نعل اسب، براي زوج رمال‌ شانس نياورد

♘امیرحسین♞

♘ مدیریت انجمن اسب ایران ♞
«مدتي قبل در حالي كه با مشكلات خانوادگي مواجه شده بودم، به پيشنهاد يكي از آشنايانم به ديدن زوج رمالي رفتم كه مدعي بودند مي‌توانند با دادن افسون مهر و محبت مشكلاتم را حل كنند،

اين زن و شوهر وقتي مشكلات خانوادگي‌ام را برايشان تعريف كردم، ادعا كردند كه طلسمي شوم بر زندگيم سايه‌انداخته است كه اگر مبلغي پول به آن‌ها بدهم مي‌توانند با نوشتن افسون مهر و محبت، اين طلسم را باطل كنند.

پس از دادن اين مبلغ، آن‌ها افسوني برايم نوشتند و از من خواستند آن را در گوشه‌اي از خانه پنهان كنم تا مشكلاتم حل شود.»

اين اظهارات زن جواني بود كه با مراجعه به پليس امنيت استان تهران ادعا مي‌كرد يك زوج رمال افغاني با اين بهانه كه مي‌توانند مشكلات خانوادگي‌اش را حل كنند و مهر او را بار ديگر به دل شوهرش بيندازند، از او كلاهبرداري كرده‌اند.

اين زن كه مقابل افسر پليس امنيت نشسته بود افزود: بعد از گرفتن اين افسون، به خانه بازگشتم و منتظر ماندم تا مشكلات خانوادگي‌ام حل شود، اما مدتي نگذشته بود كه همسرم اين افسون را در داخل خانه پيدا كرد و با پرس و جو متوجه شد اين نسخه‌اي است كه زن و شوهر رمال برايم نوشته‌اند و سر همين موضوع دوباره دعواي شديدي به پا شد.

آن موقع بود كه فهميدم اين دست نوشته نه تنها باعث ايجاد مهر و محبت نمي‌شود، بلكه اختلافاتمان را شديدتر كرده است و براي همين تصميم به شكايت گرفتم.

با شكايت اين زن جوان و شكايت‌هاي مشابه، تحقيقات براي شناسايي زوج كلاهبردار افغاني آغاز شد و آن‌ها در عمليات ردزني مأموران پليس امنيت استان تهران در فرديس كرج شناسايي شده و شامگاه 27 آبان دستگير شدند.

از نعل اسب تا صيغه نامه‌هاي جعلي

در بازرسي از خانه اين زن و مرد افغاني تعداد زيادي صيغه‌‌ نامه‌هاي جعلي، كتاب‌هاي رمالي، دعا نويسي و بخت گشايي به همراه نعل اسب كه آن‌ها مدعي بودند خوش شانسي مي‌آورد، كشف شد.

صبح دوشنبه وقتي زوج رمال، براي بازجويي تكميلي با حضور تعدادي از شاكيان در مقابل صمدي- بازپرس شعبه دوم دادسراي جنايي كرج - قرارگرفتند، زن جوان با ابراز ندامت از كلاهبرداري‌هاي خود و همسرش گفت: مدتي قبل همسرم بيكار شد و با مشكلات مالي شديدي روبه‌رو شديم، در اين شرايط بود كه يكي از بستگانمان از افغانستان به ملاقاتمان آمد و پيشنهاد كرد كه با رمالي پول خوبي به جيب بزنيم، وقتي موافقت كرديم، او چند كتاب افسون و رمالي به ما داد تا با استفاده از آن كارمان را شروع كنيم.

از آن به بعد با حضور در محل‌هايي كه زنان و دختران جوان به آن‌جا رفت و آمد مي‌كردند شروع به تبليغات كرديم و با اين ادعا كه ارتباط با عالم غيب داريم و مي‌توانيم مشكلات مختلف را حل كنيم، زنان و دختران ساده لوح را اغفال كرده و از آن‌ها مبالغي مي‌گرفتيم.

همسر اين زن نيز در ادامه بازجويي‌ها در باره صيغه‌نامه‌هاي جعلي كه در خانه آن‌ها كشف شده بود گفت: ‌اين مدارك را بعد از آشنايي با يك مرد ايراني به‌دست آوردم و با استفاده از آن‌ها براي زنان و مرداني كه مي‌خواستند به صيغه يكديگر درآيند ولي به دلايل مختلف نمي‌خواستند به محضر‌هاي قانوني و رسمي بروند، صيغه‌نامه جعلي صادر مي‌كردم.

برپايه اين گزارش، بازپرس صمدي با شنيدن اظهارات اين زوج رمال گفت: اين پرونده تا كنون 15 شاكي دارد و متهمان براي تكميل تحقيقات تحويل اداره آگاهي كرج شده‌اند.
 

kahar

Member
من این زوج رمال رو دیدم تو دادسرا .

می خواستن همونجا مشکلات ما رو هم حل کنن. :)
 
بالا