آشنائی با نمونه های از داغ های خارجی Some Examples Of Common Hot brand in Eu

دوست خوبم سنا جان:
در کل داغ بر دو نوع سرد و گرم هست! نوع گرم رو حتماً دیدی! این علائم روی یک میله فلزی طراحی شده حال شماره یا شکل که بر روی یک میله دسته دار قرار گرفته که سر میله که در واقع همون علائم مربوطه می باشه مثلاً IR خودمون یا شکل دو شاخ گوزن در تراکنر ها سعی می شه که به خوبی حرارت ببینه و به دمای مد نظر برسه و سپس بر اساس نوع اون مثلاً در ایران روی کتف و در عرب عراقی روی کمر و روس روی کمر اکثر اسب های امریکا و اروپا روی کپل این میله به مدت زمان معینی قرار داده می شه!
بعد ها داغ سرد مرسوم شد که در واقع از همون وسایل استفاده می شد برای داغ گذاشتن اما اینبار حرارت بالا جایش رو با حرارت -78 عوض کرد و در پایین اوردن دمای از یخ خشک یا همون ازوت مایع استفاده می شد! میله را داخ یخ خشک قرار می دادن و بعد باز روی محل مورد نظر به مدت معینی قرار می دن تا شکل یا حرف مورد نظر حک شود در محل!
در کل مکانیسم دو عمل به اینگونه است که چه در گرم و چه در یرد باعث سوختگی در ناحیه به خصوص سوختگی اپی درم پوست می شود و باعث از بین رفتن فولیکول های رنگدانهیا یا نومای مو می شود و با گذشت زمان و رشد کردن مو دیگر به رنگ اول و طبیعی در نمی آید و بی رنگ(سفید) در خواهد آمد و چون به شکل داغ گذاشته شده است به همون نحو هم مو در میومد که اگر مدت زمان معین برای قرار دادن شمل روی بدن به خوبی رعایت نشود اگر کم باشد در مرحله اصلی کمی ناخوانا خواهد بود!
امیدوارم که مکفی بوده باشد!
خواستم یکمی علمی و اینا نشه و رون بنویسم اگر غلط نگارشی داره ببخشید!
 
بالا