استقامت اصفهان 30 خرداد92

فربود

Active member
مسابقه استقامت در مورخه 30 و 31 خرداد در اصفهان برگزار میشه . دوستان اصفهانی اطلاعات دقیقتر رو بزارن . مسئول برگزاری هم علی فیروزیان هست .
 

فربود

Active member
نتایج رو کسی نداره ؟
فقط میدونم قاف تو 60 کیلومتر اول شد از استان فارس
 

sonia

Member
نتایج نخستین رویداد کشوری سواری استقامت در سال 92
و هفته اول مسابقات لیگ استقامت کشور 29 لغایت 31 خردادماهاصفهان – هتن آباد – مجموعه سواری درنا
رده 80 کیلومتر انفرادی :- مقام اول : اصغر کرمی با اسب تندر ازتیم فنی مهندسی محکم کار- مقام دوم : زمان جمالی با اسب حکم ازتیم فولاد مبارکه سپاهان- مقام سوم : رحیم مرادی با اسب ژاندارک ازتیم فولاد مبارکه سپاهان نتایج تیمی : - مقام اول : تیم فنی مهندسی محکم کار از استان اصفهان - مقام دوم : تیم فولاد مبارکه سپاهان از استان اصفهان - مقام سوم تیم هیأت سوارکاری استان خوزستان از استان خوزستان
 

فربود

Active member
به گزارش روابط عمومی فدراسیون در این مرحله تیمهای هیأت سوارکاری خوزستان، الوند هگمتانه همدان، کردستان، گروه فنی، مهندسی محکم کار، کانون اسب اصیل ایران، طلای سبز رفسنجان، سمنگان سیرجان، فولاد مبارکه سپاهان و کرمانشاه حضور داشتند و در محل باشگاه درنا با هم مسابقه دادند که در پایان گروه فنی، مهندسی محکم کار از اصفهان اول شد، فولاد مبارکه سپاهان در جای دوم ایستاد و خوزستان رتبه سوم را کسب کرد.
در این دوره در مجموع 100.750.000 ریال جایزه پرداخت شد که تیم اول 25 میلیون، تیم دوم 15 میلیون و تیم سوم 10 میلیون ریال جایزه بردند. بقیه جوایز نیز در قسمت انفرادی به افراد پرداخت شد.
مسابقات در مسافتهای 60 کیلومتر و 80 کیلومتر برپا شد که در رده انفرادی 80 کیلومتر، اصغر کرمی با اسب "تندر" از لرستان قهرمان شد. زمان جمالی با اسب "حکم" دوم و رحیم مرادی با اسب "ژاندارک" در جای سوم ایستادند. بهروز مصطفی نژاد با اسب "شاهین" و حشمت حسن زاده با اسب "شین بن" در مکانهای بعدی ایستادند.
در مسافت 60 کیلومتر اسب جوان 2 نفر از شرکت کنندگان پس از طی مسیر مسابقه در زمان مجاز و معاینات پزشکی به جایزه مسابقات رسیدند. در رده 60 کیلومتر غیر بزرگسالان، ماهان حسنی اول شد و در 60 کیلومتر بزرگسالان اباذر زارع به عنوان قهرمانی دست یافت، خانم آزاده بهارلوئی دوم و یزدان مصطفایی عنوان سوم را کسب کرد. کیوان جعفری، سجاد ایمان پور و علیرضا رفیعی در مکانهای بعدی قرار گرفتند.
برای اولین بار در مسابقات سواری استقامت مرد اخلاق هم انتخاب شد که امین نیک نژاد سرپرست و سوارکار تیم الوند هگمتانه همدان به این عنوان دست یافت و مبلغ 2میلیون ریال را از طرف مهندس محکم کار حمایت کننده مالی و علیمحمدی سرپرست دبیری فدراسیون دریافت کرد. لازم به ذکر است که استقرار تمامی اسبهای شرکت کننده در اصطبل های جداگانه انجام شد و در طول مسیر برگزاری آب فراوان در اختیار شرکت کنندگان قرار داده شد و نفرات در هتل های بسیار با کیفیت اسکان یافتند و از جهت اسکان، تغذیه و وسایل پذیرایی رضایت شرکت کنندگان و تماشاگران مشهود بود که از نکات جالب توجه انجام خوب و قوی کادر برگزاری بود.
در این مسابقات علی فیروزیان مسئولیت برگزاری مسابقات را برعهده داشت و مهندس محکم کار نیز حمایت کننده مالی مسابقات سواری استقامت در طول سال جاری است که به همراه حامد علیمحمدی سرپرست دبیری فدراسیون و دیگر همکاران زحمات زیادی کشیدند که به همه آنها خسته نباشید می گوئیم.
فدراسیون سوارکاری
 
بالا