عدم احترام به حقوق دیگران

آيا در انجمن اسب ايران آزادی سخن وجود دارد يا خير نظر شم

  • خير وجود ندارد

    رای: 0 0.0%
  • من تحمل گفته ديگران را ندارم پس اصلاً نباشه بهتره

    رای: 0 0.0%
  • اصلاً اين حق آزادی سخن چه چيزی هست!!!!!!!

    رای: 0 0.0%
  • برام مهم نيست

    رای: 0 0.0%

  • مجموع رای دهندگان
    2

♘امیرحسین♞

♘ مدیریت انجمن اسب ایران ♞
روز گذشته یکی از دوستان که با یک نام ثبت نام و مطلب میگذاشت نام دیگری را ثبت و از طرف فرد دیگری مینویسد
واقعا این عمل توهین به حقوق دیگران است و بهیچوجه قابل تحمل نیست!

هدف از ایجاد این محل ایجاد فضای علمی و افزایش اطلاعات است نه توهین و زیر سوال بردن دیگران
و دانسته ها و اطلاعات هرکسی برای خودش قابل احترام است
 
پاسخ : عدم احترام به حقوق دیگران

اگر تاپیک زلزله باز نشود از سایت برای همیشه میروم.ازادی بیان هم در مورد اسب نداریم واقعا افتضاحه.تا فردا
 

sohrab

Active member
پاسخ : پاسخ : عدم احترام به حقوق دیگران

zelzele.pazan گفت:
واقعا افتضاحه

زلزله جان اگر یک حرف حسابی زده باشی همینه. بی احترامی به دیگران به هیچ وجه قابل توجیه نیست.
به sami هم سلام مرا برسانید.
 
سهراب گفت:
zelzele.pazan گفت:
واقعا افتضاحه

زلزله جان اگر یک حرف حسابی زده باشی همینه. بی احترامی به دیگران به هیچ وجه قابل توجیه نیست.
به sami هم سلام مرا برسانید.
سلامت را به سامی میرسانم حتما مطمئن باش بعد هم همین الان از سایت برای همیشه میروم که دیگر حرف و حدیثی در مورد من نباشد که دیگران خوشحال شوند و به راحتی بتوانند حرفشان را به کرسی بنشانند.کسانی که دوس دارند با من در ارتباط باشند این ای میل من است
ali.zamani.boroujeni@gamail.com
در پایان
اظهار عجز جلوی ظالم موجب پشیمانیست گریه ی کباب باعث طغیان اتش است
خداحافظ.زنده باد آزادی
 

♘امیرحسین♞

♘ مدیریت انجمن اسب ایران ♞
حرف و حدیثی درباره شما نیست
هیچکسی هم از رفتن هیچیک از اعضای انجمن خوشحال نمیشود
کسی هم تلاشی برای به کرسی نشاندن حرفش نداره

آزادی هم سرجاشه
و با اومدن و رفتن هیچکیک از ماها مشکلی برای آزادی پیش نمیاد
 

navid

Member
سلام: چی شده یک دفه. چرا اینجوری به پرو پای هم پیچیدین. بیخودی اعصاب خودتون خرد نکنید. هر کسی حرفی برای زدن داره و نظرش محترم هست. بچه های انجمن باید خودشون را با هم وفق بدند. من هم اوایل مثل شما بودم. خمسه با 3 مسابقه اولش 2 قهرمانی اورده بود و یک دومی که اون اسبی که اول شده بود دو خون از آب در اومد. ما فکر می کردیم که آره از این به بعد هرجا خمسه کورس بکنه باید اول بشه. ولی بعدا دیدیم که نه همه چیز بر وفق مراد ما نیست. باید کنار اومد. زیاد خودتو اذیت نکن. زلزله جوان هست و اول کارش. شما یک درصد احتمال بده که سوار کار زلزله هم عوض شد ولی تو جایزه نیومد. اونوقت می خوای چیکار کنی. با آرزوی موفقیت برای شما و زلزله خواهش می کنم به انجمن برگردید. منتظریم.
 

sohrab

Active member
اصلا داستان زلزله و خمسه و کورس و سوارکار نیست.
اینکه یک نفر 2 اسم کاربری داشته باشه و از یکی برای تائید گفته های خودش و بی احترامی و تمسخر دیگران استفاده کنه کمی دور از انصاف نیست؟
 

navid

Member
اگه واقعا اینجور باشه خیلی کم لطفی هست. این انجمن برا ی تبادل اطلاعات و راهکار برای مشکلات هست. نه خط و نشون کشیدن برای هم. گفتم هرکسی عقیده خودش داره و محترم هست. نباید تحمیل بشه به دیگران. درست میشه اینشا...
 

