كوهيار ( بينظيرآبادان * رومينا )

کوهیار در جشنواره زیبایی کرمان در گروه سه ساله ها اول شد و در قهرمان قهرمانان نایب قهرمان شد .
 
اگرکوهیاررو از نزدیک ببینید اسب بسیار خوبی است و نماینده به حق عبیان ها است انشاا... با گوینا که اونهم عبیان شراک است کره خوبی خواهند داد.
 
توی عکسهای اخری ببینید کوهیار بدون کله گیر خودشو میکشه . نجابت و هوش سرشار یکی از ویژگی های بارز اسبهای خالص ایران است !:smilingsmiley:
 
اگرکوهیاررو از نزدیک ببینید اسب بسیار خوبی است و نماینده به حق عبیان ها است انشاا... با گوینا که اونهم عبیان شراک است کره خوبی خواهند داد.
درست است جناب اقای کریمی به چند دلیل : 1. هر دو از عبییان شراک هایی هستند که با وجود همسانی در تیره در عین حال از دو خانواده متفاوت از شیوخ سابق میباشند ( عبیه های ناجی تمیمی و عبیه های اسفندیاری ) و این کار یعنی پیشرفت در تولید و حفظ و بالا بردن خلوص این تیره 2. هر دو از نوه های کهکشان میباشند که این همخونی دور نشان داده که باعث تولید کره های استثنایی میشود . ( این حرف را یکی از صاحب نظران علم ژنتیک زده که اسمشان الان خاطرم نیست ولی اگه خواستید بعدا میگم که در مورد یکی از سیلمی های درجه اول تولید اروپا گفتند از شاهکارهای همخونی دور به وجود امده است . ) 3 . با توجه به انتقال بارز دو خصوصیت مهم 1. حرکت 2. فرم گردن بلا استثناء در همه کره های بینظیر ابادان , انتقال این صفات غالب در این خط خونی دور از ذهن نیست . 4. تنوع در رنگ وخیلی چیزهای دیگه رو هم شما به این لیست اضافه کنید .....
 
دانلود کلیپ ==>: دیدن کلیپ ==>:

[h=1]کوهیار پارسیا اسب عرب خالص ایرانی[/h]

برای دانلود و یا دیدن کلیپ روی عکس ها کلیک کنید.

زمان :2.40
حجم : MB 3.50
پسوند فایل : MP4
 
طبق قوانین سایت حق حذف مطالب برای مدیر سایت محفوظه ما هم قبول داریم و حرفی نداریم.
اما تولید کننده چه حقی بر اسبی که فروخته میتونه داشته باشه؟ مالک فعلی چیه پس؟
 
بالا