تندباد مایا از ترکمن صحرا به شبکه دو می آید

♘امیرحسین♞

♘ مدیریت انجمن اسب ایران ♞
تندباد مایا از ترکمن صحرا به شبکه دو می آید

به گزارش روابط عمومي شبكه دو سيما؛ علی عبدالعلی زاده کارگردان و تهیه کننده تله فیلم «تندباد مایا» در مورد زمان تصویربرداری این فیلم اظهار داشت: هم اکنون به دلیل بارندگی شدیدی که در منطقه گنبد جریان دارد، تصویربرداری کار به تعویق افتاده است.

وی افزود: با هماهنگی هایی که با اداره هواشناسی انجام داده ایم مشخص شده که از نیمه های اردیبهشت مناطق شمال کشور آب و هوای آرامی را خواهند داشت واز آنجائیکه «تندباد مایا» را باید خرداد تحویل شبکه دو سیما دهیم، به طور قطع نیمه دوم اردیبهشت این کار را در ترکمن صحرا کلید خواهم زد.

وی با اشاره به مضمون این تله فیلم اظهار داشت : «تندباد مایا» ماجرای یک اسب است که در مسابقات کورس گنبد، بارها مقام آورده است و به همین دلیل دو خانواده بر سر تصاحب این اسب با یکدیگر درگیر هستند، در ادامه اتفاقات گوناگونی که رخ می دهد باعث شکل گیری دوستی عمیقی میان دو نوجوان دو خانواده می شود و ...

عبدالعلی زاده در خاتمه در خصوص بازیگران و عوامل پشت صحنه این تله فیلم گفت: قصد داریم از بازیگران مطرحی در این تله فیلم استفاده کنیم و در حال مذاکره با گزینه ای مورد نظر خود هستیم اما تا این لحظه حضور «محمد شیری» به عنوان یکی از بازیگران اصلی کار قطعی شده است.

بر اساس این گزارش، حسن کریمی ـ مدیر تصویربرداری، امیررضا ایران زاده ـ صدابردرا، محمد محمد علی ـ آهنگساز، یلدا جبلی ـ تدوین، فاطمه پاسبان ـ مجری طرح ، حمید مهین دوست ـ طراح گریم، وحید مهین دوست ـ مدیر تولید و آزاده قوام ـ طراح صحنه و لباس، از دیگر عوامل «تندباد مایا» هستند.
 

narges

Member
پاسخ : تندباد مایا از ترکمن صحرا به شبکه دو می آید

اقای امیر حسین شما چیکار کردین فیلم نامه تون و نوشتید؟
 
بالا