بخشنامه پرش و درساژ قهرمانی تهران

♘امیرحسین♞

♘ مدیریت انجمن اسب ایران ♞
بخشنامه مسابقات پرش با اسب و درساژ قهرمانی استان تهران (انفرادی بزرگسالان) و فینال لیگ پرش با اسب سال 88 اعلام شد.
بخشنامه مسابقات پرش با اسب و درساژ قهرمانی استان تهران (انفرادی بزرگسالان) و فینال لیگ پرش با اسب سال 88 به شرح ذیل اعلام می گردد .

مسابقه پرش با اسب :

1- این مسابقه در روز جمعه مورخ 1/8/88 در باشگاه سوارکاری فرمان آرا برگزار خواهد شد .
2- هر شرکت کننده مجاز به ثبت نام با یک رأس اسب جهت قهرمانی انفرادی پرش با اسب استان تهران می باشد .
3- فقط سوارکارانی که عضو تیمهای شرکت کننده در روز فینال لیگ باشگاههای استان تهران می باشند ، علاوه بر معرفی اسب انفرادی خود ، مجاز به معرفی و شرکت با یک رأس اسب به عنوان اسب تیمی نیز می باشند . این سوارکاران باید قبل از مسابقه و در زمان ثبت نام دقیقاً اسب انفرادی خود را مشخص کنند و فقط با آن اسب در رده بندی انفرادی قهرمانی استان محاسبه خواهند شد .
4- پس از شروع مسابقه تغییر نام و ترتیب ورود هیچ یک از اسبها و سوارکاران انفرادی و تیمی مجاز نمی باشد و عدم شرکت در نوبت مقرر موجب حذف سوارکار خواهد شد .
5- مسابقه به صورت دوراندی با یک باراژ بر اساس ماده 1/3/273 و با ارتفاع 130 سانتیمتر در هر دوراند برگزار می شود .
رده بندی انفرادی : بر اساس مجموع خطای دو راند بوده که در صورت برابری خطا برای تعیین مقام اول یک باراژ برگزار می گردد . سایر شرکت کنندگان بر اساس مجموع خطای دو راند و زمان راند اول رده بندی می گردند .
رده بندی تیمی : بر اساس مجموع خطای سه نفر برتر در هر راند می باشد و مجموع زمان سه نفر برتر در راند اول به عنوان زمان تیم محسوب می شود .
6- ترتیب ورود همه سوارکاران در راند اول بر اساس قرعه کشی انجام می شود .
ترتیب ورود سوارکاران انفرادی در راند دوم بر اساس عکس خطا و زمان آنان در راند اول می باشد و با توجه به میزان خطا در میان تیمها پرش خواهند کرد به صورت زیر :
«بیش از 12 خطا (نفرات اول تیم ها) زیر 12 خطا (نفرات دوم تیم ها) زیر 8 خطا (نفرات سوم تیم ها) زیر 4 خطا (نفرات چهارم تیم ها) بی خطاهای انفرادی»
ترتیب ورود همه سوارکاران در باراژ مشابه ترتیب ورود در راند دوم می باشد . ترتیب ورود تیمها در هر راند طبق قرعه کشی انجام شده از قبل انجام می پذیرد .
ترتیب ورود در راند دوم در مورد سوارکارانی که اسب آنان همزمان در رده بندی تیمی و انفرادی قرار دارد (سوارکاران تیمی یک اسبه) ، بر اساس قرعه ورود تیم محاسبه می شود . (حتی اگر با ترتیب ورود بر اساس ترتیب ورود انفرادی مغایرت داشته باشد .)
7- سوارکاران انفرادی که در راند اول انصراف داده یا اخراج شوند مجاز به شرکت در راند دوم نیستند . همه تیمها (حتی تیمهای اخراجی در راند اول) و سوارکاران تیمی در راند دوم مجاز به شرکت می باشند . اما آن دسته از سوارکارانی که با یک اسب همزمان به عنوان انفرادی و عضو تیم شرکت نموده اند ، در صورت اخراج یا انصراف در راند اول ، فقط به عنوان عضو تیم به راند دوم راه می یابند .
تذکر : سوارکارانی که در دور اول شرکت نکند اجازه حضور در دور دوم را نخواهد داشت .

مسابقه درساژ :

1- این مسابقه در روز شنبه مورخ 2/8/88 در باشگاه سوارکاری جم برگزار خواهد شد .
2- هر سوارکار درساژ مجاز به شرکت فقط با یک رأس اسب می باشد .
3- این دوره از مسابقات در آزمون a انجام خواهد شد .
4- سوارکارانی اجازه حضور در مسابقات درساژ قهرمانی استان تهران را دارند که حداقل در یک مسابقه درساژ شرکت کرده باشند .
 
بالا