می خواستم شمارو ببینم. اقا منتظریم
♘ امیرحسین ♞ گفت:
 

♘امیرحسین♞

♘ مدیریت انجمن اسب ایران ♞
من تو همه زمینه ها به این نتیجه رسیدم که
هیچ جای دنیا
مولر و علمشو رو به هیچکس دیگری بی قیمت نمیده
و در مقایسه با قیمت این علم و دانش
قیمت لرد و ...
پول خورده
 
فکر نکنم ما ایرانیها در این حد هم نباشیم که نتونیم از این پولها بخوریم.
اینها همه حرفن. کلشو وزن کنی 1000 تومن به ادم نمی دن.خوب این هم یه راه پول در اوردنه.

نقل قول از vatan
(ضمن احترام به آقای شریف و دیگر اسب داران استان کرمان و به خصوص شهر سیرجان
آقای شریف به نکات خوبی اشاره کردند که نشان از دغدقه ایشان !!! نسبت به تولید اسب عرب در حد استانداردهای بین المللی!!! هست.
ولی نکته ای که وجود داره این هست که آیا ما با وارد کردن اسب از خارج این هم نه اسبهای طراز اول بلکه دست چندم آیا میتونیم به دنیا اسب عرب شو!! صادر کنیم؟؟؟؟
سوالی که در ذهن بنده هست این هست که ایشون به دلیل زیاد بودن مال و اموال اقدام به وارد کردن اسب عرب کردنند یا به دلیل ایجاد اشتغال دراز مدت برای مردم سیرجان تا در آینده بتوانند کره های لرد را به اقصی نقاط دنیا!!! صادر کنند.
خانم قره گوزلو یکی از اشتباهاتی که کردنند و یا بهتر بگم بزرگترین اشتباه ایشون( قصد هیچ بی احترامی به کارهای ایشان را ندارم) وارد کردن مبارک و از بین بردن خون خالص ایرانی بود تازه آقای شریف کار خودشون را با خانم قیاس کردنند!!!!
اگه هنر وارد کردن اسب باشه که ما تو این کشور پول دار تر از آقای شریف کم !!! نداریم که حاضرند بیشتر از اینها پول هم بدهند.
ای کاش آقای شریف یه مقدار در رابطه با ذخاییر ژنتیکی مطالعه میکرد یا حداقل از کسی سوال میکرد که این ذخایر ژنتیکی که میگند یعنی چه!!!!!
به هر حال معلوم هست که ایشان اهل مطالعه !!!! هستند و با علم به این کار اقدام به وارد کردن اسب کردنند.
بنده با وارد کردن اسب مشکلی ندارم ولی چیزی که همیشه به دنبال وارد کردن اسب عرب خارجی به ایران دیده میشه کشش مادیانهای خالص ایرانی با این اسب ها هست. و نتیجه از بین رفتن عرب خالص ایرانی.)

نیازی به عرض ادب و احترام نبود راحت باشین .چرا این دغدغه فکری که دارید به راحتی بیان نمی کنید؟ شب تا صبح یه خواب راحت واسه ادم نداره .چرا؟ چون لرد سیرجانه؟ چون تهران نیست یا چون اونجا نیست؟
ولی فرر چون هست دیگه تموم.دیگه حرف نزنید.
در ضمن هیچ وقت به خودتون اجازه ندید که این حرفو بزنید: که سیرجان همه دارن میمیرن و منتظر اشتغال دراز مدت لرد هستن. شما الان یه دنگ از انجمن به نامتونه و فکر کنم که از روی شکم سیر بیان می فرمائید.
اگه اقای شریف اونجائی بود چی می گفتید؟ حتما می فرمودید که کمیته امداد عربداران زدن. برای بر قراری ملت عزیز شهر.
خدارو شکر اینقدر تویه جنوب پول ریخته که دستمونو دراز نکنیم. همون طلای سبزش واسه همه کفایته. و موجب افتخاره.
 
vahid_vosugh گفت:
فکر نکنم ما ایرانیها در این حد هم نباشیم که نتونیم از این پولها بخوریم.
اینها همه حرفن. کلشو وزن کنی 1000 تومن به ادم نمی دن.خوب این هم یه راه پول در اوردنه.

