اولین بار کجا اسب دیدین؟

OJANG

Member
من اولین بار نمی دونم که کجا اسب دیدم ولی یادمه که از 5 سالگی سواری میکردم یه اسب داشتم که از یکی از عشایر برام خریده بودن که اسم طرف اسماعیل بود و تا روزی که داشتمش بهش میگفتیم اسب اسماعیل نیله سر و دم گیر و بد اخلاق ولی با من خوب بود و کاری با من نداشت فکر میکنم که می دونست نخودیم شما کی دیدین؟
 
يادم نيست اولين بار که اسب ديدم کجا و کی بود اما ميدونم اولين بار که اسب سوار شدم،8 ماهم بوده!!!! ولی اولين بار که سواريه رسميمو شروع کردم، 5 سالم
بود که سواره يکی از بهترين عرب های ايران شدم، به نامه خيام که اون موقع با وجوده اينکه 34 سالش بود اما رو من رم کرد!!!!!<خدا بيامرزتش> البته الانم با يکی از بچاهاش کار ميکنم!!!
 

امید زمانی

Active member
parvardeh bar asb گفت:
يادم نيست اولين بار که اسب ديدم کجا و کی بود اما ميدونم اولين بار که اسب سوار شدم،8 ماهم بوده!!!! ولی اولين بار که سواريه رسميمو شروع کردم، 5 سلام بود که سواره يکی از بهترين عرب های ايران شدم، به نامه خيام که اون موقع با وجوده اينکه 34 سالش بود اما رو من رم کرد!!!!!<خدا بيامرزتش> البته الانم با يکی از بچاهاش کار ميکنم!!!
خیام را معرفی کنید و همینطورکره ای که ازاو دارید !
 

ناشناس

Active member
اولین بار من که یادم نمیاد ولی یه عکس از 3سالگیم دارم که داخل پارک جنگلی پالایشگاه شیراز سوار یه اسب دره شوری هستم .
 
خيام جزوه اولين عرب های ايران بود که داغ رويه گردن خورد. ساله 1369 خيام و اسب عرب ديگه اي به نام <هديد>از يک سرهنگ تهرانی توسط <شاهپور چوبک> خريداری شد. که اون موقع 21 سال داشت. و تا سال 1382 در باشگاه <شهيد رودکی> شيراز نگاه داری ميشد. من هم الان با يکی از کره هايه آنگولا عربش که به دلايلی نميتونم اون رو معرفی کنم کار ميکنم. شما خيام را ميشناسيد؟
omid.zamanidehkordi گفت:
خیام را معرفی کنید و همینطورکره ای که ازاو دارید !
 

mahsima

Member
من اولین بار رو یادم نیست خیلی کوچیک بودم ولی مطمئنم در ساحل دریای شمال بوده
9 سالم بود که بازم کنار ساحل یه سواری به من هدایت اسب رو یاد داد اسم اون اسبو یادمه اسب یه چشم نداشت یعنی یه چشمشو بچه ها با تفنگ بادی کور کرده بودن اسمش فلفل بود سفید رنگ بود
بعد اون پیگیر شدم کلاس برم برا سواری البته قبلشم خیلی دوست داشتم ولی تو قزوین باشگاهی که به دخترا آموزش بده وجود نداشت یا وجود داشته ما خبر نداشتیم فقط باشگاه ارتشو می دونستیم که بانوان رو راه نمی دادن .
 
من که اولين بار تو گاوداری دوستمون ديدم که 10 سالم بود ولی يادمه بدونه ترس سوارش شدم من از بچگی از اسب خوشم ميآمد و ازش نميترسيدم
 
بالا