لیست کتابهای فارسی

sohrab

Active member
mnouroozian گفت:
سلام
اخیرا کتاب اصول پرورش اسب که نگاه جامعی به پرورش این حیوان نجیب دارد از طرف انتشارات نوربخش تهران چاپ شده است. نویسندگان این کتاب آقایان مهندس شرقی که اهل منطقه کلاله و دست اندر کار صنعت اسب و جناب آقای دکتر نوروزیان متخصص تغذیه و پرورش اسب می باشند. کتاب را به همه توصیه می کنم و فکر می کنم که جامع ترین کتابی است که در مورد اسب در اراین منتشر شده است. منصور باشید.

فکر کنم ایشون باشند
 

Dr_Ghaffari

Active member
کتاب "بیهوشی و تکنیکهای متداول جراحی در اسب"
دکتر فرج الله ادیب هاشمی ،دکتر امید ربیعی ،دکتر محسن وهار و دکتر حمید صفری . انتشارات نور بخش چاپ اول 1387
این کتاب تخصصی است و بیشتر برای دامپزشکان فعال در زمینه اسب مناسب است . در بخش بیهوشی به نسبت روشها را به صورت کاربردی معرفی و تفسیر نموده است اما در بخش تکنیکهای جراحی به دید حقیر بسیار مختصر تنها اشاره ای گذرا شده است و گمان می کنم انتخاب نام تکنیکهای متداول نیز به همین دلیل باشد !
 

Dr_Ghaffari

Active member
کتاب اصول پرورش اسب را تهیه نمودم و آن را تورق نمودیم . نویسنده دوم آقای دکتر محمد علی نوروزیان هستند و من در خصوص نام کوچک ایشان اشتباه نموده بودم و منصور نیست !
 

Dr_Ghaffari

Active member
کتاب " تشخیص بالینی بیماریهای اسب "
برگردانندگان دکتر علی رضاخانی . دکتر عباس روشن قصر الدشتی . دکتر علیرضا روشندل . دکتر شهرام حدادی . چاپ 1382 انتشارات دانشگاه شیراز .
 

Dr_Ghaffari

Active member
" خوراک و خوراک دادن اسب " ! این هم نام کتابی است از برگردانندگان دکتر حسن حافظیان و مهندس حسین شاهسوارانی . انتشارات دانش نگار چاپ 1385 .
 

Dr_Ghaffari

Active member
" باروری و مامایی در مادیان " نوشته گری انگلند و ترجمه دکتر فرامرز قراگوزلو و دکتر مهدی وجگانی . چاپ 1378 انتشارات سپهر و نیک خواه .
 
من دوتا کتاب میخوام کسی میتونه راهنمائیم کنه تا پیداشون کنم یا برام تهیه کنه
اولیش کتاب نعلبندي طبي، زنده ياد استاد حضرتي، بازنويسي مهدي جمشيدخاني و دومیش بیماریهای سم و لنگش در اسب
 
بالا