آی سان( فایتر هورس* آیلر)

دکتر مکاری چیزی حالیش نیست.مادیان تو 7 ماهگی سونو کرده گفته کره سالم و دندهاشم معلومه اما آخرش مادیان خالی بود.جالبه گواهی بارداری هم 3 ماه بعد صادر کرده.
 
تو هفت ماهگی محال کسی اشتباه کنه حتی کسی که تازه کاره . حتما کره سقط شده و شما متوجه نشدید . چند سال پیش مادیون من تو پادوک سقط کرده بود و سگها هم کره شو خورده بودن و اگه از اثارش مشخص نبود کلی ما منتظر کره اش می موندیم . به نظرم به این راحتی نمیشه یه نفر رو زیر سوال برد . البته با شناختی که از اقای فاخر دارم این صحبت از ایشون بعید بود . در هرصورت الان اخر هفته گذشته و ما منتظر خبر خوش پر بودن ایلر هستیم
 
ایشان 2تا مادیان رو سونو کردن و هر 2 مادیان رو گفتن 7 ماهه پره.البته شما داستان قشنگی گفتید که غذای سگها شده.من به راحتی کسی رو زیر سوال نمی برم.ایشالا این موضوع هم تا چند وقت دیگه تو دادگاه مشخص میشه.در ضمن آقای بابالویی خودتونو معرفی کنید بشناسیم چون شما گفتید با شناختی که از من دارید بعید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
 
جناب اقای فاخر . بنده مهدی بابالویی ساکن تهران متولد 1/7/56 باشماره شناسنامه 3030 می باشم . می بخشید اینگونه خودمو معرفی کردم چون به نظرم رسید شما اطلاعات تکمیلی از هویت من میخواهید . تو باشگاه گارگران چندین جلسه خدمت شما رسیدم و برداشت من از شخصیت شما این بوده که عرض کردم حال اگر به نظر شما در این خصوص اشتباهی کردم عذر میخوام . داستان شما و دکتر مکارمی هم به من مربوط نمیشه . فقط بفرمایید که ایلر پر شد یا خیر ؟ البته اونم به من مربوط نمیشه . امیدوارم که پر باشه و دوست عزیزمون اقای نظری خوشحال شده باشن .و البته مارشال زیبا یادگاری در کاشان داشته باشد .
 
اقای نظری عزیز یک هفته از اخر هفته گذشته گذشت اما اقای فاخر خبری از خبر پر بودن ایلر به ما ندادند . شما اگه از مادیونتون خبر دارید بفرمایید .
 
جناب بابالویی،دیروز مادیان آیلر سونو شد و خداروشکر جواب مثبت بود. به امید داشتن کره ای سالم و زیبا و قدرتمند از سیلمی مارشال
 
تبریک من را بپذیرید . امیدوارم که کره ای زیبا و سالم برای شما به بار بنشیند . ارزوی موفقیت و سلامت برای شما و اسبهایتان دارم .
 
بالا