vatan

Member
این دعواهای بچه گانه را بذارید کنار .
برای خاتمه دعوا یه صلوات بفرسید و کدورت را کناربذارید
 

sami

New member
سهراب گفت:
اصلا داستان زلزله و خمسه و کورس و سوارکار نیست.
اینکه یک نفر 2 اسم کاربری داشته باشه و از یکی برای تائید گفته های خودش و بی احترامی و تمسخر دیگران استفاده کنه کمی دور از انصاف نیست؟
انصاف این است که اگر چیزی را ندانی و مطمئن نیستی به زبان نیاوری.که شما این کار برایتان عادیست.شما برای دفاع از خود و دوستتان باید من و علی را یک شخص بدانید
 

Dr_Ghaffari

Active member
سلام به تمام دوستان . می گویم یک روزی که نبوده ام چه اتفاقاتی که نیافتاده است ! من شخصا از هیچ کس دلگیر نیستم و آرزو می کنم تمامی اسبهایی که در هر گونه مسابقه ای شرکت می کنند شرافتمندانه پیروز شوند . البته اسبها حیوانات نجیبی هستند و هر نانجیبی باشد دست اندر کاران اسب مرتکب می شوند .
امیر حسین جان اگر تاپیک زلزله به خاطر مطالبی که در پاسخ من نوشته شده است قفل گردیده خواهش می کنم آن را باز کنید تا دوستمان زلزله نیز از ما دلگیر نباشد . درست است اشتباه از من بوده که ندانسته نظری داده ام . دوست دیگرمان سامی نیز راست می گوید اگر من را بر زلزله بنشانند و در دپار قرار دهند زلزله می تازد و من چاره ای جز زمین خوردن نخواهم داشت . . .
دوست من زلزله واقعا دوست داشتنی است اگر قدری بی پروا سخن گفته است برای این است که اسب برادرش را دوست دارد و این همان چیزی است که من دلم می خواهد یعنی " عاشق اسب بودن " . او را دوست دارم چون اسبش را دوست دارد نه چون مرا دوست دارد یا ندارد . قبلا هم در تاپیک دیگری اشاره کرده ام ما برای آن یک هزارم درصدی که اشتراک داریم با هم دوست می شویم نه برای بی نهایت اختلافاتی که با هم داریم .گاهی این اختلافات خودش را نمایان می کند اشکالی ندارد دوستی ها را قوی تر می کند .اگر زیاده گفته ام از تمامی دوستانم معذرت می خواهم ...
 

sami

New member
به گزارش خبرنگار سایت اطلاع رسانی بندر اسب از نوروز آباد تهران ،عبدالرحیم آرمیده چابکسوار اسب ولوله در هفته ی اول مسابقات تهران، ابتدا راه عید محمد غراوی را با اسب آریستو فیلیاقیچی و سپس با شلاق چند ضربه را به عید محمد غراوی وارد کرد که از چشم ماشین داوران سیار دور نماند. و هم اکنون جلساتی مبنی بر محرومیت یا عدم محرومیت این چابکسوار ترتیب داده شده.
 

♘امیرحسین♞

♘ مدیریت انجمن اسب ایران ♞
Dr_Ghaffari گفت:
امیر حسین جان اگر تاپیک زلزله به خاطر مطالبی که در پاسخ من نوشته شده است قفل گردیده خواهش می کنم آن را باز کنید تا دوستمان زلزله نیز از ما دلگیر نباشد .
مبحث زلزله باز شد
 

Dr_Ghaffari

Active member
♘ امیرحسین قاسمی ♞ گفت:
Dr_Ghaffari گفت:
امیر حسین جان اگر تاپیک زلزله به خاطر مطالبی که در پاسخ من نوشته شده است قفل گردیده خواهش می کنم آن را باز کنید تا دوستمان زلزله نیز از ما دلگیر نباشد .
مبحث زلزله باز شد
ممنونم امیر حسین جان .
 

امید زمانی

Active member
آفریدیم اسب را به زیبایی از گوهر آتش تا تو را در شادی وسوگ یاور باشد.(کتاب عهد عتیق)

دیر زمانیست که دوشادوش هم در این سایت نوشته ایم و خوانده ایم ،از خبرهای خوش اسبی شاد شده ایم واز کاستی ها غمگین.
وبی شک هیچ سایتی این همه عاشق را گرد هم نیاورده ...و براستی این درد مشترک است که ما را اینگونه یکی کرده.
.....از درد سخن گفتن واز درد شنیدن با مردم بی درد ندانی که چه درد است....

