ششمین دوره مسابقات پرش با اسب بانوان استان تهران

♘امیرحسین♞

♘ مدیریت انجمن اسب ایران ♞
ششمین دوره رقابتهای پرش با اسب بانوان استان تهران با حضور سوارکاران باشگاههای آزمون، نوروزآباد ، رخش صبا ، چیتگر ، شبنم ، فرمان آرا ، پرشاسب، مقدم و الوند برگزار شد.

این مسابقات در رده های سنی سوارمبتدی، نونهالان و نوجوانان و رده سنی آزاد با شرکت بیش از42 سوارکارروز جمعه دوم مردادماه ر باشگاه سوارکاری نوروزآباد به انجام رسید. دررده سنی سوار مبتدی:
آدرین مدحت ازباشگاه رخش صبا با اسب پیکاک ، فرشته رشباف با اسب مارلین از باشگاه الوند و شبنم توکلی ازباشگاه آزمون با اسب سکوت مشترکا مقام اول را بدست آوردند.
دررده سنی نونهالان و نوجوانان :
صوفیا بهرامی با اسب بونیک و با زمان 47/38 ثانیه از باشگاه فرمان آرا درصدر ایستاد. شیما جلالی با اسب گل شبنم از باشگاه شبنم با زمان 73 /36 ثانیه دوم شد و پنتا مهاجرازباشگاه پرشاسب با زمان 79/56 در جای سوم قرار گرفت.
دررده سنی آزاد:
سارا رجبیون با اسب سون با زمان 2/41 ثانیه از باشگاه فرمان آرا درصدرقرار گرفت، سارا باقری با اسب مرداس ازباشگاه فرمان آرا با زمان3/41 ثانیه دوم شد و مهشید موفقی با اسب تاراج از باشگاه فرمان آرا با زمان 6/42 ثانیه به مقام سومی بسنده کرد. ضمنا نغمه خانجانی با اسب افرا از باشگاه چیتگر به عنوان سوارکار شایسته معرفی شد.
درپایان این مسابقات به نفرات برتر درهررده سنی کاپ ، مدال ، حکم و تندیس یادبود و جوایز نقدی اهدا شد.
 
بالا