نقل قول از vatan
(ضمن احترام به آقای شریف و دیگر اسب داران استان کرمان و به خصوص شهر سیرجان
آقای شریف به نکات خوبی اشاره کردند که نشان از دغدقه ایشان !!! نسبت به تولید اسب عرب در حد استانداردهای بین المللی!!! هست.
ولی نکته ای که وجود داره این هست که آیا ما با وارد کردن اسب از خارج این هم نه اسبهای طراز اول بلکه دست چندم آیا میتونیم به دنیا اسب عرب شو!! صادر کنیم؟؟؟؟
سوالی که در ذهن بنده هست این هست که ایشون به دلیل زیاد بودن مال و اموال اقدام به وارد کردن اسب عرب کردنند یا به دلیل ایجاد اشتغال دراز مدت برای مردم سیرجان تا در آینده بتوانند کره های لرد را به اقصی نقاط دنیا!!! صادر کنند.
خانم قره گوزلو یکی از اشتباهاتی که کردنند و یا بهتر بگم بزرگترین اشتباه ایشون( قصد هیچ بی احترامی به کارهای ایشان را ندارم) وارد کردن مبارک و از بین بردن خون خالص ایرانی بود تازه آقای شریف کار خودشون را با خانم قیاس کردنند!!!!
اگه هنر وارد کردن اسب باشه که ما تو این کشور پول دار تر از آقای شریف کم !!! نداریم که حاضرند بیشتر از اینها پول هم بدهند.
ای کاش آقای شریف یه مقدار در رابطه با ذخاییر ژنتیکی مطالعه میکرد یا حداقل از کسی سوال میکرد که این ذخایر ژنتیکی که میگند یعنی چه!!!!!
به هر حال معلوم هست که ایشان اهل مطالعه !!!! هستند و با علم به این کار اقدام به وارد کردن اسب کردنند.
بنده با وارد کردن اسب مشکلی ندارم ولی چیزی که همیشه به دنبال وارد کردن اسب عرب خارجی به ایران دیده میشه کشش مادیانهای خالص ایرانی با این اسب ها هست. و نتیجه از بین رفتن عرب خالص ایرانی.)

نیازی به عرض ادب و احترام نبود راحت باشین .چرا این دغدغه فکری که دارید به راحتی بیان نمی کنید؟ شب تا صبح یه خواب راحت واسه ادم نداره .چرا؟ چون لرد سیرجانه؟ چون تهران نیست یا چون اونجا نیست؟
ولی فرر چون هست دیگه تموم.دیگه حرف نزنید.
در ضمن هیچ وقت به خودتون اجازه ندید که این حرفو بزنید: که سیرجان همه دارن میمیرن و منتظر اشتغال دراز مدت لرد هستن. شما الان یه دنگ از انجمن به نامتونه و فکر کنم که از روی شکم سیر بیان می فرمائید.
اگه اقای شریف اونجائی بود چی می گفتید؟ حتما می فرمودید که کمیته امداد عربداران زدن. برای بر قراری ملت عزیز شهر.
خدارو شکر اینقدر تویه جنوب پول ریخته که دستمونو دراز نکنیم. همون طلای سبزش واسه همه کفایته. و موجب افتخاره.
دوست عزیزم هیچ کس صحبت نکرد که چون توی استان ماست این طوری و اون طوری
بهتره که چشممون را روی واقعیت ها نبندیم و به حقایق فکر کنیم. به عمل کار بر اید و تا کره های لرد روی کار نیایند نمیشه نظر داد ، از نظر زیبایی زیباتر از لرد توی ایران هستند،
 

vatan

Member
چرا الکی دعوا میکنید من نمیدونم!!!
فقط میدونم که همه این وارداتی ها یه چیز کم دارند اگه گفتید؟؟؟
زیاد خودتون را خسته نکنید من میگم چی کم دارند یه تفنگ!!!!!!!!!!!
اگه این وارد کننده ها خیلی هنر !! دارند برند این اسب های عرب را وارد کنند این هم لینکش در پایین ببنید تفاوت را؟؟!!!
http://www.horse.ir/fa/index.php/topic,6333.0.html
 

♘امیرحسین♞

♘ مدیریت انجمن اسب ایران ♞
vahid_vosugh گفت:
فکر نکنم ما ایرانیها در این حد هم نباشیم که نتونیم از این پولها بخوریم.
اینها همه حرفن. کلشو وزن کنی 1000 تومن به ادم نمی دن.خوب این هم یه راه پول در اوردنه.

