کورس پاییزه تهران 88

امید زمانی

Active member
بالاخره معاونت فنی اطلاعیه خود در مورد مسابقات کورس تهران را منتشر کرد .
اطلاعیه
اطلاعیه کمیته برگزاری مسابقات اسبدوانی پاییزه تهران
( 1388/6/1 )

اطلاعیه کمیته برگزاری مسابقات اسبدوانی پاییزه تهران

پیرو اطلاعیه مورخ 25/5/1388 درخصوص چگونگی برگزاری مسابقات اسبدوانی تهران و اعتراض اندک معدود از مالکین نسبت به اخذ مبلغ ده میلیون ریال از مالکین اسبهای تروبرد تحت عنوان مجوز شرکت در مسابقات بدینوسیله توضیحات زیر را به اطلاع عموم مالکین اسب میرساند:

1- همانگونه که مالکین محترم بخوبی واقف میباشند متاسفانه مسابقات اسبدوانی تهران در سالهای اخیر با مشکلات عدیده ای برگزار گردیده که دلیل اصلی آن عدم وجود درآمد کافی میدان و درنتیجه نبود بودجه کافی جهت برگزاری مسابقات بوده است. از طرف دیگر تداوم برگزاری مسابقات در تهران بخصوص برای اسبهای تروبرد از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و عدم برگزاری این مسابقات لطمات جبران ناپذیری به توسعه و پیشرفت اسبهای تروبرد و طرح اصلاح نژاد و پرورش اسبهای اصیل و خالص تروبرد وارد می نماید.

2- در چنین شرایطی با دعوت معاونت محترم اسبدوانی کشور از تعدادی از مالکین و تشکیل کمیته برگزاری مسابقات تهران چنین تصمیم گرفته شد که مسابقات پاییزه تهران از تاریخ 13 شهریور بمدت هفت هفته برگزار گردد. بدیهی است که انجام هرچه بهتر این مسابقات و پرداخت جوایز مقتضی مستلزم وجود بودجه کافی میباشد که متأسفانه این بودجه دراختیار نبوده و باتوجه به نبود تعداد کافی تماشاگر در میدان تهران درآمد ناچیز مسابقات حتی جبران هزینه اجرایی مسابقات را نیز به سختی می نماید چه رسد به اینکه از محل آن جوایز مسابقات نیز پرداخت گردد.

3- باتوجه به شرایط موجود اعضای کمیته برگزاری مسابقات داوطلبانه قسمت عمده ای از جوایز اسبهای غیر عرب را تأمین نمودند با امید به اینکه برای پرداخت قسمت دیگر و تأمین هزینه برگزاری مسابقات و پرداخت جوایز بیشتر به اسبهای برنده بتوان از محل پرداخت مبلغ ده میلیون ریال توسط مالکین اسبهای تروبرد آنرا جبران نمود.دراین خصوص با درنظر گرفتن جمیع شرایط چنین تصمیم گرفته شد که مالکین ترکمن که صرفاً مالک اسبهای دوخون میباشند از پرداخت این مبلغ معاف گردند. این تصمیم کمیته برگزاری مسابقات مبتنی براین واقعیت میباشد که اسبهای دوخون بطور منظم در طی سال در مسابقات متعدد گنبد، بندر و آق قلا شرکت مینمایند وبهمین دلیل شرایط اخذ چنین مبلغی از آنان منجر به عدم شرکت اکثریت مربیان در مسابقات تهران میگردد که این یعنی تعطیلی مسابقات تهران .

4- درچنین شرایطی و با درنظر گرفتن اینکه قسمت عمده ای از جوایز مسابقات اسبهای غیر عرب توسط اعضای کمیته برگزاری مسابقات تأمین گردیده است انتظار میرود که عموم مالکین اسبهای تروبرد با درک این واقعیت که عدم برگزاری مسابقات تهران خسارات جبران ناپذیری برای مالکین اسبهای تروبرد دربر خواهد داشت در راه کمک به برگزاری هرچه بهتر مسابقات تهران پیش قدم شده و با توجه به مبالغ قابل توجهی که برای خرید و نگهداری اسبهای تروبرد متحمل شده اند مبالغ ناچیزی را نیز بعنوان مجوز شرکت در مسابقات صرف اجرای مسابقات تهران نمایند.

متأسفانه درچنین شرایطی که کمیته برگزاری مسابقات با مشکلات زیاد درصدد برگزاری مسابقات تهران میباشد عده ای معدود ازمالکین با عدم درک موقعیت اسبهای تروبرد نه تنها کمکی به بهبود و تداوم مسابقات تهران نمی نمایند بلکه به عدم اخذ مبلغ ده میلیون ریال از برخی مالکین نیز معترض میگردند.

متأسفانه چنین بنظر میرسد که اینگونه مالکین تصور می نمایند که زحمات برگزاری و تأمین هزینه مسابقات تهران بایستی همواره به عهده عده قلیلی ازمالکین باشد وسایرین بدون هرگونه کمک مادی و معنوی صرفاً بایستی درفکر بردن جوایز مسابقات باشند.

بدیهی است در صورتیکه اینگونه طرز فکر ادامه یابد ضرر و زیان آن متوجه کلیه مالکین اسبهای تروبرد خواهد گردید.
 

sohrab

Active member
جمعه 13 شهریور در 5 کورس مسافت 1000 متر در نوروز آباد انجام شد.
نتایج و عکسهای بیشتر به زودی
 

پیوست ها

  • CIMG2265.JPG
    CIMG2265.JPG
    83.2 کیلوبایت · بازدیدها: 6
  • CIMG2265.JPG
    CIMG2265.JPG
    83.2 کیلوبایت · بازدیدها: 5
وضعیت کورسها بسیار....افتضاح است.
به جزچند شرکت پرورش اسب,اسب تروبردی باقی نمانده.
از عربها هم که نگم بهتره:mad:
 

bakhshi

Member
وضعیت کورسها بسیار....افتضاح است.
به جزچند شرکت پرورش اسب,اسب تروبردی باقی نمانده.
از عربها هم که نگم بهتره:mad:

اغلب اسبهای میدان اسب عرب شویی اند نه کورسی ، خون زرافه ردی بیداد میکند ، ان وقت اقایان می گویند عجب میدوند:confused: کرههای مبارک
 

bakhshi

Member
اغلب اسبهای میدان اسب عرب شویی اند نه کورسی ، خون زرافه ردی بیداد میکند ، ان وقت اقایان می گویند عجب میدوند:confused: کرههای مبارک

از دوپ هم که نگو و نپرس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ به سمت فاجعه :confused: پیش میرویم میگوییم تا فردا نگند چچچچچچررررررااااااااااااا ؟؟؟؟؟.................. یا حق بدرود :coolsmiley02:
 
بالا