رقابتهای هفته نهم کورس بهاره سوارکاری گنبد پایان یافت

♘امیرحسین♞

♘ مدیریت انجمن اسب ایران ♞
هفته نهم کورس بهاره سواری کاری گنبد کاووس با معرفی اسبهای برتر به کار خود پایان داد.

رئیس مجموعه سوارکاری گنبد کاووس به خبرنگار مهر در گنبد افزود: در این دوره که در هفت کورس برگزار شد، 69 راس اسب ورزشی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

حکیم ایگدری اظهار داشت: در این مسابقات یک کورس به مسافت هزار و 600 و شش کورس نیز به مسافت هزار متر برگزار شد و در پایان 183 میلیون و 200 میلیون ریال جایزه بین مالکان اسبهای برتر توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: در کورس اول، اسبهای سل تیک، الیزا و ویکتوریا به چابکسواری یاسر جرجانی، عبدالعزیز اونق و اسماعیل مهرانی رده اول تا سوم را کسب کردند.

به گفته ایگدری، منچستر، هما و فرشیدخان با چابکسواری ستار مهرانی، محمود قللر عطای و یاسر جراجانی در کورس دوم و اسبهای گل زیبا، پاک محل و طوفنده به سوارکاری یاس جرجانی، فیض الله رجال و احمد تقه در کورس سوم به مقامهای اول تا سوم رسیدند.

رئیس مجموعه سوارکاری گنبد کاووس بیان داشت: اسکریت، ریوکیدز و سکرتدی با چابکسواری آق ولی بشگرد، عبدالخالق چیرلی و ستار مهرانی در کورس چهارم و دازپرنتس، دل تکین و مجیکال با چابکسواری یاسر جرجانی، عبدالرحیم آرمیده و مجید صالح پور عنوانهای برتر کورس پنجم را کسب کردند.

وی عنوان کرد: اسبهای کلیم آل یوکن، روژان و ایتس مای بست با سوارکاری محمود قللر عطا، یاسر جرجانی و عبدالخالق چپرلی در کورس ششم و اسبهای متریگا، مهرنوش و لاله زار نو با سوارکاری طاهر ایگدری، احمد تقه و عبدالرحیم آرمیده در کورس هفتم اول تا سوم شدند.

بیش از 10 هزار نفر این مسابقه را از نزدیک تماشا می کردند.
 
بالا