نقل قول از vatan
(ضمن احترام به آقای شریف و دیگر اسب داران استان کرمان و به خصوص شهر سیرجان
آقای شریف به نکات خوبی اشاره کردند که نشان از دغدقه ایشان !!! نسبت به تولید اسب عرب در حد استانداردهای بین المللی!!! هست.
ولی نکته ای که وجود داره این هست که آیا ما با وارد کردن اسب از خارج این هم نه اسبهای طراز اول بلکه دست چندم آیا میتونیم به دنیا اسب عرب شو!! صادر کنیم؟؟؟؟
سوالی که در ذهن بنده هست این هست که ایشون به دلیل زیاد بودن مال و اموال اقدام به وارد کردن اسب عرب کردنند یا به دلیل ایجاد اشتغال دراز مدت برای مردم سیرجان تا در آینده بتوانند کره های لرد را به اقصی نقاط دنیا!!! صادر کنند.
خانم قره گوزلو یکی از اشتباهاتی که کردنند و یا بهتر بگم بزرگترین اشتباه ایشون( قصد هیچ بی احترامی به کارهای ایشان را ندارم) وارد کردن مبارک و از بین بردن خون خالص ایرانی بود تازه آقای شریف کار خودشون را با خانم قیاس کردنند!!!!
اگه هنر وارد کردن اسب باشه که ما تو این کشور پول دار تر از آقای شریف کم !!! نداریم که حاضرند بیشتر از اینها پول هم بدهند.
ای کاش آقای شریف یه مقدار در رابطه با ذخاییر ژنتیکی مطالعه میکرد یا حداقل از کسی سوال میکرد که این ذخایر ژنتیکی که میگند یعنی چه!!!!!
به هر حال معلوم هست که ایشان اهل مطالعه !!!! هستند و با علم به این کار اقدام به وارد کردن اسب کردنند.
بنده با وارد کردن اسب مشکلی ندارم ولی چیزی که همیشه به دنبال وارد کردن اسب عرب خارجی به ایران دیده میشه کشش مادیانهای خالص ایرانی با این اسب ها هست. و نتیجه از بین رفتن عرب خالص ایرانی.)

نیازی به عرض ادب و احترام نبود راحت باشین .چرا این دغدغه فکری که دارید به راحتی بیان نمی کنید؟ شب تا صبح یه خواب راحت واسه ادم نداره .چرا؟ چون لرد سیرجانه؟ چون تهران نیست یا چون اونجا نیست؟
ولی فرر چون هست دیگه تموم.دیگه حرف نزنید.
در ضمن هیچ وقت به خودتون اجازه ندید که این حرفو بزنید: که سیرجان همه دارن میمیرن و منتظر اشتغال دراز مدت لرد هستن. شما الان یه دنگ از انجمن به نامتونه و فکر کنم که از روی شکم سیر بیان می فرمائید.
اگه اقای شریف اونجائی بود چی می گفتید؟ حتما می فرمودید که کمیته امداد عربداران زدن. برای بر قراری ملت عزیز شهر.
خدارو شکر اینقدر تویه جنوب پول ریخته که دستمونو دراز نکنیم. همون طلای سبزش واسه همه کفایته. و موجب افتخاره.
کسی روی پولداری یا نداری کسی حرفی نزده
یک مثال میزنم
من نمیدانم شما چرا هر روی صادارت مانور میدید
بنظر شما آیا میشه پؤو 405 رو تکنولوژیش رو از فرانسه گرفت
اینجا تولید کرد
و فروخت به فرانسه؟

اون اسب هم نتیجه تکنولوژی هست که 50 سال حداقل روش وقت گذاشته شده
اونها به شما اگرهم پول خرج کنید, تکنولوژی رو نمیفروشند
به هیکس نمیفروشند
اگرهم خواستند بفروشن جلوتر از ما خیلیا هستند برای خرید
حتما یادتون هست وقتی کارخانه ROVER انگلستان ورشکست شد؟
با اینکه تکنولوژِی قدیمی داشت ولی بازهم نگذاشتند ایران کارخانه رو بخره
دقیقا همین بحثته
ما ازشون اسب بگیریم
اسبهای درجه چند
تولید کنید
ببریم تو مسابقه زیبایی آنها؟ مقام هم بیاوریم؟
توهم نیست بنظر شما؟
 

♘امیرحسین♞

♘ مدیریت انجمن اسب ایران ♞
vahid_vosugh گفت:
نیازی به عرض ادب و احترام نبود راحت باشین .چرا این دغدغه فکری که دارید به راحتی بیان نمی کنید؟ شب تا صبح یه خواب راحت واسه ادم نداره .چرا؟ چون لرد سیرجانه؟ چون تهران نیست یا چون اونجا نیست؟
جناب وثوق این تفکرات بنظزتان کمی بچه گانه بنظر نمیرسه؟
وطنی که شما حرفاهشو گذاشتید اصلا تهران نیست و از تولیدات وارداتی عرب تهران خبری نداره و فکرشم جای دیگری میچرخه
vahid_vosugh گفت:
ولی فرر چون هست دیگه تموم.دیگه حرف نزنید.
فرر جز, اموال پدری من هم نیست
vahid_vosugh گفت:
خدارو شکر اینقدر تویه جنوب پول ریخته که دستمونو دراز نکنیم. همون طلای سبزش واسه همه کفایته. و موجب افتخاره.
به ما هم عنایت بفرمائید!
 
بالا