اسب زیباست و گمان نکنم نازیبایی های ما را چه در کلام و چه در مرام برتابد .اگر عاشق راستین باشیم مالکیت را همه داشته خود نخواهیم دانست ،چرا که همه اسبان جهان مال منند و اسبان من متعلق به همه جهانیان ،وهر گاه به این نگرش برسیم شرمنده عاشقیتمان نخواهیم شد...
چند گاهیست که من به جمع شما عزیزان پیوسته ام و از لحظه لحظه ای که در کنارتان بوده ام لذت برده ام ودر این مدت آنقدر از شما آموخته ام که در برابر دانسته هایم کوهی برابر کاهی،وباتمام احترامی که برای همه هم سایتیها قائلم خودم را در این آموزش مدیون جناب دکتر غفاری می دانم وحتی بسیاری از نوشته های ایشان را گرته برداری می کنم و گمان نمی کنم زلزله عزیز نیز که از نامردیهای حاشیه کورس ضربه خورده نظری بجز آنچه گفته ام داشته باشد ..
از اسب می نویسیم که سرآمد زیباییهاست و حیف است که زیبا ننویسیم وزیبا نشنویم .
چندی پیش نوشتم که هیچ رویدادی همچون کورس در بقا وتولید وصنعت اسب تاثیر مثبت نداشته ولی براستی که هیچ چیز مثل همین کورس وحواشی همیشگی زشتش وگروههای مافیایی که زالو وار از ضدو بندهای کثیف ارتزاق می کنند بر اسب و اسب دوستان تاثیر منفی نداشته وزلزله جان اگر بخواهی در وادی کورس بمانی این تازه آغاز آزردگیهای تو خواهد بود چون فساد از مربی و چابکسوار ومهتر وکارچاق کن و از همه مهمتر مالکین!!!را فرا گرفته وبه عبارتی کورس کسی را کامیاب نکرده ونخواهد کرد وسخن دکتر غفاری نیز جز این نیست .
من تو را یک اسبدوست واقعی میدانم و از علاقه وافرت به زلزله(اسبت)لذت برده ام و دوست ندارم که رجز خوانیهایت را دیگر در سایت نبینم ،
دلگیریهایمان را کنار بگذاریم چرا که بی اغراق جمع ما تنها گروه سوته دلی است که نه برای یکی دو اسب خودمان بلکه برای همه اسبان این سرزمین پرو بال می زنیم پس بی خداحافظ،بدرود
 

reihaneh

Member
سوءتفاهم ها در انجمن

سلام به همه دوستان
اول از همه ببخشید که به خودم اجازه دادم این مطلب رو یاد آوری کنم و بعد از اون اینکه در مطالب انجمن بسیاری اوقات سوءتفاهم هایی دیده میشه که متاسفانه تعدادشون کم نیست و حتی رو به افزایش هم هست گرچه همیشه نهایتا به خوبی و خوشی تموم می شه ولی بهتره که از ابتدا به وجود هم نیاد در این بین اگر از دید یه شخص سوم به اونا نگاه کنیم می بینیم که اکثرا یا مشکلی وجود نداره و یا با کمی (واقعا کمی) صبر و بزرگواری از سوی طرف مقابل در همون ابتدا حل می شه،به خصوص که تمام این ها فقط نوشتار هستن و هیچکس نمی تونه از لحن واقعی طرف مقابل مطئمن باشه،نکته دیگه اینه که در بسیاری از این درگیری های لفظی اعضا همدیگرو با بهترین عناوین ممکن مثل دوست،عزیز،جان،محترم و ... خطاب می کنن که بسیار مثبته ولی خب اگر به معنی واقعی الفاظی که به کار می بریم اعتقاد داریم و بعد اون ها رو به کار می بریم، پس حرفای بعد از اون هم باید با عزیزمون، جانمون، دوستمون و .... باشه و اونوقته که دیگه همه چیز تغییر می کنه و نمیتونیم اجازه گفتن هر چیزی و  یا قضاوت در بسیاری از موارد رو به خودمون بدیم کافیه قبل از ارسال ،نوشتمون رو از دید طرف مقابل بخونیم تا از سوء تفاهم های احتمالی جلوگیری کنیم.
 

♘امیرحسین♞

♘ مدیریت انجمن اسب ایران ♞
پاسخ : سوءتفاهم ها در انجمن

از این به بعد
هر یک از اعضاء که نظری درباره طرز صحبت کردن یا مطالب اعضای دیگر دارد گزارش به مدیر انجمن را بزنه و علت را بگه تا از بحث و صحبتهای بیهوده جلوگیری بشه سریع.
 

احسان

Active member
آزادی سخن در انجمن

اينجا يک انجمن هست آقا امير حسين شما که اين انجمن را راه انداختی بايد تا موقعی که به هيچ کس از اعضاء انجمن يا فرد حقوقی خاصی توهين نشده اجازه بدی اعضاء نظر خود را بنويسند نه اينکه شما يک موضوع را قفل کنيد ::) ::) ::) شايد بخاطر منافع شخصی يا چيزای ديگه

اينجا بيشتر اطلا عاتش را همين دوستان نوشتند و انجمن رونق گرفته پس بايد به سخنانشان احترام بگذاريد


دوستان عزيز شما که دم از تختجمشيد و استوانه کورش ميزنيد از اولين اسبهای رام شده توسط ايرانين ميزنيد و اينا نظر بديد
 
بالا