توضیح مسابقات استقامت

رضا صادقی

New member
سلام. میشه یه توضیح کامل درباره مسابقات استقامت بدید؟؟؟:blushsmiley::sadsmiley::
1.قوانین ورود به مسابقه(شرایط)
2.شرایط سوارکار و اسبش
3.قوانین مسابقه
4.مراحل مسابقه
در کل یه توضیح جامع / ممنون میشم :happysmiley:

یعنی کسی نیست که جواب سوال های منو بده؟؟؟ مگه این تایپیک واسه تازه واردا نیست که سوالاشونو مطرح کنن؟؟؟؟!!!!! درسته تازه وارد نیستم ولی هیچ اطلاعاتی در مورد استقامت ندارم! و سوال کردن عیب نیست!!!
 

رضا صادقی

New member
خیلی ممنونم آقا مهدی کمک بزرگی کردین
اگه میشه در مورد خود مسابقه هم توضیح بدید ؟
من تا الان سعی نکردم اطلاعاتی در مورد استقامت به دست بیارم / لطف کنید کمک کنید.
 

فربود

Active member
مسابقه در چند لوپ برگزار میشه .البته بستگی به مسافت مسابقه داره . خوب فرض میگیریم مسابقه 40 کیلومتر باشه ؛در ابتدای مسابقه دامپزشک مسابقه ضربان اسب رو چک میکنه که نباید از یه حدی در دقیقه بیشتر باشه (دقیق یادم نیست که چند باید باشه) و لنگش اسب و آب بدن اسب نیز چک میگردد , بعد از اون مسابقه شروع میشه و شما باید دوتا 20 کیلومتر رو بری .خوب 20 کیلومتر اول رو در 2ساعت باید طی کنی و وقتی که تمام شد در عرض 15 دقیقه باید اسبت رو خنک کنی که ضربانش بیاد پایین وقتی که ضربان اسبت رو گرفتن بهش اجازه میدن که لوپ دوم نیز بری و اگر ضربان اسب بالا باشه یه 5 دقیقه وقت میدن که دوباره اسبت رو خنک کنی که ضربان قلبش بیاد پایین و گرنه اسب حذف میگردد .لازم به یادآوری است که اسبت نیز باید از لحاظ دست و پا سالم باشه و آب بدن نیز نباید کم باشه و اگر این طور بود اسبت خذف میشه . اگر اسب در لوپ اول قبول شد بهش اجازه میدن که لوپ دوم نیز بره و مسابقه به همین منوال به پایان میرسه .
این یه توضیح اجمالی از مسابقه استقامت بود که گفتم
اگه سوالی بود و من بلد بودم در خدمتم
 
یک کتاب فدراسیون چاپ کرده
احتمالا امیرحسین باید بدونه از کجا میشه تهیه کرد
البته اگر سوالی داشتید مطرح کنید من کتاب دارم
چند وقت پیش خانم امیراصلانی امدند کرمان وبم گفتند یک کتاب کامل ایشان دارند چاب میکنند از همه قوانین وهمه کارهایی که برای استقامت باید انجام داد
 
بالا