لیست قیمت و فروش انواع فریزر صندوقی

fatemeh79

New member
فریزر صندوقی در دو نوع فریزر صندوقی خانگی و فریزر صندوقی صنعتی تولید می شود که مصارف مختلفی در فروشگاه های بزرگ و کوچک اعم از سوپرمارکت، هایپرمارکت و... دارد که در این صفحه به انواع این فریزر ها می پردازیم لازم به ذکر است که برای برخی نگهداری از محصولات از فریزهای طرح قدیم نیز استفاده می شود فریزر صندوقی جز یخچال صنعتی ها ی پرکاربرد و مهم در فروشگاه ها می باشد که در ابعاد و اندازه های مختلفی تولید و باتوجه به نیاز شما عرضه می شود که شما می توانید با در نظر گرفتن محیط مغازه خود، فریزر بستنی درب شیشه ای را از مجموعه آرامیس مارکت به نام فریزر کوچک خریداری کنید. این یخچال بستنی ها باتوجه به اینکه فضای کمی از محیط را اشغال می کنند قابلیت جا دادن محصولاتی مانند انواع بستنی، خوراکیها و.... فراوانی را در خود دارد. و دارای شیشه های سکوریت نشکن هستند که شکستگی درب فریزر بستنی را به حداقل می رساند و همچنین فریزر صندوقی مغازه موجب رویت خوراکی ومحصولات داخل فریزر صندوقی هایپری می شود. این مجموعه فریزر صندوقی خارجی نیز با قیمت مناسب فروش می رساند.



یخچال بستنی صندوقی کوچک


فریزر صندوقی بهتره یا ایستاده؟​

  • ظاهر فریزر​

از بزرگترین تفاوت‌ های فریزر بدون برفک ایستاده و صندوقی در ظاهر این دو فریزر است. در فریزر خوابیده یک درب در بالای فریزر وجود دارد، که زمانی که می خواهیم از فریزر استفاده کنیم، حتماً باید آن را بلند کنید. فریزرهای درب شیشه ای از نظر عرضی فضای زیادی اشغال کرده، و مناسب برای مکان هایی هستند، که فضایی بزرگی دارند.

اما فریزرهای ایستاده در مکان هایی که هم فضا و هم ارتفاع استاندارد دارند، مناسب هستند. فریزرهای ایستاده که یک درب از جلو دارند، معمولاً در رنگ‌ های سفید یا استیل تولید می‌شوند، و فضای کم تری اشغال می‌کنند.

  • اندازه فریزر​

هر دو سبک فریزرها به طور کلی در اندازه‌های 5 تا 25 فوت مکعب تولید می‌ شوند، اما در مدل‌ های صندوقی و ایستاده، اختلاف ظرفیت وجود دارد. یکی از دلایلی که بیشتر افراد را به خریدن یک فریزر مستقل تشویق می‌کند، کم بودن فضای فریزر یخچال آن هاست.

به همین دلیل مشخصه‌ ی اندازه و ظرفیت فریزر اهمیت بسیاری دارد. قبل از اقدام برای خرید فریزر مناسب، باید حجم مواد غذایی و سایز فریزر مورد نیاز خود را بدانید، تا بتوانید فریزری با اندازه مناسب تهیه کنید.

یخچال بستنی صندوقی سوپر مارکتی


  • سر و صدای فریزر​

صدای فریزرها از مهم‌ ترین تفاوت‌ های فریزر های ایستاده و صندوقی محسوب می شود. فریزرهای درب کشویی که سیستم یخ زدایی دستی هستند، سر و صدای کم تری نسبت به فریزرهای ایستاده دارند. با این حال، اگر یخچال ویترینی بستنی یک کمپرسور قدرتمند و پرسرعت داشته باشد، ممکن است، ایجاد سر و صدا کند. هم چنین ممکن است، صدا انبساط و انقباض طبیعی آستر برای شما آزار دهنده باشد.

خاموش و روشن شدن سیستم برفک زدایی خودکار در فریزهای ایستاده سر و صدای زیادی تولید می‌کند. کمپرسور این فریزرها نیز صداهای ناگهانی و بلندی ایجاد می‌کنند. هنگام تصمیم‌ گیری برای خریدن یک فریزر ایستاده، فاکتور پر سر و صدایی را در نظر بگیرید.

  • طول عمر فریزر​

فریزر بخواب خوابیده با سیستم یخ زدایی به خاطر این که اجزای کم تری نسبت به فریزرهای ایستاده دارند، عمر طولانی تری دارند. اما فریزرهای ایستاده همان طور که به خاطر داشتن یخ شکن خودکار اجزای داخلی بیشتر و در نتیجه طول عمر کم تری دارند. هر دو مدل به طور معمول بین 10 تا 14 سال دوام بیاورند.

فریزر های صندوقی در چه مکان هایی مورد استفاده قرار می گیرد؟​

به دلیل کاربرد بیشتر این فریزر های در خانه نام آن را فریزر خانگی نهادند، اما استفاده آن در دیگر فضاهای نگهداری مواد خوراکی بلامانع است. معمولاً در عطاری ها برای نگهداری انواع گیاهان دارویی، در فروشگاه های لبنیاتی برای نگه داری کره گیاهی و حیوانی از جمله کره گاومیش، و در سوپرمارکت های کوچک برای منجمد کردن انواع بستنی و یخمک استفاده می شود. ولی استفاده عمده این فریزر صندوقی خانگی برای مصارف خانگی بوده، و بیشتر در مناطق گرم و خشک کشور خریداری می شود. شما می توانید طبق نیاز خود مدل تک درب یا دودرب (دارای دو مخزن جدا) را سفارش داده، و خریداری نمایید. هم چنین قیمت فریزر صندوقی خانگی به عوامل مختلفی ابعاد و لیتراژ، تعداد درب، نوع موتور و... بستگی دارد.

قیمت فریزر صندوقی​



قیمت یخچال بستنی کوچک


قیمت فریزر صندوقی بدون برفک با توجه به مواردی از جمله جنس بدنه، نوع موتور، ابعاد و گنجایش، جنس شیشه به کار رفته، متریال و مواد اولیه و ... متغیر است و با توجه به این موارد تعیین می شود.برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت یخچال صندوقی کافیست با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.
 
بالا