كورس بهاره سواركاري در رشت برگزار شد

♘امیرحسین♞

♘ مدیریت انجمن اسب ایران ♞
به مناسبت سالروز آزادي خرمشهر، كورس بهاره گيلان با حضور 24 چابك‌سوار از استان‌هاي گلستان، گيلان و مازنداران در پيست پيربازار رشت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاري فارس از رشت، عصر ديروز رقابت‌هاي كورس بهاره با حضور علاقه‌مندان به اين رشته ورزشي در رشت برگزار شد.
در پايان دور نخست 900 متر سواركاري نژادمحلي، اسماعيل خوش رفتار با اسب ستاره در جايگاه نخست ايستاد، ميثم رهنما با اسب «تي دو» دوم شد و سهيل غلامي با اسب پلنگ در جايگاه سوم قرار گرفت.
در دور دوم يك‌هزار و 800 متر نژاد محلي نيز سهيل غلامي با اسب مشكي اول شد و بهنام رمضاني با اسب سمند و شهريار كريمي با اسب سمندر به ترتيب دوم و سوم شدند.
در دور سوم يك‌هزار و 800 متر نژاد محلي، پنج سواركار با هم به رقابت پرداختند كه در پايان ياسر فتحي‌پور با اسب خوش قدم، فرامرز نوروزي با اسب تيزپا و حجت عبدالكريمي با اسب شاهين به ترتيب اول تا سوم شدند.
در پايان دور چهارم نژاد دو خون 900 متر 9 چابك‌ سوار با يكديگر رقابت كردند كه در پايان مهران اعلايي با اسب شمس به عنوان نخست دست يافت و فرزين احمدي با اسب «لينامكس» دوم شد و حجت عبدالكريمي با اسب اكسيژن در مكان سوم ايستاد.
در اين رقابت‌ها سواركاراني از استان‌هاي گلستان و مازندران نيز حضور داشتند.
در پايان اين مسابقه‌ها با حضور محمد فولادي مديركل تربيت بدني گيلان، افشين ناظمي مدير مجموعه‌هاي سواركاري كشور و هوشنگ افشاري رئيس هيئت سواركاري گيلان، از عباس احمدي و محمدعلي مبرهن پيشكسوتان سواركاري استان تقدير شد.
همچنين كورس تابستانه سواركاري گيلان نيز با حضور چابك‌سواران گيلاني و چابك‌سواران از استان‌هاي شمال كشور در پيست سواركاري رشت برگزار مي‌شود.
 
بالا