پيست سواركاري گيلان هنوز به مزايده گذاشته نشده است

♘امیرحسین♞

♘ مدیریت انجمن اسب ایران ♞
پيست سواركاري گيلان هنوز به مزايده گذاشته نشده است

مديركل تربيت بدني گيلان:
پيست سواركاري گيلان هنوز به مزايده گذاشته نشده است
خبرگزاري فارس: مديركل تربيت بدني گيلان گفت: مديريت مجموعه پيست سواركاري گيلان در پيربازار رشت بر عهده شركت توسعه سواركاري كشور بوده و اين مجموعه تاكنون به مزايده گذاشته نشده است.

محمد فولادي امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به وضعيت پيست سواركاري گيلان افزود: مشكل اصلي پيست سواركاري رشت نداشتن متولي مشخص بوده كه تاكنون از طرف شركت توسعه كشور صورت نگرفته است.
وي ادامه داد: پس از به مزايده گذاشتن اين مجموعه و مشخص شدن متولي آن، پيست به طور طبيعي كار كرده و ايجاد درآمدزايي مي‌كند و مشكلات بخش سواركاري نيز حل مي‌شود.
فولادي تصريح كرد: اين پيست توسط اهالي منطقه به صورت چند منظوره استفاده مي‌شود و مديريت مشخصي براي تقسيم بندي زمان در رشته‌هاي مختلف وجود ندارد، به همين دليل آموزش سواركاري با مشكل روبه رو است.
مديركل تربيت بدني عدم انجام كار كارشناسي در پيست سواركاري را به دليل ناهماهنگي در مزايده دانست و گفت: پس از بررسي كارشناسي، رقم مورد نظر اعلام و به مزايده گذاشته مي‌شود.
وي اضافه كرد: اگر يكي از متقاضيان پيست، هيئت سواركاري باشد، مي‌تواند آن را در اختيار گرفته و با مديريتي كه انجام مي‌دهد، امور كار را به دست بگيرد.
فولادي تاكيد كرد: در حال حاضر اين پيست در اختيار شركت توسعه است كه نمي‌توان كاري براي اين مجموعه انجام داد، زيرا متولي مشخصي ندارد.
وي درباره برگزاري كلاس مربيگري سواركاري در استان اظهار داشت: طبق صحبت‌هاي انجام شده و پس از مشخص شدن متقاضيان پيست، يك مربي از گنبد براي آموزش سواركاري به گيلان سفر مي‌كند.
فولادي با اشاره به وظايف اداره كل تربيت بدني در بخش‌هاي مختلف ورزشي افزود: كار تربيت بدني و هيئت در بخش قهرماني و برگزاري مسابقات، كلاس داوري، مربيگري و ارائه فعاليت‌هاي مديريتي است.
مديركل تربيت بدني گيلان در مورد حمايت اين نهاد از هيئت‌هاي ورزشي تصريح كرد: تربيت بدني استان بين 10 تا 20 ميليون تومان هر ساله براي هيئت‌هاي ورزشي استان طبق فعاليت‌هايي كه در پيش دارند و با برنامه‌هايي كه اعلام مي‌كنند، هزينه مي‌كند.
وي با اشاره به استعدادهاي سواركاري در گيلان گفت: براي اينكه بتوانيم فعاليت خوبي در زمينه سواركاري داشته باشيم، بايد با همكاري و هماهنگي تمام عوامل از جمله هيئت و مردم منطقه براي گسترش و پيشرفت اين رشته ورزشي تلاش كنيم.
 
بالا