برگزاری انتخابات مجمع سوارکاری زنجان

♘امیرحسین♞

♘ مدیریت انجمن اسب ایران ♞
جلسه مجمع عمومي هيات سواركاري استان زنجان به رياست مهندس تابش رئيس فدراسيون سواركاري حضور مدير كل تربيت بدني استان زنجان و كليه اعضا مجمع در محل باشگاه سواركاري الهام ...

در ابتدا رحماني مدير كل تربيت بدني استان گزارشي از وضعيت ورزش استان ارائه داد و با توجه به ظرفيت هاي موجود ارتقاء ورزش سواركاري را جز برنامه هاي اين اداره كل دانست .

تابش با تجليل از افتخار آفريني مردم استان زنجان اهتمام بخش خصوصي به سرمايه گذاري در امر ورزش سواركاري در كشور و استان زنجان را ستود و حمايت از آنها را وظيفه حاكميت و مجموعه مسئولان دانست. و ابراز اميدواري كرد با هماهنگي وزارتخانه ها و ادارات ذيربط و عمومي سازي آن در كل كشور و استان زنجان گامهاي موثري برداريم.

در ادامه جلسه اعضاء مجمع بر بيان نقطه نظرات خويش پرداختند و برنامه هاي آينده سواركاري استان تشريح و با انجام راي گيري آقاي عباس چيان (رئيس سازمان امور اقتصاد و دارايي استان ) با كسب 17 راي براي مدت 4 سال به عنوان رئيس هيات سواركاري استان انتخاب گرديد.

در سفر رئيس فدراسيون سواركاري به استان زنجان، باشگاههاي الهام(خرمدره) و اسب وحشي (ابهر) مورد بازديد قرار گرفت. و مقرر گرديد در تعامل و هماهنگي استاندار و ادارات ذيربط و حمايت نمايندگان محترم مجلس (از استان زنجان) موانع و مشكلات باشگاه داران ، پرورش دهندگان اسب برطرف و جهت توسعه در ورزش سواركاري استان، اقدامات اساسي و موثري توسط اداره كل تربيت بدني و هيات سواركاري با مساعدت فدراسيون پايه ريزي شود.
 

cruz

Member
خیلی بد شد که عباسچیان رییس هییت شد
من تو باشگاه بهار سواری می کنم
الان اونا بجای اینکه به مشکل باشگا ها برسن دارن به باشگاهای زنجان حال میدن
و اصلا باشگاهای هبهر نمی بینن
 
بالا