مسابقات سوارکاری عشایر قم در دهه فجر

mahsa

Member
سيدمهدي غياثي بيان داشت: امسال به مناسبت گراميداشت دهه مبارك فجر و سيودومين سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي ايران برنامههاي متنوعي را در بخشها و روستاهاي استان قم در نظر گرفتهايم كه در هر دو بخش مردان و بانوان برگزار ميشود.

وي ادامه داد: يكي از مهمترين برنامههاي هيئت ورزشهاي روستايي و عشايري استان قم در دهه مبارك فجر، برگزاري مسابقات سواركاري و شترسواري به مناسبت گراميداشت سالگرد پيروزي انقلاب است كه با حضور علاقمندان بيشماري برگزار خواهد شد.

رئيس هيئت ورزشهاي روستايي و عشايري استان قم افزود: به همين منظور با دوستان خوب خود در بخش مركزي و شهر قنوات هماهنگيهاي لازم را انجام دادهايم تا مسابقات سواركاري و شترسواري جام فجر را روز چهارشنبه بيستم بهمن ماه برگزار كنيم.

وي يادآور شد: با توجه به اينكه در شهر قنوات پيست سواركاري بسيار خوبي وجود دارد كه بيشتر مسابقات سواركاري استاني نيز در اين پيست برگزار ميشود و از كيفيت بسيار بالايي نيز برخوردار است، مسابقات جام فجر را نيز آنجا اجرا خواهيم كرد.

غياثي با تقدير از حمايتهاي صورت گرفته در راستاي توسعه ورزش در بخشهاي و روستاهاي استان قم بيان داشت: در اين بين پشتيباني اداره كل تربيت بدني استان قم، بخشداري مركزي و شهرداري قنوات و همچنين تربيت بدني اين شهر بسيار تاثيرگذار بوده است.

وي با دعوت از تمام علاقمندان و ورزشدوستان براي حضور در پيست سواركاري شهر قنوات خاطرنشان كرد: در اين مسابقات كه سواركاران و شترسواران زيادي شركت ميكنند، اجراي برنامههاي موسيقي محلي نظير ساز و دهل و همچنين برنامههاي چوب بازي و دشتي خواني را نيز خواهيم داشت.
???? ?????? ????? ????? ???? ??? ????? - Horse Iran, Equine
 
بالا