هزینه برای خرید لوازم سوارکاری و دارو

برای شما کدام عامل در خرید لوازم مهم است؟


  • مجموع رای دهندگان
    8

احسان

Active member
به نظر من هزينه دارو مهمتره داروی خارجی باشه حرف نداره فنيل ايرانی ميزنی اصلاً انگار نه انگار فنيل خارجی ميزنی 3 دقيقه بعد اثر دارو ميبينی که اونم گرانتر هست همين ضد انگل خارجی را ببينيد حرف نداره اين دوتا دارو را گفتم که همه با هاش سروکار داريد

داروی خوب هم اثرش بهتره گرونتر هم هست

حالا از داروهای تخصيصيش که ديگه نگو
به نظر من داروی خوب بگيريد تا بعد نگيد .............

تا ميتوانيد هم با يک دامپزشک با سواد و با تجربه هميشه مشورت کنيد
البته هزينه دامپزشک هم گرونه ها

ولی خوب مشورت گرفتن که ديگه هزينه نداره واگر نه من الان اينجا نبودم
البته خوب من نه دامپزشک با سوادی هستم نه با تجربه ولی برای هر کسی کاری انجام دادم پولی نگرفتم همون طرف امد به ما نامردی کرد
 
این داروی منقرض رو باید در یک جا جستجو کرد؟ نه؟ همه می شناسیدش! بهتره به دلایلی اسم فروشگاه رو نیارم! نمی خوام بحث به بیراه کشیده شه!
اما امیر حسین می دونه! تا حدودی کار دارو رو هم با یکی از دوستان می کنم! نمی خوام بد برداشت شه! این حرفی که همیشه به خودمم می گم! مشکل ما از اینجاست که امثال فلانی میرن دبی دارو می زارن تو کیفشون می آرن چند تایی بعد تازه لیبل روشو می کنن به اسم اینکه چون قاچق و غیره پامون گیر نیوفته( تاریخ اش یا مونده تموم شه یا گذشته) و بعد به اسم داروی دوپینگ می فروشن به این دوستان عزیز کلی هم پول می گیرن! حرفی که همیشه به خودم می زنم مشکل این از ریشه سازمان ه که مشاور های خوبی نداره و این دارو هایی که به اسم دوپینگ شما و ما می خریم و قایمکی به اسب هامون می زنیم چیزی نیست چراکه یه سر به نمایشگاه دبی می زدید روی میز شرکت های تولیدی چیده شده بود!چیزی نیست جز تقویتی و کمک به اسب! مثلاً همینATP می خواستم در دارو های دوپینگ چارتر دنیا ببنید که اصلاً آدنوزین تری فسفات در لیست دارو های دوپینگ نیست! حال اینجا با چه آب و تابی شتری و ایناشو می خرن!
مشکل از اینکه وقتی مسئولی نیست تا ببینه این دارو ها از کجا و غیره می آن! و به وسیله چه کسی؟
دکتر گفت داغ دلم تازه شد می رن از یه فروشنده می پرسن که آقا این دارو چیه چی بهتره چیکار کنیم چطور بزنیم اما وقتی امثال من و دکتر می گن این اینحوری بعد اش می ن زیر آبمونم می زنن!
 

barny_angle

New member
به نظر من اگه يه چيز مطمئن با هزينه بالا بخري بهتر ...البته هركي به اندازه وسعش و متناسب با كاري كه ميخواد بكنه
چونكه اوني كه خيلي ارزون حساب كردي ١) مراقبش نيستي ٢) زود خراب ميشه. ٣ )چند سال ديگه ام گرونتر ميشه
ولي اون گرونه هم مورد اعتماد و هم بخاطر هزينه اي كه كردي مراقبشي و اينكه تا چندين سال ميتوني ازش استفاده كني(البته نه صرفا هرچيري گرون باشه خوب باشه)
پس يه بار يه هزينه بكن واسه هميشه
يا علي
 
بالا