چکمه سوار کاری نایک

mahsa

Member
شرکت نایک برای پوشش تمام کفشهای مورد استفاده در المپیک چین چکمه سواری را هم به کلکسیون خود اضافه کرد.
این چکمه که دارای مهمیز تو کار پیچی برای تنظیم بلندی و جهت استIppeasنامگذاری شده که وازه یونانی سوارکار است. شرکت نایک اظهار داشته که چکمه هاس سواری 100 سال گذشته تغییر اندکی داشته اند.
سخنگوی شرکت در این رابطه اظهار داشته:
مدل چکمه ها به میراث سنتی بریتانیا بر میگردد واز چرم پرس شده بر رو و چوب در کف ساخته شده اند بعنوان استاندارد چکمه های سواری از سال 1800 میلادی تا کنون شناخته شده است
هدف نایک از تولید این چکمه ها نواوری در این صنعت در عین احترام به تاریخچه ان است.
در همین رابطه چندین مدل مختلف از چکمه طراحی ودر اختیار قهرمانان سوارکاری گذاشته شد تا نکات ضعف و قوت ان شناسای شود و محصول نهای طراحی و تولید گردد.
ایپه اس از چرم طبیعی و مواد ترکیبی لاستیکی ساخته شده و همچنین به علت حذف استفاده استفاده از مهمیزهای پوشیدنی وزن ان کاهش یافته است.
نواوریهای استفاده شده در چکمه شامل استفاده از لایه لاستیکی بسیار نازک برای قسمتهایست که با رکاب در تماس هستند تا اثرات پای سوارکار به راحتی منتقل شود و هم چنین مهمیز قابل تنظیم از جنس تیتانیوم که هم بلندی و هم جهت ان قابل تغییر است.
و مشکلی که در اثر چکمه ها وجود دارد در هنگام خارج کردن از پا که با استفاده از زیپ منحنی شکل که از پشت چکمه شروع شده و تا روی پا ادامه دارد.

نایک اظهار داشته شاید مهمترین نواوری بکار رفته در این چکمه استفاده از موارد ترکیبی لاستیکی بسیار نازک و ضد خش در بدنه داخلی چکمه است که باعث ایجاد ارتباط مستقیم پا یا بدن اسب میشود و همچنین ثبات بیشتر در پرش از موانع بلند میشود.
اپیه اس از نیمرخ فرق زیادی با چکمه های معمولی ندارد ولی پاشنه ان طوری طراحی شده است که در مواقع که سوار روی زمین است ایجاد خستگی نمیکند
 

پیوست ها

  • OTnikeIppeas.jpg
    OTnikeIppeas.jpg
    16.2 کیلوبایت · بازدیدها: 36
بالا