نتايج جام صاحب الزمان 25/5/87

چهارمين جام از سري جام هاي پرش با اسب استان اصفهان، تحت نام جام صاحب الزمان به مناسبت ولادت با سعادت حضرت مهدي (عج) توسط شرکت تعاوني اسبداران و سوارکاران اصفهان و هيات سوارکاري استان در باشگاه سوارکاري پارادايس برگزار گرديد.
در اين مسابقه که در سه رده سني انجام شد، 30 نفر شرکت کردند که در رده نوجوانان حسام شالچيان با روماريو از باشگاه فرمان آراي تهران موفق شد مقام نخست را کسب نمايد. امين گودرزي از باشگاه پرديسان اصفهان دوم شد و علي کريمي از باشگاه پاردايس به مقام سوم رسيد.
در رده جوانان همچون سه جام قبلي محمد محکم کار با کارملايت بوي از باشگاه پارادايس به مقام اول رسيد و سعيد عامري با شيمل از همين باشگاه دوم شد.
رده بزرگسالان که شلوغ ترين رده مسابقه بود با قهرماني و سومي مسعود مکاري نژاد از باشگاه فرمان آراي تهران به پايان رسيد و آرش رحمتي از پرديسان و مهدي اخباريه از پارادايس به عناوين دوم و چهارم رسيدند.
جوايز اين مسابقه توسط شرکت تعاوني اسبداران و سوارکاران اصفهان تامين شده بود و بيش از جام هاي عادي هيات سوارکاري تعيين شده بود.
همچنين به پاس زحمات حاج آقا مکاري نژاد که خانواده اي سوارکار را تربيت کردند از طرف شرکت تعاوني تنها برگه سهام افتخاري اين شرکت اهدا شد.
در پايان نيز به قيد قرعه به يکي از تماشاگراني که نام مهدي داشتند از طرف اين شرکت سکه طلا اهدا شد.
 
بالا