آی سان( فایتر هورس* آیلر)

جناب نظری ضمن عرض ادب و تبریک برای تولید این کره زیبا . ایلر همون ایلر کاشانه ؟ چون یل چشمه یه کره تو کورس داشت به نام ایلر کاشان

تشکر جناب بابالویی، خدمت شما عرض کنم که اسم این مادیان آیلر کاشان هست و هیچ ارتباطی با اون مادیان کورسی نداره!
(از استادان با تجربه و دوستان عزیزم عذر خواهی می کنم و قصد توهین ندارم) متاسفانه یک سری دلال و کلاهبردار داخل میادین کورس برای چندرغاز دست به هر کاری میزنند وگرنه این مادیان از وقتی که وارد کاشان شده رنگ میدان کورس رو ندیده!!
 
آیلر حدودا دو ساله بوده که توسط آقای نیکوفرد خریداری و وارد کاشان شده و فقط فقط اردیبهشت ماه سال گذشته برای کشش به گنبد منتقل شد و بعد از گذشت 40 روز به کاشان برگشت داده شد.
سن آیلر کاشان 5 سال و به رنگ کهر می باشد و زمانی که اون مادیان کورسی داخل میدان بود آیلر 7-8 ماهه از فایتر آبستن بود!!
 
خیلی خودتون رو ناراحت نکنید الان همه میدونن که اون مادیونن ایلر کاشان نیست . پیگیری کنید اطلاعات معاونت فنی و سایت اسبدوانی هم اصلاح بشه . امیدوارم ای سان که کره ایلر واقعی هست سال 95 به مقام قهرمانی برسه . شاید تا اون روز کورس اسبهای ترکمن واقعا بین اسبهای ترکمن باشه . الان ایلر خالیه یا پر ؟
برنامتون چیه براش ؟ببخشید که کمی ایلرو به چالش کشیدم . از اول هم میدونستم که ایلر فقط همینه اما برای مشخص شدن عیار بالای ایلر لازم بود . یه چیزایی هست که همه باید بدونن .به امید دیدار .
 
اشکال نداره، اتفاقا با گذاشتن اینجور کامنت ها در انجمن دوستان با وضعیت اسبها بیشتر آشنا میشن!! زیاد پیگیری کردم ولی کجاست گوش شنوا!!؟
شما لطف دارید ولی من بخاطر وضعیت تاسف بار فعلی هیچ علاقه ای به کورس ندارم.
امسال آیلر با مارشال صحرا کشش شد!! امیدوارم پر باشه
 
جناب نیکوفر احتیاجی به این کار نداشت مربی متقلبش همچین خطای بزرگی کرد که تاوانشم داد
 
آرش جان متن رو بد خوندی من نگفتم شما آقای نیکوفر هستید
نام کاربری شما که معلومه :smilingsmiley:
 
تو این مدت از اواخر خرداد تا سه هفته پیش ایلر قزوین بوده ؟ الان دیگه زمان سونو شده . انشالله که پره .
بله اونجا بود. چون آقای دکتر صیف دامپزشک اون مجموعه هست و باید از کیش بیایند به همین خاطر تا تعداد مادیان ها زیاد نباشه سونو نمی کنند. ایشااله تا جمعه سونو میشه و ما رو از بلاتکلیفی در میاره!!
 
بالا