آخرين مسابقه پرش با اسب استان اصفهان در سال 1386

فردا پنجشنبه 23/12/86 قراره که در باشگاه خوراسگان آخرين مسابقه پرش با اسب استان اصفهان در سال 86 برگزار شود.
اين مسابقه که جهت آمادگي سوارکاران براي حضور در مسابقات ارگ جديد بم تدارک ديده شده است فکر مي کنم در سه رده تست، E و D1 برگزار شود.
البته اگر کسي براي رده D رفت و فکر کرد رده تست است خيلي تعجب نکند!! اينجا اصفهان است و ماشالله هزار ماشالله بزنم به تخته ، سطح سواري آن در حال پيشرفت چشمگير!!!
اگر هم ديديد سواري با کلي خطا مقام اول را به دست مياره باز هم تعجب نکنيد اين نتايج عادي است. صدقه سر هيات سوارکاري فعال (!) استان چنان انگيزه اي در سوارکاران ايجاد مي شود که حيفشان مي آيد مانعي از موانع دست نخورده بر جاي خود باقي بماند!!!
من که حال و حوصله اين مسابقه هاي چرت را ندارم، اما اگه کسي از بچه هاي اصفهان رفت نتايج را هم بزنه وگرنه تلفني مي پرسم و اينجا مي نويسم.
 
در رده D1 اين مسابقه مجيد بخشنده با يادگار اول شده و امير کوهي با المپياکوس دوم.
بازگشت موفقيت آميز مجيد با يادگار مي تونه خبر خوبي براي اصفهان باشه. يادگار که بعد از مدت ها به ميادين برگشته گويا با توپ پر اومده و خودش را براي بم آماده مي کنه. آمادگي اين اسب استثنايي که به جاي پرش، پرواز مي کنه، مي تونه موفقيت هاي مجيد بخشنده را در سال جديد رقم بزنه. هر چند که بايد منتظر بود و ديد آيا براي رده هاي بالا هم آماده هست يا نه!
موفقيت امير کوهي با المپياکوس وارداتي هم خوشحال کننده است و اميدوارم که او هم با المپيا موفق باشه.
در رده تست و E هم نمي دونم کسي بي خطا رفته يا نه. يا کسي نبوده يا کم بودند.
 
بالا