اخلاق در ورزش

  • شروع کننده موضوع naghmeh cavallaro
  • تاریخ شروع
N

naghmeh cavallaro

Guest
هر چقدر که اوج بگيري اگه اخلاق و فرهنگ نداشته باشي بازم جات در گودال هست صعود به قله اورست دو ماه طول ميکشه اما سقوط ازاد از اون کمتر از 20 دقيقه !!


بااينکه ربطي به سواري نداره اما خواندنش خالي ازلطف نيست





خلبان و سرميهماندار پرواز ۷۱۳ جزئيات حادثه را تشريح كردند

شكايت هاى جديد
در پرونده فوتباليست متخلف




گروه حوادث ـ همزمان با طرح شكايت هاى جديد عليه يك فوتباليست، روند رسيدگى به پرونده بازيكن سرشناس وارد مرحله تازه اى شد.
بهروز مهاجرى، بازپرس شعبه اول دادسراى ويژه فرودگاه ها، پس از تحقيق و بازجويى از شاكيان «شيث رضايى» - متهم - را براى بازجويى و تحقيقات بيشتر احضار كرد. به گزارش خبرنگار ما، ديروز خلبان و سرميهماندار پرواز شماره ۷۱۳ تهران - شيراز كه به عنوان مطلع به دادسرا احضار شده بودند، به سؤال هاى بازپرس پرونده به صورت كتبى پاسخ دادند. خلبان با تشريح حادثه تلخ داخل هواپيما به بازپرس پرونده گفت: از طريق سرميهماندار در جريان ماجرا قرار گرفتم. بلافاصله براى حفظ امنيت و آرامش مسافران از كابين بيرون آمده و به مردم گفتم: نگران نباشيد، مسئله خاصى وجود ندارد و هيچ مشكل فنى هم هواپيما را تهديد نمى كند، سپس به آنان اطمينان دادم كه به خواست خداوند در كمال سلامت در مقصد فرود خواهيم آمد.
وى در ادامه گفت: درحالى كه از اقدام ناپسند مسافر متخلف بسيار ناراحت و عصبانى بودم، در حضور مسئولان باشگاه مزبور با او برخورد كرده و درباره عواقب اين شوخى بسيار خطرناك و مشكلات احتمالى اش جملاتى گفتم.
فوتباليست متخلف هم وقتى پى برد شوخى او نگرانى جدى مسافران و خدمه هواپيما را در پى داشته، با ابراز شرمندگى از مسافران عذرخواهى كرد، اما كار او براى مدتى آرامش مسافران و امنيت پرواز را با اخلال و دلهره همراه كرد.
سرميهماندار هواپيما نيز با تشريح جزئيات حادثه به بازپرس گفت: صبح شنبه ۱۱ اسفند با پرواز شماره ۷۱۳ شركت آسمان از تهران به شيراز در حركت بوديم. حدود ۳۰ دقيقه پس از پرواز همراه ميهمانداران مشغول پذيرايى از مسافران بوديم كه ناگهان پيام عجيب و وحشتناكى را از بلندگوهاى داخل هواپيما شنيديم: «هواپيما در حال سقوط است، از مسافران عزيز مى خواهم خونسردى خود را حفظ كنند تا خلبان بتواند از بروز فاجعه جلوگيرى كند.»
با شنيدن اين پيام همه به وحشت افتادند. ما هم هراسان و با عجله خود را به كابين ميهمانداران رسانديم. همان موقع نيز با «شيث رضايى» كه ميكروفونى در دست داشت، مواجه شديم. اين درحالى بود كه تعدادى از مسافران با شنيدن اين خبر ناگوار ضمن از دست دادن آرامش خود، دچار استرس و نگرانى شديد شده بودند. با كمك خلبان و خدمه و مسئولان باشگاه به مسافران اطمينان داديم كه هيچ خطرى هواپيما و مسافران را تهديد نمى كند و اين پيام فقط يك شوخى بى جا بوده است. بر اساس اين گزارش، نماينده شركت هواپيمايى آسمان نيز با تسليم شكايتى عليه «شيث رضايى» به بازپرس پرونده گفت: شوخى بسيار خطرناك فوتباليست جوان موجب رعب و وحشت مسافران و خدمه پرواز شده است. بنا بر اين خواستار مجازات قانونى مسافر متخلف هستيم. يك مسافر جانباز اين پرونده نيز با مراجعه به شعبه بازپرسى، از فوتباليست متخلف شكايت كرد.
 
N

naghmeh cavallaro

Guest
آقاي دكتر ميشه توضيح بديد کجا خلاقيت ديديد ?!! :'(
 

Dr_Ghaffari

Active member
بگویید کجایش ندیده ام ؟! این خلاقیت نیست که یک فوتبالیست برود اتاق مهماندار ! این خلاقیت نیست که یک فوتبالیست پشت میکروفن سخن رانی کند ! این خلاقیت نیست که 200 نفر آدم را با 20 کلمه به ترس و هراس بیاندازی ! این خلاقیت نیست که الان من و شما را هم به این بحث کشانده است ! این خلاقیت نیست که فردا در دادگاه محکوم می شود به جریمه ای و توی دلش می گوید :" ولی عجب حالی داد و برای یک عمر برای همه تعریف می کند که چه هنری دارد !
خلاقیت است دیگر و اگر شما تا قیام قیامت بگویید نیست من می گویم هست و خوبم هست ! برای "شیث رضایی " خلاقیت است اگر برای من و شما نیست !
 
بالا