تکنسین- محسن رحمتی
امتیاز کسب شده
0

ارسال های پروفایل آخرین فعالیت ارسال ها درباره

  • خیبر امیر شاپوری این مادیونا مال دوستانه که می خوان بفروشن من دارم با بابایه حرف میزنیم ببینم چک وپکی مادیونه را میده فیلم دره شوره را هنوزنزاشتم.خیبر 1کرد کهر درجه 1
    این مالی 1بچه کارخونه داره میخواد مادیونه را بفروشه کره زاییدنش درجه 1 من اسباما فروختم 10 تن خریدم حال این مادیون دره شوره رم که خورزوق دیدیم درجه1 کره دنبالشم کره خیبر .راسی خیبرم دولت آباده؟؟؟؟میگه 5 ملیون می ارزه
    این که داره لنجش میده سید مجتبی معتمدی از دوستان خوب.برو تاپیک تندر را ببین این اسب شجرش معلومه و کره هم عین بابا درومده ولی مادیان.
    این مادیان سیاه مال دوستم تو هتن آباده کره دنبالش کره تندر آقای داوری داغ داره هست.می خواد برفوشه به من گفت کسی می خواد فروشنده هستم مادیان 9-10 سالشه 3ساله سواری نرفته قبلشم کورس می دویده کره هم 15 ماهشه خیلی پر خونه حسنچی تا 5تومن خرید بهش گفتم نده. خورزوق 1 دره شور توپ سراغ کردم فیلمشا براد میزارم.
    نه بابا ما 1مطلب برا این قیماق نوشته بودیم راسم بود. رفته بود به صاحبش گفته بود اونم از جایی که بابام کری قیماق دست اصغر روشن ضمیر بود برا این آقا محسن خریده بود رفته بود دانشگاه صنعتی و تا نزدیک دعوا ام پیش رفت وبخیر گذشت منم به همین صفری که کلیپ اسبیا را میزاره این رفته بود بهشون گفته بود مانم زنگ زدم فحش خار و مادر بش گرفتم.
  • بارگذاری…
  • بارگذاری…
  • بارگذاری…
بالا