مجموعه سواركاري شهركرد در حال احداث است

♘امیرحسین♞

♘ مدیریت انجمن اسب ایران ♞
تيمور فتاحي، گفت: براي ترويج و توسعه سواركاري استان مجموعه سواركاري شهركرد در حال احداث است.
rtl_arrow.gif


تيمور فتاحي رئيس هئيت سواركاري چهارمحال و بختياري افزود: براي اينكه بتوانيم سواركاري را توسعه و ترويج كنيم نياز به امكانات و مكان هايي است به همين منظور مجموعه سواركاري شهركرد را در حال احداث داريم.
وي تصريح كرد: هم اكنون حصار مجموعه كشيده شده است و ميدان نيز در حال احداث است و تاكنون دويست ميليون تومان هزينه شده است.
فتاحي اشاره كرد: براي اتمام اين طرح به ده ميليارد تومان پول نياز است و تربيت بدني استان هزينه اين محل را تأمين مي كند.
وي تأكيد كرد: در محل فدراسيون با كميته استقامت كشور جلسه اي داشتيم تا براي اولين بار رقابت هاي بين المللي استقامت، خرداد سال آينده در اين استان برگزار شود.
فتاحي عنوان كرد: به مناسبت دهه مبارك فجر مسابقات راهپيمايي با اسب را برگزار خواهيم كرد و همه علاقمندان به اين ورزش مي توانند حضور داشته باشند.
وي خاطرنشان كرد: استقبال از سواركاري در استان خوب است و در آينده بهتر هم خواهد شد
 

سامان حسینی

Active member
اقای فتاحی؟؟؟ 10میلیارد تومن؟؟؟ مجموعه سوار کاری؟؟؟
ایشون مرد خوبی هستن ولی این کاره نیستن وصدمات جبران نشدنی به هیت شهرکرد زدن اول که تروبرد=تربلت
دوما ایشون اشناهای خودشون رو سوار مادیان 20 ساله ابستن میکنن سوما بهترین مادیان شهرکرد که کره ابولهول هست سه ساله پشت سرهم توکانتینر کرشو به دنیا میاره وبه علت کمبود جا کره ها مردن وخود مادیان هم با جرثقیل به درمانگاه انتقال پیدا میکنه ودیگه هم ابستن نمیشه
استقامت برگزار کردنشون که بماند خودتون درجریان هستید کورس هم که دوست عزیزی که نام نمیبرم با ایشون دوست هستن و دوخون جای عرب میدونن
ارزوی منه که شهرمون پیشرفت کنه ولی فعلا ترجیح میدم از یزد وخوزستان وکرمان استفاده کنم تا شهر خودم
دوستان کم اطلاع فکر میکردن که چون ایشون کارمند دارایی هستن میتونن برای سوارکاری پول جور کنن:laughingsmiley::dodgy::smile:
 
بالا