یک نظر شخصی در خصوص مشکلات سایت

*به نام طرب انگیز هستی*

با سلام خدمت دوستان گرامی و نیز با اجازه مدیران محترم انجمن،بنده در خصوص مراکز حقوقی مرتبط با اسب ،که یکی از عناوین سایت میباشد، انتقادی داشتم و در قسمت مشکلات به عنوان یک ایراد از آن بحث کرده وخواهشمندم از کلیه دوستان متخصص در امورحقوقی اگر در انجمن وجود دارند، اظهارنظر فرموده و در صورت تایید، دفاع فرمایند.
1-من با بررسی و مطالعه ی بعضی از مطالب این قسمت به این نتیجه رسیدم که جسارتا" دوستان شاید درک صحیحی از تعریف مراجع حقوقی و قانونی نداشته وبه همین علت وجود این تاپیک دارای ابهامات فراوان است.
اگر منظور"مراکز ویا سازمانهایی می باشد که از لحاظ امور حقوقی وقانونی با اسب درگیرومرتبطند" این عنوان، هرگز اصطلاح غلط" مراکز حقوقی" نمی باشد زیرا چنین نامی در دنیای حقوق مصطلح نمی باشد.
به اطلاع دوستان عزیز می رساند،تعریف درست آن به صورت ذیل می باشد:
مراجع ذیصلاح قضایی و قانونی که وفق قوانین ومقررات موضوعه،درخصوص امورحقوقی تحت صلاحیت خود، اقدام ودستورات مقتضی صادر می نماید.
بنابراین ما مرجعی نداریم که به صورت محض ومختص به امور حقوقی مرتبط با اسب باشد ،واگر منظور مراجع متصف فوق باشد که هر شخص حقوقی وحقیقی ، بهنگام و نابهنگام می تواند با آن مراجع سروکار پیدا کند.با این توضیح ،به نظر بنده حقیر عنوان "مراکز حقوقی " باید تغییر یابد.
2-در مورد مطالب و تاپیک های ایجاد شده دراین قسمت،تاپیک دولتی بیشتر قابلیت توجیه دارد چون مطالبی نظیر خصوصی سازی فرح آبادو......، درج نام خلیج عربی.......،منتهی به امورحقوقیست ، تاپیک تعاونی و مطالبی چون آگهی تاسیس تعاونی ....،نیز همین طور، اما موضوع "تابش رفت"صرفا یک خبر است وهیچ پیامد حقوقی ندارد. یا مزایده باشگاه نوروزآباد اگریک پرونده حقوقی محسوب شده چرا باید در قسمت باشگاهها ذکر گردد، واگر غیر از این میباشد که جایگاهش اینجا نیست یا اینکه معرفی باشگاههای دولتی هیچ ارتباط حقوقی با این تاپیک ندارد که در اینجا بیان شده است.
با این وصف درکل مطالب سایت، متاسفانه تنها جایی که از نظم و ترتیب عناوین ومطالب هیچ خبری نیست،همین عنوان می باشد.
در پایان خواهشمند است نظرات اینجانب را صرفا با نیت بهبود بخشیدن و ارتقاء سطح کیفی مطالب سایت محسوب نموده ودر صورت امکان اصلاح فرمایید تا بعد از این مطالب تخصصی تر در این رابطه جایگزین شود، در غیراینصورت تنها وظیفه من بعنوان یکی از اعضای انجمن بیان آنها بود که ایفای تعهد نمودم.
با سپاس فروغ
 
با سلام، از مدیران عزیز که در متن فوق تشکر بعمل آوردند،سپاسگذارم ،ولی متاسفانه گویا از اعضا انجمن نه فرد حقوقی وجود داشت که نظر دهد و نه مدیران ارجمند اقدامی کردند،حداقل یک نفر پاسخ بده که الان معرفی باشگاه فرمان آرا در تاپیک باشگاهها در قسمت حقوقی واقعا چه ارتباطی به موضوع داره وچرا در جایگاه خودش درموردش بحث نمی شه؟

دوستان، شاید قسمت حقوقی بخواد با مطالب قویتری از لحاظ ارتباط موضوعات اسبی ودرگیری اونها با قوانین، در اختیار اعضای انجمن قرار بگیره و خود من هم شاید مطالبی رو بخوام بگذارم ولی با اوضاع درهم ریخته اون قسمت که دلایلش رو هم قبلا گفتم اصلا این امکان وجود نداره.
لطفا بذل عنایت فرمایید.
 

♘امیرحسین♞

♘ مدیریت انجمن اسب ایران ♞
با سلام
بنظر شما بهتر است معرفی باشگاهها در تاپیک همان شهر انجام شود؟

پیشنهاد بدهید تا انجام بشود
 

♘امیرحسین♞

♘ مدیریت انجمن اسب ایران ♞
پیشنهاد قسمت حقوقی توسط یکی از اعضای قدیمی که دیگه وب نمیاد مطرح شد. و از آن زمان مسکوت مانده بود.
 
با سلام
بنظر شما بهتر است معرفی باشگاهها در تاپیک همان شهر انجام شود؟

پیشنهاد بدهید تا انجام بشود
باسلام
خیر مدیر گرامی،درصفحه اصلی موضوعی داریم با عنوان باشگاههای سوارکاری club، که یک بار فرمودید در اون قسمت به معرفی باشگاههای سوارکاری خصوصی می پردازیم در حالیکه به نظر بنده در خصوص معرفی باشگاهها، لزوما بحث دولتی یا خصوصی بودنشان مطرح نیست فقط کافیه در معرفی حتما عنوان شه که اون باشگاه خصوصیه یا دولتی، یا اینکه اصلا در همون تاپیک 2 عنوان مجزا بگذاریم که به راحتی باشگاهها رو ازهم تفکیک کنه،من می گم قسمت حقوقی باید اونقدر تخصصی باشه که فقط به مسایل و موضوعات در ارتباط با قوانین و یا پرسش وپاسخ حقوقی پرداخته بشه وتمام مسایل غیر از اون رو که در صدر همین صفحه قبلا اشاره کردم حذف بشه،می دونید چرا؟ بعلت اینکه وقتی می بینم بقیه تاپیک ها از نظم و دسته بندی خاصی برخورداره (مثل نژادها) وغیره، حیفم می آد که این قسمت از بی نظمی برخوردارباشه که اگر غیراز اعضای انجمن کسی بعنوان مهمان هم اینجا رو دید و دیدگاه حقوقی داشت نگه که انجمن به این خوبی از ریشه های حقوقی بی بهره است.
سپاسگزارم.
 
یه بخشی هم همونجا درباره بیمه(انواع بیمه ,حمل,مسابقات و...)باز کنید.
چون با وجود نوپا بودن بسیارناکارشناسانه وزمانبرو... میباشد؟
عالیه،من هم تحقیقات مفصلی در زمینه بیمه دارم انجام می دم که به محض تکمیل شدن در قسمت مربوطه میگذارم.
 
or maybe Horse-related law issues
توی متون حقوقی به زبان انگلیسی واژه issue به معنای صادر شدن و حتی مصوبات هم معنی شده،یعنی احکامی که توسط دادگاه صادر می شوند ولی بصورت عمومی اگر بشه به معنی مورد نظر ما هم تعمیم داده بشه خب اصطلاح درستی در می آد.
 
از آقای امیرحسین بخاطر توجهی که داشتند و همچنین نظم بخشیدن به مطالب قسمت حقوقی وتفکیک ودسته بندی اونها کمال تشکر را دارم.