گران ترین اسب های ایرانی

behnamkkk

New member
یک اسب با 3 میلیارد تومان قیمت. با این پول میتوان در بهترین نقاط ایران ملک خریداری کرد و یا انجام سرمایه گذاری در یک صنعت را شروع کرد و همچنین میتوان با این پول یک اسب خرید. در ایران اسبهایی با قیمت حدود 3 میلیارد هم وجود دارد. اجاره ماشین | طراحی سایت
نژاد اصیل اسب یکی از عوامل تعیین این قیمت های نجومی است و همین طوری نمیتوان یک قیمت چند صد میلیونی را بر یک اسب نهاد و چندی پیش گزارشی مبنی بر فروش یک اسب اصیل ایرانی به قیمت 3 میلیارد منتشر شد. اجاره آپارتمان
گفته میشود هزینه نگهداری از این اسب های میلیاردی در ماه حدود 10 تا 15 میلیون تومان است.

اسبهایی با قیمت های 300 تا 800 میلیونی
از این اسب های میلیاردی که بگذریم امروزه اسب های بسیاری در ایران با قیمتی بین 300 تا 800 میلیون خرید و فروش میشود که اکثراً اسب های اصیل ایرانی هستند و گاهی اسبهایی از نژاد عرب دیده میشود.
البته در این بین اسبهایی با قیمت های بسیار پایینتر با قیمتی بین 14 تا 100 میلیون تومان هم خرید و فروش میشود که نژادی ایرانی دارند که البته هزینه ی نگهداری از این اسبها نیز گران است.
چندی پیش یک اسب که قیمتی 800 میلیونی داشت در یک مسابقه غیر رسمی شرکت داده شد که موجب شد در این مسابقه پای این اسب بشکند و صاحبان برای این که این اسب کمتر درد بکشد سران را در کنار جاده ی مسابقه برید.


 
بالا