بازاریابی و کسب درآمد از طریق طراحی سایت

mohi72

New member
مفهوم واژه ي بازاريابي و کسب درآمد امروزه همچون ديگر واژه ها دستخوش تغييرات شده است. در گذشته کسب درآمد در مغازه ها و بازار امکان پذير بود. از زاويه ديد مشتريان آن ها مجبور بودند تا براي تامين مايحتاج روزمره ي خود به مرکز شهر يا حتي از شهري به شهر ديگر سفر کنند. از نقطه نظر کسبه هم بسياري مواقع احتمال داشت محصولات آن ها در مغازه هايشان مدت زيادي بماند يا حتي خراب شوند. اما امروزه حوزه ي کسب و کار مرز و محدوده اي نمي شناسد مردم براي تهيه تمامي اقلام مصرفي روزانه ي خود مي توانند به راحتي با يک کليک آن اقلام را درب منزل خود تحويل گيرند. اين موارد با گسترش بازاريابي اينترنتي و کسب درآمد امکان پذير شده اند. در اين مقاله سعي بر آن داريم تا با بيش از پيش مفاهيم بازاريابي اينترنتي و کسب درآمد از طريق طراحي سايت را براي شما شرح دهيم.


بازاريابي اينترنتي و کسب درآمد
بي شک نام واژه ي بازاريابي اينترنتي در سايت ها و اينترنت به گوشتان خورده است. اما تا چه حد به اين واژه به واقع انديشيده ايد؟ در گذشته با واژه ي بازاريابي آشنا شده ايم. بازاريابي يعني يافتن بهترين بازار براي محصولات خود، اين محصولات مي توانند به معناي کلاسيک خود واقعا محصول باشند يا مي توانند خدمتي باشند که شخص يا اشخاصي ارائه مي دهند. اما در گذشته بسيار ديده ايم که بازاريابي به ر وش هاي کلاسيک و با در خدمت گرفتن اصطلاحا ويزيتور يا بازارياب محقق مي شد. اما امروزه همانطور که اينترنت در بسيار ي از مشاغل تغييرات ايجاد نموده است، در پيشه ي بازاريابي هم تغيير ايجاد نموده است.


بازاريابي اينترنتي چگونه انجام مي شود؟
با گسترش اينترنت امروزه ما براي تک تک کارهايمان يه اينترنت رجوع مي نماييم. مادرها براي يافتن طرز تهيه غذاها به اينترنت مراجعه مي کنند. پدرها براي يافتن راه تعمير وسايل در گوگل جستجو مي کنند و … اين اتفاق با روند عرضه و تقاضا اتفاق افتاد. ابتدا اطلاعاتي که به طور معمول خانواده ها احتياج داشتند عرضه شد و سپس کاربران اطلاع پيدا کردند که اطلاعاتي که احتياج دارند را مي توانند از اينترنت کسب نمايند و تقاضاي بيشتر اتفاق افتاد. به مرور زمان کاربران خريد هاي روزمره خود را نيز از اينترنت جويا شدند.


پروسه ي کسب درآمد از طريق اينترنت
در روند و روال کسب و کارهاي اينترنتي تقريبا در همه عرصه هاي کاري ديده مي شود که از مکانيزم برد – برد استفاده شده است. بدين طريق که هم کاربران از سهولت پروسه ي خريد خود راضي هستند و هم کارفرما به اندازه ي تقاضا محصول توليد مي نمايد و به طبع در بسياري موارد ديگر هم اين روال به صرفه خواهد بود. امروزه به آساني مي توان با داشتن طراحي سايت فروشگاهي محصولات توليدي خود را به فروش رساند
بازاريابي از طريق طراحي سايت
بازاريابي هم به راحتي از طريق اينترنت و داشتن سايت امکان پذير است. سايت هاي اينترنتي محلي براي درج محصولات براي فروش است. يا حتي خدمات، به راحتي مي توان سايت اينترنتي داشت و بسياري خدمات يا محصولاتي که مي خواهيد عرضه کنيد را در سايت شخصي خود قرار دهيد.
 
بالا