هزاران تماشاگر شاهد 8 کورس در نوروز آباد

♘امیرحسین♞

♘ مدیریت انجمن اسب ایران ♞
هفته هفتم مسابقات کورس اسب دواني قهرماني تهران جام ميلاد امام رضا (ع) با شرکت اسب هاي تروبرد ، عرب و دو خون با حضور چابکسواران ورزيده و صاحب نام سراسر ايران در ميدان زيبا و بازسازي مي شد نوروز آباد تهران برگزار شد.
rtl_arrow.gif


به گفته مهندس سعید بیک که به همراهی گروهی از پرورش دهندگان اسب از یزد در این رقابتها شرکت داشتند در پایان رقابتهای ویژه اسبهای عرب که در کورسهای اول ، ششم و هشتم این هفته برگزار شد، نتایج زیر به دست آمد:
کورس اول:
1- شرمن سار از تهران
2- رستاخیز اشکذر یزد
3- شازده بیک یزد
کورس ششم:
1- شبدیز بیک یزد
2- شیربانو تهران
3- شارلی شیراز
کورس هشتم:
1- زاماس تهران
2- خیام ایساتیس یزد
3- دانیال اشکذر یزد

برنا "درهفته پاياني حضور هزاران نفر از تماشاگران دوستدار اسب وسوارکاري از شهرستان و تهران جلوه اي خاص پرشور به رقابت چابکسواران داد و سوار کاران در هشت کورس پيکار تماشايي داشتند.
پيکارهاي هفته پاياني در شرايطي انجام گرفت که در شش هفته گذشته نيز ميدان سوارکاري نوروز آباد ميزبان شايسته مسابقات بود و نظم وانظباط و فضاي حاکم بر مسابقات موجب شد تا سطح کيفي مسابقات ارزشمند باشد .
درميان هشت کورس، محمود قلرعطا و فيض الله رجال با کسب 2 عنوان قهرماني يکه تاز هفته هشتم بودند. نادر صالح پور، امين محمدي ، اردشير پورمانيان و سعيد جعفرپور ديگر چابکسواران ميدان نوروز آباد بودند که هر کدام با کسب يک عنوان قهرماني نام خود را در رديف اول جدول رده بندي ثبت کردند.
درهفته پاياني از سوي مديريت ميدان سوار کاري نوروز آباد و شرکت ريو کالکشن از سوارکاران برتر ونمونه ، مربيان، مالکان و پيشکسوتان اسب دواني تجليل و تقدير شد و هدايايي به اين عزيزان تقديم گشت.
رقابت سوارکاران و اهداي جوايز ارزنده بالغ بر 200 ميليون ريال مسابقات هفته پاياني را جذاب کرد تا چابکسواران يک لحظه غفلت نداشته باشند.
*کورس اول:
- اسب شرمن سار (مالک: اردشير ردينگو) ، (سوارکار: نادر صالح پور)

*کورس دوم:

- اسب گالين دريم (مالک: سيد احد موسوي)، (سوارکار: امين محمدي)

*کورس سوم:
- اسب سيم سون (مالک: ثريا فرهمند) ، (سوارکار: محمود قلرعطا)
*کورس چهارم:
- اسب تانيا(مالک: علي مينو کده)، (سوار کار: محمود قلرعطا)

*کورس پنجم :

- اسب ريوکلاسيک(مالک : محمد و سارا ياسري)، (سوارکار: فيض الله رجال)
*کورس ششم:
- اسب شبديز بيک(مالک: فرهاد بيک)، (سوارکار: اردشير پورمانيان)

*کورس هفتم:

- اسب نيوجرسي(مالک: حميد رادان)، (سوارکار: فيض الله رجال)

*کورس هشتم:

- اسب زاماس (مالک: علي لطفي)، (سوارکار: سعيد جعفرپور)

جوايز کورس هشتم توسط مهندس حسين هادياني مديريت شرکت توسعه و نگهداري اماکن ورزشي علي اکبر جعفري مديريت مجموعه ورزشي وسوارکاري نوروز آباد تهران اهداء شد.
کميته برگزاري مسابقات متشکل از دکتر فرهاد بردبار، عبدالحسين
رهبري (سرکلانتر)، حميد رادان، ابراهيم محمد زاده(سرداور)، عباس مينو کده(مدير اجرايي مسابقات) بر مسابقات نظارت داشتند."
باشگاه خبرنگاران صنعت اسب به مسئولین برگزاری رقابتهای مختلف سوارکاری پیشنهاد می نماید که که افکار عمومی را بیشتر در جریان برگزاری و نتایج مسابقات قرار داده و با تعیین مسئول روابط عمومی برای رقابت خود، زمینه حضور خبرنگاران را فراهم آورد تا با ارج نهادن به خدمات رسانه های گروهی، موجبات ارتقای سطح و جایگاه سوارکاری در بین ورزشها و صنایع را فراهم آورند.
 
بالا