پلمپ فدراسیون سوارکاری برای چهارمین بار

♘امیرحسین♞

♘ مدیریت انجمن اسب ایران ♞
"روز شنبه ماموران شهرداري براي چهارمين بار ما را از فدراسيون بيرون كرده و درب فدراسيون ها را پلمپ كردند."

به گزارش ایپنا و به نقل از دبير فدراسيون سواركاري: ""حضور ماموران شهرداري به دفاعات به منظور پلمپ ساختمان فدراسيون‌ها اعتبار سازمان تربيت بدني و فدراسيون‌ها را زير سوال مي‌برد."

محمد كاظميان ضمن بيان اين مطلب افزود: "روز گذشته ماموران شهرداري براي چهارمين بار ما را از فدراسيون بيرون كرده و درب فدراسيون ها را پلمپ كردند."

وي ادامه داد: "‌اين اتفاق شكل ظاهري خوبي ندارد و هر بار كه ماموران پرونده براي پلمپ فدراسيون‌ها مي‌آيند براي مردم سوال پيش مي آيد و ما هر بار بايد براي اثبات بي گناهي خود همه چيز را براي مردم توضيح دهيم."

كاظميان اذعان داشت: "سومين بار كه ماموران شهرداري ساختمان را پلمپ كردند، مهلت 48 ساعته گرفتيم و بعد طي تماس هاي مكرر مهلت را افزايش داديم، اما با چهارمين مراجعه ماموران مشخص است كه پرونده هنوز در بخش اجراي احكام مانده و اقدام خاصي انجام نشده است."

وي افزود: "‌مدتي پيش روساي فدراسيون هاي ساكن در اين ساختمان طي نامه اي از علي آبادي خواستار حل مساله شدند و او نيز نامه را به معاونت حقوقي ارجاع كرد. بر همين اساس مسئولان فدراسيون ها جلسه اي با معاون حقوقي سازمان داشتند وقرار شد وي در اسرع وقت موضوع را حل و فصل كند اما هنوز نتجه اي حاصل نشده است."

كاظميان خاطرنشان كرد: "ارتباط سازمان تربيت بدني با شهرداري خوبي است و احتمالا اين ساختمان با كاربري قبلي در اختيار سازمان تربيت بدني قرار بگيرد."

دبير فدراسيون سواركاري در پايان گفت: "علي آبادي سال گذشته در جلسه اي كه با روساي فدراسيون ها داشت اعلام كرد كه در فكر احداث ساختماني در مجموعه ورزشي آزادي و در نزديكي ساختمان سازمان تربيت بدني براي اسكان همه فدراسيون هاست كه اگر اين اتفاق بيفتد وضعيت خوبي براي فدراسيون ها ايجاد خواهد شد.""
 

♘امیرحسین♞

♘ مدیریت انجمن اسب ایران ♞
عاقبت پلمپ درب فدراسیون سوارکاری !

سیدزین‌العابدین واردی تاکید کرد ساختمان فدراسیون سوارکاری و مشکلات قانونی آن متعلق به سازمان تربیت بدنی است.

خبرگزاری مهر دیروز گزارش داد:

"نایب رئیس فدراسیون سوارکاری به دنبال مراجعه مسئولان شهرداری برای پلمب ساختمان اداری این فدراسیون در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: مسئولان شهرداری منطقه 3 تهران صبح امروز با حضور در این ساختمان اداری اقدام به پلمب دفاتر فدراسیون‌های وزنه برداری، چوگان و اسکی کرده و برای ما نیز دستور تخلیه دفتر فدراسیون را صادر کرده‌اند.

وی با اشاره به پملب این ساختمان در سال گذشته، افزود: نمایندگان شهرداری مدعی شده‌اند این ساختمان مسکونی است و مجوز اداری ندارد. ساختمان فدراسیون متعلق به سازمان تربیت بدنی است و مشکلات قانونی آن مربوط به این سازمان می شود.

ما از مسئولان مربوطه برای تخلیه فدراسیون درخواست یک مهلت چند روزه را کردیم اما متاسفانه ماموران شهرداری منطقه 3 و نیروی انتظامی حتی مهلتی یک ساعته برای جمع کردن اسناد اداری مورد نیاز به ما ندادند و ناچار شدیم ظرف نیم ساعت دفتر فدراسیون را تخلیه کنیم.

وی با تاکید بر اینکه در صورت حل نشدن این مسئله باید کارهای فدراسیون در خارج از این دفتر پیگیری شود، خاطر نشان کرد: ما هم اکنون در حالی رایزنی با برخی از مسئولان برای حل این مشکل هستیم تا امورات فدراسیون بدون وقفه پیگیری شود.

اما بعداز ظهر دیروز: "پلمپ ساختمان فدراسيون هاي ورزشي از سوي شهرداري سه تهران، با پادرمياني رئيس فدراسيون سواركاري فك شد.

به گزارش خبرگزاري فارس، پس از آن كه ظهر امروز از سوي شهرداري منطقه سه تهران،ساختمان فدراسيون‌هاي ورزشي واقع در كوچه بهارستان هشتم پاسداران پلمپ شد، دقايقي پيش با وساطت تابش نمانيده مجلس و رئيس فدراسيون سواركاري اين مشكل برطرف شده و مجدد درب فدراسيون ها باز شد.

اين در حالي است كه چهار ماه پيش، نيز اين ساختمان كه متشكل از فدراسيون‌هاي اسكي، چوگان، كوهنوردي، وزنه‌برداري، سواركاري و همچنين دفتر صندوق حمايت از قهرمانان و پيشكسوتاناست پلمپ شده بود.

شهرداري منطقه‌ي سه تهران در آن زمان سه ماه به سازمان تربيت بدني فرصت داد تا مشكلات قانوني در زمينه‌ كاربري اين ساختمان را حل كند. "
 
بالا