اسبی که روحیه می دهد!

زمان مخابره مقاله :9/1/1388 1:58:0


--------------------------------------------------------------------------------




اسب معلول در امريكا به كودكان معلول روحيه مي دهد


--------------------------------------------------------------------------------




بهنا-اسب معلول در امريكا، كه پاي مصنوعي دارد، به كودكان معلول اميد و كمك روحي مي دهد.

به گزارش شبكه تلويزيوني اسكاي نيوز به نقل از شبكه تلويزيوني سي بي اس امريكا اسبي به نام "مالي" در امريكا كه پس از نجات يافتن از واقعه طوفان كاترينا در شهر نيواورلئان، يك پايش را بر اثر حمله سگ از دست داد، به جاي اين كه توسط دامپزشكان كشته شود، يك پاي مصنوعي برايش تهيه شد.

بنا بر اين گزارش اين اسب، اكنون ضمن برده شدن به نقاط مختلف امريكا و نشان دادنش به كودكاني كه دست يا پاي مصنوعي دارند، به اين كودكان كمك رواني مي دهد.

اين شبكه افزود به عنوان مثال، پسر هفت ساله اي به نام بن كه پايش را به علت سرطان استخوان از دست داده بود، و خجالت مي كشيد با پاي مصنوعي به مدرسه رود، پس از ديدن اين اسب و خو گرفتن با آن، روحيه مضاعف پيدا كرد و اكنون در دبستان، مورد پذيرش همكلاسانش قرار گرفته و دانش آموزي موفق است.
 
نابرده رنج گنج میسر نمی‌شود.وقتی‌ این چیزارو ادم میبینه و میشنوه میفهمه که کشورای پیشرفته واقعا رو همه‌چیز کار می‌کنن و به همه‌چیز بها میدن!و الکی‌ پیشرفته نشدن
 

علی واحدی

Active member
خیلی جالب بود مرسی. البته اسبهای زیادی هم داریم که تو میدونهای مسابقه اعتماد به نفس عجیبی به سوارکارشون میدن و خوشا بحال سوارایی که این اسبارو دارن.