هیئت سوارکاری خراسان رضوی و نبود کاندیدا؟

ناشناس

Active member
کاندیدایی برای ریاست هیات سوارکاری خراسان رضوی وجود ندارد
بنا به گزارش روابط عمومی اداره کل:

سرپرست هیات سوارکاری استان خراسان رضوی گفت: هیچ کاندیدایی برای ریاست هیات وجود ندارد.

حمید نکویی در رابطه با وضعیت هیات افزود: متاسفانه هیات سوارکاری بدون رییس هیات است چرا که چند هفته قبل قرار به برگزاری مجمع هیات بود که تشکیل نشد.

وی تصریح کرد: هیات سوارکاری در حال حاضر رییس ندارد و با توجه به پیگیری‌های به عمل آمده متوجه شدیم که هیچ کاندیدایی برای ریاست هیات وجود ندارد که این امر مانع برگزاری مجمع هیات شده است.

نکویی افزود: با توجه به هزینه‌های گرانی که در این رشته خرج می‌شود و همچنین مشکلات مالی موجود در این رشته، هیچ شخصی حاضر نشده مسوولیت هیات را قبول کند و در حال حاضر تنها یک کاندیدا که آن هم خود من هستم وجود دارد.

سرپرست هیات سوارکاری استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: من همه علاقه‌ای به قبول کردن این سمت ندارم اما با توجه به سرمایه‌گذاری‌هایی که در این رشته انجام داده‌ام، مجبورم برای از بین نرفتن زحمات و هزینه‌هایی که انجام شده در این سمت باقی بمانم.

وی هدف هیات را ارتقای بیشتر ورزش سوارکاری در سطح استان عنوان کرد و افزود: با شناساندن و گسترش این رشته در استان و با وجود استعدادهای بسیار خوبی که وجود دارد به طور قطع این ورزش در خراسان به زودی رشد زیادی خواهد کرد و در سراسر ایران سوارکاران خراسانی خواهند درخشید.

نکویی ادامه داد: اگر امکانات بیشتر شود، سوارکاران حرفه‌ای‌تر کار خواهند کرد و بهتر از این می‌توانند عمل کنند و شانس‌های خوبی برای مطرح شدن خواهند داشت.

سرپرست هیات سوارکاری استان خراسان رضوی در رابطه با وضعیت بانوان در این رشته اظهار داشت: در استان خراسان بانوان سوارکار حرف اول را زده و در رده سنی بزرگسالان خوب رشد کرده‌اند.

وی ادامه داد: رشته سوارکاری تنها رشته‌ای است در خراسان که پیشرفت بانوان در آن بهتر از آقایان در رده بزرگسالان بوده است حتی یکی از سوارکاران خانم استان تنها سوارکاری است که با آقایان برای قهرمانی کشوری مسابقه می‌دهد.

وی یادآور شد: خراسان در رشته سوارکاری در هر دو رده بانوان و آقایان استعدادهای بسیار خوبی دارد که چنانچه امکانات کافی در اختیار داشته باشند به طور قطع پیشرفت چشمگیری خواهیم داشت.
 

sabidad

Member
1) كانديدا وجود دارد شما خبر نداريد ! ;)
2) آقاي نيكويي در باشگاه خود سرمايه گذاري كرده اند نه در رشته سواركاري!! ::)
3) آقاي نيكويي استعداد هاي خانواده خود را كشف كرده اند نه استعداد هاي سايرين را!!! ;D
4 ) آقاي نيكويي استعداد ساير سواركاران را در نطفه خفه كردند تا استعداد سواركار محترمه سر كار خانم هاله نيكويي شكوفا شود!!!!!!! :mad:
5 ) آقاي نيكويي تمام تلاش خود را در دوران رياستشان خرج كردند تا رقبايشان را از صحنه خارج كنند. :'(
6 )‌مديريت محترم عامل سازمان تربيت بدني صميمانه آقاي نيكويي را دوست ميدارند و آقاي نيكويي را حلال مشكلات ميدانند.!!!!!!!! :)
7 ) آقاي نيكويي با اقتدار كامل و زير سايه مدير عامل محترم سازمان تربيت بدني حكومت كرده و هر كه را بخواهند از مسابقات محروم مينمايند!!!!!!!!!!!!!! ???
8 )‌آقاي نيكويي دلسوزترين مالك باشگاه سواركاريشان هستند و به خاطر رشد باشگاهشان حاضرند كل ورزش سواركاري را فداي باشگاه عزيزشن نمايند!!!!!!!! ;)
9 ) آقاي نيكويي مودب ترين و صادق ترين و عادل ترين و .... رئيس هيات سواركاري و همچنين مهربانترين باباي دختر عزيزشان "سركار خانم هاله نيكويي" هستند!!! ;)
10) همه سواركاران اميد وارند از زير سايه اين رئيس دلسوز درآيند!!!!!!!!!!!!!!!!! :'(
 
بالا