مهاجرت به کانادا

Saboori.farhad

New member

شرایط اقامت و مهاجرت کانادا از طریق کار​

اخذ مهاجرت کاری به کانادا از دو روش Job offer و اکسپرس اینتری امکان پذیر است. در روش اول، شرط اخذ ویزا داشتن دعوت نامه از سوی کارفرمای کانادایی می باشد و در روش دوم اخذ ویزا کاری، شما باید در کارتان مهارت و تخصص زیادی داشته باشید. در این روش شما با کسب امتیازات تا حدود تعیین شده می توانید ویزا کاری اخذ نمایید. شما حتی می توانید از این طریق اقامت کانادا را نیز اخذ کنید.

شرایط مهاجرت و اقامت در کانادا از طریق سرمایه گذاری​

یکی از شروط مهاجرت از طریق سرمایه گذاری، داشتن حداقل سرمایه 1.2 میلیون دلار کانادا است. شما با داشتن چنین سرمایه ای می توانید در استان کبک کانادا سرمایه گذاری کرده و اقامت این کشور را اخذ نمایید. شما می توانید با مطالعه مقاله شرایط مهاجرت به کانادا اطلاعات دقیق تری را از شرایط موجود به دست آورید.

شرایط مهاجرت و اقامت کانادا از طریق تحصیل​

برای اخذ مهاجرت تحصیلی به کانادا شما باید فاکتور هایی اعم از سن، مدرک تحصیلی، تمکن مالی و مدرک زبان را بررسی نمایید. تحصیل در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در کانادا، نیازمند مدرک زبان است؛ اما اگر سطح زبان متقاضی پایین تر از حد مطلوب باشد، می تواند در دوره های کالج شرکت کرده و دوره زبان را بگذراند. البته تحصیل در مقطع دکترا شرایط متفاوتی دارد که متقاضی باید آن را دارا باشد. داشتن استاد راهنما و رزومه قوی علمی، داشتن مقالات بین المللی و… از جمله شرایط تحصیل در مقطع دکترا می باشد.

شرایط مهاجرت و اقامت کانادا از طریق پناهندگی​

این روش یکی از خطرناک ترین راه های اخذ اقامت کانادا می باشد و توصیه نمی شود. در هر صورت شما باید در کشور کانادا درخواست پناهندگی داده و با پذیرش این درخواست از سوی دولت کانادا می توانید در این کشور اقامت کنید.

شرایط اقامت و مهاجرت کانادا از طریق ازدواج​

ازدواج با شهروندان کانادا می تواند منجر به اخذ اقامت این کشور شود. البته به شرطی که این ازدواج صوری نباشد.

شرایط مهاجرت و اقامت در کانادا از طریق تولد​

کانادا از دسته کشور هایی است که از سیستم خاک پیروی می کند. در نتیجه تمام کودکانی که در این کشور به دنیا می آیند می توانند تابعیت این کشور را اخذ نمایند.
موسسه آوام
 
آخرین ویرایش:

ayylaar

New member
در هنگام اخذ پذیرش از دانشگاه های کشور ایتالیا، باید به دو تاریخ بسیار مهم توجه داشت. اولین تاریخ مهم برای اعزام دانشجو به ایتالیا تاریخ های اعلام شده از طرف دانشگاه برای دریافت پذیرش است. افراد تنها در همان بازه زمانی قادر خواهند بود تا برای دریافت پذیرش اقدام کنند. شرایط کلی پذیرش در کشور ایتالیا از ابتدای ماه اسفند تا پایان فروردین است اما برخی از دانشگاه ها، پذیرش خود را از مهر ماه آغاز می کنند. بازه زمانی اخذ پذیرش حدود 70 تا 90 روز است.

حدود یک ماه پس از بسته شدن پنجره اخذ پذیرش از دانشگاه های کشور ایتالیا، زمان اخذ پذیرش برای بورسیه تحصیلی در ایتالیا فرا می رسد. دانشجویان نهایتا یک ماه زمان خواهند داشت تا درخواست خود برای دریافت بورسیه تحصیلی را ارائه کنند. این پنجره تنها یک بار در سال باز خواهد بود و در صورتی که افراد درخواست خود را ثبت نکنند، این فرصت را از دست خواهند داد. دانشجویان همچنین پس از دریافت پذیرش نهایی خود، باید در سفارت کشور ایتالیا یک نوبت دریافت کنند و درست در همان زمان به سفارت این کشور مراجعه کنند تا بتوانند ویزای تحصیلی خود را دریافت کنند.
منبع از سایت سفیران سروش سعادت:
 

pantea.mz22

New member
اطلاعاتتون خیلی مفید بود لطفا اگر کسی آژانس گردشگری خوبی سراغ داره که شرایط اقساطی داشته باشه برای تور اروپا بهم معرفی کنید
من برای مهاجرت بین آلمان و کانادا خیلی گیر کردم و واقعا نمیتونم تصمیم بگیرم ممنون میشم راهنماییم کنید.
 

setare.sarab

New member
همونطور که گفته شده، مهاجرت به کانادا از راه های مختلفی قابل اجراست و به نظرم با این عنوان مهاجرت به این کشور از طریق کار ارزون ترین روش و مهاجرت تحصیلی رو به عنوان مطمئن ترین و ایمن ترین روش میشه در نظر گرفت
 
بالا