مهاجرت به کانادا با موسسه آوام

Saboori.farhad

New member

مهاجرت تحصیلی به کانادا​

یکی از راه های مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل است. متقاضیانی که هدفشان تحصیل در بهترین دانشگاه ها، مدارس و کالج های دنیا می باشد، کشور کانادا را به عنوان مقصد شان انتخاب می کنند. تحصیل در کشور کانادا یکی از روش های اخذ اقامت دائم نیز می باشد. کشور کانادا نزدیک به 400 هزار دانشجوی بین المللی دارد که در این کشور مشغول به تحصیل می باشند. این دانشجویان می توانند پس از پایان تحصیل خود با فرصت های شغلی که پیش رویشان است، مشغول به کار شوند. همچنین پس از گذشت چند سال می توانند ویزا تحصیلی خود را به ویزای کاری تبدیل کنند و اقامت دائم این کشور را اخذ نمایند.
تحصیل پزشکی در ایتالیا avammigration
کانادا کشوری است که از نظر علمی و آموزشی در جهان رتبه خوبی دارد و همین امر باعث شده اکثر دانشجویان سراسر جهان برای اقامت دائم و مهاجرت، از طریق تحصیل اقدام به اخذ ویزا نمایند. البته که کانادا کشور مهاجر پذیری می باشد و با داشتن یک وکیل خبره می توان به راحتی ویزا تحصیلی برای مهاجرت به این کشور را اخذ نمود. دانشجویانی که می خواهند در کشور کانادا تحصیل نمایند و از این راه مهاجرت کنند باید قبل از هر اقدامی، اطلاعات خود را در زمینه تحصیل در کانادا بالا برده و بررسی کنند که اخذ ویزا تحصیلی لازمه داشتن چه مدارکی است. همچنین با قوانین کانادا برای زندگی آشنا شوند.
آیا مهاجرت تحصیلی به کانادا راحته؟
تحصیل در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکترا و همچنین تحصیل در مدارس این کشور شرایط خاصی دارد. شایان به ذکر است که مدارک مورد نیاز در هر مقطع نیز با هم متفاوت است و قبل از اخذ ویزا باید از آن اطلاع کامل داشت. به عنوان مثال مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای تحصیلی برای مدارس و کالج های کانادا به شرح زیر است:
  • ترجمه کارنامه 3 سال تحصیلی اخیر دانش آموز
  • پرداخت هزینه های ثبت درخواست
  • یک قطعه عکس
  • اسکن پاسپورت معتبر
  • نام والدین متقاضی به صورت کامل
  • آدرس و شماره تماس و کد پستی متقاضی

مهاجرت به کانادا با موسسه آوام
 

Saboori.farhad

New member

روش های مهاجرت به کشور کانادا از طریق سرمایه‌گذاری چیست؟​

برنامه اکسپرس اینتری، برنامه تجربه مهارت کاری CEC و برنامه کارگران ماهر فدرال

مهم ترین شرایط مهاجرت به کشور کانادا از طریق تحصیل کدامند؟​

داشتن تمکن مالی کافی، داشتن مدرک زبان انگلیسی آیلتس و داشتن سوابق تحصیلی

مهاجرت تحصیلی به کانادا چه مزایایی دارد؟​

امکان کار و اشتغال پس از فارغ‌التحصیلی و امکان اخذ اقامت دائم کانادا

مهم ترین شرط مهاجرت به کشور کانادا از طریق سرمایه‌گذاری در بریتیش کلمبیا چیست؟​

داشتن تمکن مالی 200 هزار دلاری، داشتن پشتوانه مالی 600 هزار دلاری و داشتن سوابق مدیریتی
 
آخرین ویرایش:

ayylaar

New member
من با موسسه سفیران سروش سعادت اقدام کردم پذیرشمم گرفتم منتظر ویزام اگر خواستید کمک بگیرید ازشون:
 

ayylaar

New member
نحوه ورود در رشته هایی چون پزشکی و دندانپزشکی با نحوه ورود به این رشته های تحصیلی در کشور ایران بسیار متفاوت است. افرای که قصد تحصیل پزشکی و دندانپزشکی را دارند در ایران بایستی در رقابت فشرده کنکور رشته تجربی برای این شرکت نمایند اما در کانادا شرایط به شکلی دیگر است. متقاضی ورود به پزشکی یا دندانپزشکی باید بسته به دانشگاه محل تحصیل بین 2 یا 3 یا نهایتا 4 سال در یک رشته در مقطع کارشناسی در رشته های زیستی که اصطلاحا دروس علوم پایه برای رشته های پزشکی می باشد تحصیل نماید. پس از اخذ مدرک لیسانس بایستی در آزمون های سراسری پزشکی به نام MCAT شرکت نمایید و درصورت قبولی وارد دانشکده های پزشکی یا دندانپزشکی آن شوید. پس از آن دانشجویان بعد از 4 تا 5 سال تحصیل در این رشته به اخذ مدرک پزشکی نائل خواهند شد.
منبع از سایت سفیران سروش سعادت:
 
بالا