نقره فیصل (براری*فدلک) م

مالک که خودم بودم.
اما دیگه هیچ. متاسفانه هم کره و هم مادیان بدلیل سخت زایی و خونریزی داخلی نداشتن آغوز بعد از دو روز با وجود تلاشهای ما و دامپزشکها تلف شدند. هرکاری رو که ممکن بود براشون کردم
قسمت نبود مالی رو که دوست داشتیم برامون بمونه.
 

omidajaiy

Member
ایشاا.. خدا بهترشو بهتون میده اما اگه اشکالی نداشته باشه یه سوال شما چند وقته که اسب دارید؟
 
دوستان از لطفتون ممنون.
بار اولی بود که اسبی ازم تلف میشد .. تا الان نمیدونستم کسانی که حیوونی ازشون تلف میشه چه احساس بدی دارند مخصوصاً اونی رو که بیشتر بهش وابسته هستند. انشاالله خدا برای کسی پیش نیاره.
توی کالبد شکافی دکتر گزارش کرده بود که زردی شدیدی کل بدن اسب رو فراگرفته بوده که میتونسته ناشی از وجود انگل های خونی باشه.
خلاصه چند تا احتمال دادند..
آقا امید اسب داغ دار 4 سال اما کلا اسبداری ما ازخونه روستایی پدر بزرگ شروع شد..زمانی که هنوز بحث داغ و اینا مطرح نبود.
 
متاسفم اما نمی دونم چرا یه مدته انقدر تلفات زیاد شده ما هم از پارسال 2 تا تلف کردیم و دقیقا بهترین ها هم از دست رفتن تا حالا تو این چند دهه هیچ تلفاتی نداشتیم و حالا پدر و بچه با هم
 

mohammadd

Member
اغا مادیون ما 4 سال پیش یه کره مادیون زیبا اورد کم جون بود و نمیتونست بلند شه و تلف شد.حالا این 4 سال نمیدونم قهر کرده نمیدونم افسرده شده نمیدونم چرا 4 ساله هیچ کره ای نمیاره:sadsmiley::sadsmiley::sadsmiley:
 
دادا فحل نمیاد یا کشش نمیکنین اگه فحل بیاد و کشش کنین نگیره رحمش مشکل دار شده با یه دامپزشک خوب هماهنگ کن خرافاتو ول کن شما که اینجوری نبودی رفتی شمال اومدی با طراوت حرف میزنیddddddddddddd:rolleyessmileyanim::rolleyessmileyanim::rolleyessmileyanim:
 
بالا